Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

Findes der overhovedet så mange kvindelige musikere, der er noget værd, så de ville kun fylde 50% af en større festival?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]Findes der overhovedet så mange kvindelige musikere, der er noget værd, så de ville kun fylde 50% af en større festival?[/quote]

Ja, det tror jeg nu nok. Men stadig; hvis de ikke lige passer ind i sammenhængen, programmet, den overordnede retning, osv., så er det da fjollet, at have dem med. Og jeg tvivler endda på, at der var ret mange kvindelige musikere der ville deltage, hvis de "bare" var med for den politiske korrektheds skyld.

Det er jo først kønsdiskriminerende, når man begynder at hænge sig i køn.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Man bør derfor også indføre kønstest af bandmedlemerne - bare for at sikre ingen snyder. Alle kender jo de der kinesiske svømme"piger".

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Swampthing »

[quote="SustainerPlayer"]Man bør derfor også indføre kønstest af bandmedlemerne - bare for at sikre ingen snyder. Alle kender jo de der kinesiske svømme"piger".[/quote]

For ikke tale om alle de "mænd" i 80'ernes puddelbands......

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Christian Mogensen »

NWTF: <a href="" rel="nofollow">
Nå, der var sgu' en mere! <a href="" rel="nofollow">

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[youtube]xXHUdvvHTkw[/youtube]

:clap:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]xXHUdvvHTkw[/youtube]

:clap: [/quote]

Så er det derfor, det kun er kvinder der får bingovinger!!! :o

*Badum-tisch*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af JGreen »

Nuttet. Skal vi så også have mande-kvoter på Mtv?
"Jeg synes det er for dårligt at der konstant bliver vist færre video'er af mænd med tøj på, end kvinder stort set uden tøj på. Det er sexisme er det!" :lol:

Sidst jeg tjekkede spiller Medina da på ret mange festivaller...

At bookere og executives i pladebranchen ofte er mænd gør vel ikke den store forskel. Mænd kan da generelt godt lide at kigge på kvinder...

Det er sjovt som kvindekampen er gået over imod særvilkår for kvinder, frem for objektiv ligestilling hvor alle har den samme chance for at klare sig... Tvungne 50/50 krav er ikke ligestilling. Det burde være musikken det handlede om.

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Scorpe »

[quote="GodSpeedDK"]http://www.fyens.dk/article/1652779:Spo ... for-kvoter

Hvad fanden er nu dét for en gang 70'er-rødstrømpe-ævl??!? :wtf:

Seriøst, booker man musikere til en festival, så booker man vel de bedst egnede, de der passer bedst ind i målgruppen, programmet, osv. Jeg ville da nødig skulle sidde og vælge bands og kunstnere ud, og samtidig have et eller andet totalt misforstået, politisk korrekt påbud hængende over hovedet!

:thumbdown:[/quote]

Nu må de kraftedme stoppe! Det er da sjovt som de kan blive ved med at klage over alt!

Det er sgu vores tur til at klage. Vi som ikke er kvinder bliver jo nedgjort konstant! Grr :evil:
:)

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Scorpe »

Hørt på DR1 i et tilfældigt program: "Vi hjælper mest min mor med at stryge og vaske grøntsager, men nogle gange hjælper vi også med det kedelige"..

Wtf?
:)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

WTF!
http://faelleslisten.dk/

...og det bliver kun bedre, hvis man klikker på de røde prikker og holder øje med adressefeltet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Odgaard"]WTF!
http://faelleslisten.dk/

...og det bliver kun bedre, hvis man klikker på de røde prikker og holder øje med adressefeltet.[/quote]

Nøj, de har været fulde, da de lavede den side. (Og da de besluttede at stille op til folketinget...)


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Tatoveringen gør mit lig til et menneske

"Rikke valgte på sin 20 års fødselsdag at få en inka-agtig sol tatoveret på skulderen i Quito for at markere en rejse til Sydamerika. Men da hun kom hjem, troede alle, at det var en møtrik. ... Her på det seneste er der faktisk mange, der synes, at det ligner et skudhul. Og det synes jeg er megasejt! Jeg vil hellere sige, at det er et skudhul end en sol, for det virker bare sejere. Og det ligner da også et skudhul, siger hun grinende."

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"]Tatoveringen gør mit lig til et menneske

"Rikke valgte på sin 20 års fødselsdag at få en inka-agtig sol tatoveret på skulderen i Quito for at markere en rejse til Sydamerika. Men da hun kom hjem, troede alle, at det var en møtrik. ... Her på det seneste er der faktisk mange, der synes, at det ligner et skudhul. Og det synes jeg er megasejt! Jeg vil hellere sige, at det er et skudhul end en sol, for det virker bare sejere. Og det ligner da også et skudhul, siger hun grinende."[/quote]

"Se mig jeg ligner en der er blevet skudt!" Lidt underlig holdning at have.. Jeg menes ikke at have hørt om skudofre, der er i ramme alvor synes det var fedt at blive skudt..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Jens H »

[quote="Christian Mogensen"]NWTF: <a href="" rel="nofollow">
Nå, der var sgu' en mere! <a href="" rel="nofollow">
Lidt musik til
<a href="" rel="nofollow">
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af ChristianB »

NWTF: Weezers albumcover til deres nye album "Hurley":

Billede

:crazy:
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

Dobbeltpost ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="ChristianB"]NWTF: Weezers albumcover til deres nye album "Hurley": (Billed) :crazy:[/quote] Rivers Cuomo har bl.a. sagt i et interview: "No words are on the cover because all we wanted was his amazing face." :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Iran vil nøjes med at hænge utro kvinder

"Hendes advokat, Houtan Kian, siger til Guardian, at en domstol har ændret hendes straf fra stening til hængning i et forsøg på at undgå international fordømmelse."

Den her kunne også have været i Now Tør Konstatering, men det kunne virke som om, de ikke rigtigt har forstået det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen