Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"]Iran vil nøjes med at hænge utro kvinder "Hendes advokat, Houtan Kian, siger til Guardian, at en domstol har ændret hendes straf fra stening til hængning i et forsøg på at undgå international fordømmelse." Den her kunne også have været i Now Tør Konstatering, men det kunne virke som om, de ikke rigtigt har forstået det.[/quote]

Jeg synes nu nok, at den rette placering ifølge min opfattelse ville være i "Now Nedtur". Helt generelt mener jeg, at dødsdom er en nedtur af kaliber.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Enig. Men der er en næsten Monty Pythonsk absurditet i at ændre en stening til en hængning. For at prøve at fremstå "mildere" ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

Ja, det kan der være noget om...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af MacG »

[quote="SustainerPlayer"]Enig. Men der er en næsten Monty Pythonsk absurditet i at ændre en stening til en hængning. For at prøve at fremstå "mildere" ...[/quote]

I følge Jyske Lov måtte kvinder ikke hænges for deres anstændigheds skyld. Man kunne jo komme til at kigge op under kjolen når de hang der...
Så de skulle begraves levende. Dog med en spand over hovedet så de ikke fik jord i ansigtet...

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Starcaster »

[quote="MacG"][quote="SustainerPlayer"]Enig. Men der er en næsten Monty Pythonsk absurditet i at ændre en stening til en hængning. For at prøve at fremstå "mildere" ...[/quote] I følge Jyske Lov måtte kvinder ikke hænges for deres anstændigheds skyld. Man kunne jo komme til at kigge op under kjolen når de hang der... Så de skulle begraves levende. Dog med en spand over hovedet så de ikke fik jord i ansigtet...[/quote]

Det er også kun rimeligt!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

iPhone 4 hos Telmore

"Når du køber din iPhone hos TELMORE, får du et abonnement med både startpakke og services. Vi kan desværre endnu ikke oplyse, hvilke services, det drejer sig om, eller hvad prisen for din iPhone bliver endnu. Men du kan snart blive klogere på dit abonnement lige her."

Jamen ... det må jeg da eje!


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Bismarck bør mindes i Danmark

Man skulle nok hellere overveje en skamstøtte af Kong Christian IX.

Og så kan det blive nationens nye slogan: "Denmark - rejected by Bismarck in 1864"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GuitaRasmus »

NWTF: Jeg har lige fået brev fra Borgerservice om at min boligstøtte ændres, da jeg har fået ny øvrig beboer i min lejlighed, Mohammed Yacoubi, f. 17/3 1966. Huh?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]NWTF: Jeg har lige fået brev fra Borgerservice om at min boligstøtte ændres, da jeg har fået ny øvrig beboer i min lejlighed, Mohammed Yacoubi, f. 17/3 1966. Huh?[/quote]

Til lykke med det registrerede partnerskab! Det er dejligt at leve i et land, hvor rummeligheden også omfatter homoseksuelle mænd og deres tilsyneladende arabiske ægtefæller :clap:
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

The more, the merrier. Merry men. :lol:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GuitaRasmus »

Det er eddermaneme stenet. Det må enten være en adminstrativ fejl, eller noget fusk. Anyway, jeg må vist lige ringe til kommunen i morgen. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

NWTFF (Now What The Fucking Fuck): Der var lige en debat på DR2 omkring minareter vs. kirkeklokker ... og jeg var mere enig med hende fra DF, end hende fra SF :s hock:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

Brokkede du dig ikke også over, at du var ved at blive gammel? :P
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]Brokkede du dig ikke også over, at du var ved at blive gammel? :P [/quote]

Det tror jeg ikke ... men det kan jeg så passende gøre nu ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

[quote="GodSpeedDK"][quote="K-P"]Brokkede du dig ikke også over, at du var ved at blive gammel? :P [/quote]

Det tror jeg ikke ... men det kan jeg så passende gøre nu ...[/quote]

Jo, det gjorde du, men det kan være demensen allerede har sat ind? ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Pænt dyr switch.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]Pænt dyr switch.[/quote]

Mon ikke "15 st." betyder, at man får 15 styk for prisen. Så er de kun almindeligt for dyre...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"]Pænt dyr switch.[/quote]

Mon ikke "15 st." betyder, at man får 15 styk for prisen. Så er de kun almindeligt for dyre...[/quote]

Du siger noget ... :D

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Kvinde holdt som gidsel af hund

"- Kvinden oplevede, at hunden knurrede og var aggressiv, så hun turde simpelthen ikke gå ud ad døren, siger leder af lokalpolitiet i Aabenraa, Knud Reinholdt.
... Kvinden kontaktede politiet, og da en patrulje dukkede op, var hunden medgørlig og ganske fredelig."

Typisk at sådan nogle gangstere skifter attitude så snart ordensmagten dukker op! "Hvem mig - nej jeg har da ikke knurret hr. betjent". :yawn:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen