Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Peter C »

[quote="SustainerPlayer"]Kvinde holdt som gidsel af hund

"- Kvinden oplevede, at hunden knurrede og var aggressiv, så hun turde simpelthen ikke gå ud ad døren, siger leder af lokalpolitiet i Aabenraa, Knud Reinholdt.
... Kvinden kontaktede politiet, og da en patrulje dukkede op, var hunden medgørlig og ganske fredelig."

Typisk at sådan nogle gangstere skifter attitude så snart ordensmagten dukker op! "Hvem mig - nej jeg har da ikke knurret hr. betjent". :yawn:[/quote]

:D :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[youtube]Qn5D7TJcnyU[/youtube]

Billede

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

Fuck, hvor er det ringe. Det er faktisk så ringe, at man overvejer, om det er en joke. Men det er tydeligvis Yngwie, der onanerer på den der spade....

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af sørendybdal »

[youtube]cTJ_gCJm5YY[/youtube]
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]Iran vil nøjes med at hænge utro kvinder

"Hendes advokat, Houtan Kian, siger til Guardian, at en domstol har ændret hendes straf fra stening til hængning i et forsøg på at undgå international fordømmelse."

Den her kunne også have været i Now Tør Konstatering, men det kunne virke som om, de ikke rigtigt har forstået det.[/quote]

Iransk steningsdømt kvinde skal piskes

"Sakineh Mohammadi-Ashtiani, en iransk kvinde, der er dømt til døden ved stening for utroskab, er også blevet idømt 99 piskeslag, fordi hun er blevet fotograferet uden tørklæde, siger hendes søn." :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

Øøøhhh...???

Én ting er at prøve at bedømme forskellige rørs kvaliteter ud fra optagelser på en CD, hvilket i sig selv er nærmest umuligt. Men hvordan pokker havde de tænkt sig, at man skulle få svar på deres overordnede spørgsmål om, hvorvidt NOS-rør kan betale sig, når der ingen indspilninger er med noget som helst NOS-rør?

<a href="http://pyndtshop.dk/product_info.php?cP ... cts_id=708" rel="nofollow">http://pyndtshop.dk/product_info.php?cP ... _id=708</a>
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]Øøøhhh...???

Én ting er at prøve at bedømme forskellige rørs kvaliteter ud fra optagelser på en CD, hvilket i sig selv er nærmest umuligt. Men hvordan pokker havde de tænkt sig, at man skulle få svar på deres overordnede spørgsmål om, hvorvidt NOS-rør kan betale sig, når der ingen indspilninger er med noget som helst NOS-rør?

<a href="http://pyndtshop.dk/product_info.php?cP ... cts_id=708" rel="nofollow">http://pyndtshop.dk/product_info.php?cP ... _id=708</a>
[/quote]

Det er en kendt evne blandt folk, der interesserer sig for lyd, at de kan vurdere om lyd er god eller dårlig helt uden at have noget at sammenligne med. Lige den disciplin har jeg dog aldrig lært...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GuitaRasmus »

Billede

:wtf:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Telemaster »

Der er nogen, der har asfalteret mandens hår. Den er lidt træls at vågne op til...
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Martin60 »

Det ser ret tungt ud


Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GuitaRasmus »

Now WTF: Jeg har købt en tele. En hvid mex. Og jeg synes den er pissefed - selvom der ikke er humbuckers i. WTF? Jeg prøvede den lige for sjov inde i aage, og den skreg bare "tag mig med hjem", så hvorfor modargumentere? Nu prøver jeg lige at se om jeg kan blive gode venner med den, men foreløbigt går det strygende.

Er man ved at blive gammel, hvis man synes en helt almindelig tele er fed?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GuitaRasmus"]Now WTF: Jeg har købt en tele. En hvid mex. Og jeg synes den er pissefed - selvom der ikke er humbuckers i. WTF? Jeg prøvede den lige for sjov inde i aage, og den skreg bare "tag mig med hjem", så hvorfor modargumentere? Nu prøver jeg lige at se om jeg kan blive gode venner med den, men foreløbigt går det strygende.

Er man ved at blive gammel, hvis man synes en helt almindelig tele er fed?[/quote]

Svaret er: Ja!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

Jeg snakkede med en fyr, der fortalte, at han lever af "raw food", dvs. at han slet ikke spiser noget som helst, der er blevet kogt, stegt eller bagt. Jeg tænkte umiddelbart at et liv fyldt med tatar og carpaccio måske var lidt ensformigt, men meget lækkert. Så fortalte han mig, at han er vegetar. Med andre ord lever han nærmest udelukkende af råkost :o :crazy:

WTF?

Han fik mig så til at tænke på carpaccio, men det hører snarere hjemme i Now eating-tråden :)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Swampthing »

[quote="Turtle"]Jeg snakkede med en fyr, der fortalte, at han lever af "raw food", dvs. at han slet ikke spiser noget som helst, der er blevet kogt, stegt eller bagt. Jeg tænkte umiddelbart at et liv fyldt med tatar og carpaccio måske var lidt ensformigt, men meget lækkert. Så fortalte han mig, at han er vegetar. Med andre ord lever han nærmest udelukkende af råkost :o :crazy:

WTF?

Han fik mig så til at tænke på carpaccio, men det hører snarere hjemme i Now eating-tråden :) [/quote]

Folk som ham er jo tossede....
Nu varer det vel ikke længe inden man ikke må spise noget der har kastet skygge........

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

Jah, den sidste flagellant, som finder nydelse i at frasige sig enhver form for sanselig nydelse i dette liv er næppe født endnu...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]Jah, den sidste flagellant, som finder nydelse i at frasige sig enhver form for sanselig nydelse i dette liv er næppe født endnu...[/quote]

Jeg sætter en stor ære i at kompensere for et par stykker af dem ;)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]Now WTF: Jeg har købt en tele. En hvid mex. Og jeg synes den er pissefed - selvom der ikke er humbuckers i. WTF? Jeg prøvede den lige for sjov inde i aage, og den skreg bare "tag mig med hjem", så hvorfor modargumentere? Nu prøver jeg lige at se om jeg kan blive gode venner med den, men foreløbigt går det strygende.

Er man ved at blive gammel, hvis man synes en helt almindelig tele er fed?[/quote]

Næh. Bare ved at blive voksen..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Jeg snakkede med en fyr, der fortalte, at han lever af "raw food", dvs. at han slet ikke spiser noget som helst, der er blevet kogt, stegt eller bagt. Jeg tænkte umiddelbart at et liv fyldt med tatar og carpaccio måske var lidt ensformigt, men meget lækkert. Så fortalte han mig, at han er vegetar. Med andre ord lever han nærmest udelukkende af råkost :o :crazy:

WTF?

Han fik mig så til at tænke på carpaccio, men det hører snarere hjemme i Now eating-tråden :) [/quote]

Det er da i grunden meget praktisk: Gå ud i haven, æd hvad du kan finde, gå ind igen. Tænk al den tid man ville spare på tilberedning, borddækning, opvask, m.m. Hvis det så bare smagte lige så godt som bacon, så var det da en vinder :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen