Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Kimling »

WTF!
Så en Squier tele med p90'ere nede i Denmark Street... Det er måske ikke så mærkeligt, men jeg har lyst til at købe den?!
Så afliv mig dog som det syge dyr, jeg er blevet til!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Barf »

Dokumenia after Dark på DR2 nu. Handler, så vidt jeg kan forstå, om en yderst special amerikansk stand-up joke, som er kult. Den handler om incest, dyresex, fækalier og en masse andet. Det er virkelig mærkeligt...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]Dokumenia after Dark på DR2 nu. Handler, så vidt jeg kan forstå, om en yderst special amerikansk stand-up joke, som er kult. Den handler om incest, dyresex, fækalier og en masse andet. Det er virkelig mærkeligt...[/quote]

Yep ... det var satme mærkeligt. Og sjovt :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Barf"]Dokumenia after Dark på DR2 nu. Handler, så vidt jeg kan forstå, om en yderst special amerikansk stand-up joke, som er kult. Den handler om incest, dyresex, fækalier og en masse andet. Det er virkelig mærkeligt...[/quote]

Yep ... det var satme mærkeligt. Og sjovt :D [/quote]

Så vidt jeg husker, så handler den, om en joke der i virkeligheden ikke eksisterer..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"][quote="GodSpeedDK"][quote="Barf"]Dokumenia after Dark på DR2 nu. Handler, så vidt jeg kan forstå, om en yderst special amerikansk stand-up joke, som er kult. Den handler om incest, dyresex, fækalier og en masse andet. Det er virkelig mærkeligt...[/quote]

Yep ... det var satme mærkeligt. Og sjovt :D [/quote]

Så vidt jeg husker, så handler den, om en joke der i virkeligheden ikke eksisterer..[/quote]

Mjoh ... joken eksisterer, men det er ikke så meget punch-line'n, men optakten, og ikke mindst fremførelsen og fortællerens egne tilføjelser, der gør den sjov. For ikke at tale om overraskelsesmomentet i, hvad ellers pæne, ordentlige mennesker kan fremtrylle af syge, syge scenarier, for at sætte deres egen kolorit på historien :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Skestork Ultra »

NWTF: Keith Caputo får klippet kæppen - <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/51138">http://gaf ... d/51138</a><!-- m -->

Måske egentlig ikke vanvittigt overraskende - Man skal næsten være kvinde for at danse som ham. Spørgsmålet er så, om verden bliver en sej rocksanger fattigere eller en sej kvindelig rocksanger rigere.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Jake »

[quote="GodSpeedDK"]Mjoh ... joken eksisterer, men det er ikke så meget punch-line'n, men optakten, og ikke mindst fremførelsen og fortællerens egne tilføjelser, der gør den sjov. For ikke at tale om overraskelsesmomentet i, hvad ellers pæne, ordentlige mennesker kan fremtrylle af syge, syge scenarier, for at sætte deres egen kolorit på historien :D [/quote]

Haha, netop! En ægte anti-joke.

Hvis det var filmen fra 2005, så har folk været vidne til nogle af moderne stand ups bedste talenter: Bill Maher, Chris Rock og Doug Stanhope.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jake"][quote="GodSpeedDK"]Mjoh ... joken eksisterer, men det er ikke så meget punch-line'n, men optakten, og ikke mindst fremførelsen og fortællerens egne tilføjelser, der gør den sjov. For ikke at tale om overraskelsesmomentet i, hvad ellers pæne, ordentlige mennesker kan fremtrylle af syge, syge scenarier, for at sætte deres egen kolorit på historien :D [/quote]

Haha, netop! En ægte anti-joke.

Hvis det var filmen fra 2005, så har folk været vidne til nogle af moderne stand ups bedste talenter: Bill Maher, Chris Rock og Doug Stanhope.

Mvh Jake[/quote]

Det var dén! Det sjove var så, når folk man udelukkende kender fra good, clean family entertainment - Bob Saget, Carrie Fisher, Whoopi Goldberg, Robin Williams, m.fl. - gav deres bud på joken. Bob Saget's udgave, f.eks., ville have fået ham fyret fra Full House øjeblikkeligt, og uden varsel, hvis han havde fortalt den tilbage i start-90'erne :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af VilhelmNielsen »

Den dokumentar beviser at Gilbert Gottfried er verdens mest hæmningsløse person. Han er formiddabel!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]

Det var dén! Det sjove var så, når folk man udelukkende kender fra good, clean family entertainment - Bob Saget, Carrie Fisher, Whoopi Goldberg, Robin Williams, m.fl. - gav deres bud på joken. Bob Saget's udgave, f.eks., ville have fået ham fyret fra Full House øjeblikkeligt, og uden varsel, hvis han havde fortalt den tilbage i start-90'erne :D [/quote]

Seriøst? Har du oplevet Bob Saget som stand-upper? Han er vel nok en af de allermest vulgære og slibrige stand-uppere ever. :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]

Det var dén! Det sjove var så, når folk man udelukkende kender fra good, clean family entertainment - Bob Saget, Carrie Fisher, Whoopi Goldberg, Robin Williams, m.fl. - gav deres bud på joken. Bob Saget's udgave, f.eks., ville have fået ham fyret fra Full House øjeblikkeligt, og uden varsel, hvis han havde fortalt den tilbage i start-90'erne :D [/quote]

Seriøst? Har du oplevet Bob Saget som stand-upper? Han er vel nok en af de allermest vulgære og slibrige stand-uppere ever. :D [/quote]

Nej, jeg har kun oplevet Bob Saget i Full House og som universets mest øretæveindbydende TV-vært, i America's Funniest Home Videos. Men på opfordring ... off to Youtube!! :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

Okay ... hans 'good clean family entertainment'-dage er vist ovre, kan jeg forstå :D ... men jeg er stadig ikke stødt på noget, der helt matcher hans fremførelse af "The Aristocrats":

[youtube]0HW4mPZmKPM[/youtube]
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af VilhelmNielsen »

Det bedste Saget nogensinde har været skyld i er Norm McDonalds sæt til hans roast.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"]Nej, jeg har kun oplevet Bob Saget i Full House og som universets mest øretæveindbydende TV-vært, i America's Funniest Home Videos. Men på opfordring ... off to Youtube!! :) [/quote]
[youtube]dWQM6sOsd5k[/youtube]
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

NWTF: Citat: Værten på P3: "Burhan G. har fået en ordentlig tur i møllen, og Nik og Jay er nu med" :s hock:

(Fodnote: Man skal muligvis være fra Fyn, for at få det fulde udbytte af det mentale billed ...)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now: Wtf?

Indlæg af Starcaster »

[quote="GodSpeedDK"]NWTF: Citat: Værten på P3: "Burhan G. har fået en ordentlig tur i møllen, og Nik og Jay er nu med" :s hock:

(Fodnote: Man skal muligvis være fra Fyn, for at få det fulde udbytte af det mentale billed ...)[/quote]
Hold kæft den var god! :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NWTF: Citat: Værten på P3: "Burhan G. har fået en ordentlig tur i møllen, og Nik og Jay er nu med" :s hock:

(Fodnote: Man skal muligvis være fra Fyn, for at få det fulde udbytte af det mentale billed ...)[/quote]

Jeg er ikke fra Fyn, men..: For mange år siden spillede jeg på Ringe festival, på den store scene. Nogen godt visne lokale ungersvende stod og svingede med et banner jeg ikke forstod: KØLLEN I MØLLEN !

Fast forward til nogen år senere da min bror havde fået et barn med en fynsk dame: "Pyha, lille Louise, du skal da vist ha´en ren mølle.."

Der gik det op for mig... ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

Min kone ynder, ved særlige lejligheder, at fortælle om dengang hun blev sat til at læse højt fra bogen "Uhyret i møllen", for en hel skolefritidsordning :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="MacG"][quote="GodSpeedDK"]NWTF: Citat: Værten på P3: "Burhan G. har fået en ordentlig tur i møllen, og Nik og Jay er nu med" :s hock:

(Fodnote: Man skal muligvis være fra Fyn, for at få det fulde udbytte af det mentale billed ...)[/quote]

Jeg er ikke fra Fyn, men..: For mange år siden spillede jeg på Ringe festival, på den store scene. Nogen godt visne lokale ungersvende stod og svingede med et banner jeg ikke forstod: KØLLEN I MØLLEN ![/quote]

Så har du jo set mig engang! Men hvorfra vidste du, at vi var lokale???

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

I Bønnerup er der en gruppe mennesker, der går rundt med t-shirts, hvor der står "Wos fra Møllen" på. De blev lige pludseligt meget mere komiske.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen