Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

Det blev (måske) lige pludselig lidt sjovere at skulle spille til ti julefrokoster i år :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

Man spekulerer lidt - "Hvorfor mr. Clapton? Hvorfor?"

Jeg mener... Jeg har læst et sted, at han skulle være go´ for ca. 120 millioner pund. Så det kan da ikke kun være pengene, der gør det..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af JSThomsen »

Jeg undrer mig også: "Hvorfor købte jeg den Clapton jule CD?"
Jeg ved jo godt, at jeg troede at han kunne lave det til noget fedt blues, og så kunne man måske se igennem fingre med at det var julemusik - men der tog jeg fejl  :-/ :s

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af k_50 »

NWTF: Folk i Masterchef, som enten ikke kan eller tør binde an med at lave en mayo. Det er jo cirka den nemmeste sauce i verden. Plus alle mulige andre basale ting, de kager rundt i midt i deres nitrogen- og lynkøler-show...

NWTF2: Der var nogen, som spurgte p4's Corona-radiolæge, om almindelig håndvask med vand og sæbe nu også er fint nok, eftersom håndsprit er blevet en mangelvare [face-palm smiley].

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af k_50 »

NWTF: Faren til en af ungerne på arbejdet er nu to gange kommet anstigende med en Faxe Booster, som jeg da skulle have til, når jeg har fri. Det er fandme mærkeligt!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af k_50 »

NWTF (skråstreg, NRG - Now Ret Grineren): Nogle forældre og deres opfattelse af tid, rum og virkelighed.
Vi sendte i fredags en skrivelse ud fra teamet i børneren om hvad, vi går og roder med for tiden, bla. med en bøn til forældrene om at aflevere inden kl. 9, hvor vi holder samling. Dels fordi, det er røv træls adskillige gange at skulle afbryde seancen for at sende en voksen i garderoben til at tage imod og hjælpe med overtøj (al den stund forældrene ikke må komme ind for tiden); dels og vigtigere fordi alle mulige gode grunde, såsom at gøjserne kan deltage i de planlagte aktiviteter, vi får sagt ordentligt godmorgen til hinanden og får styr på hvad, dagen byder på, så det bliver rart og overskueligt at gå i børner.
I dag møder en af gøjserne (som sædvanlig) ind omkring 10.30 og er helt sikker på, at den skal klippe fastelavnspynt (for det har Farmand læst på ugeplanen, at den skulle). 10.30 er så bare der, hvor vi begynder at rydde op, sidde i tissekø og gøre klar til frokost. Kl. 11 tikker der en mail ind fra Farmand, som nogenlunde lyder "Tusind tak for info. Nu bor vi jo på Vesterbro. Så der er en betragtelig transporttid. Men vi skal gøre vores yderste for at nå "mødetiden".".
Børneren ligger i Valby. Jeg bor på Frederiksberg, på den anden side af Vesterbro. Det tager mig 20 minutter at cykle på arbejde, uden at skynde mig overhovedet, eller 40 at tage bussen. Så, vil jeg synes, skulle det være en overskuelig opgave for Farmand at få Gøjsen i børner til kl. 9.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen