flashdevs/webdevs

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

flashdevs/webdevs

Indlæg af andkrup »

Har meget nænsomt loddet 4sound for antallet af flashudviklere/webudviklere med et relativt ringe resultat, så jeg prøver lige herinde :)

Hvormange flashudviklere/webudviklere er vi herinde?

Hvor lang tid har I siddet med det?

På en skala mellem 100% udvikler og 100% grafiker vil I placere jer selv?
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: flashdevs/webdevs

Indlæg af AnotherDan »

100% udvikler...

Laver stadig en del web - men professionelt er størstedelen api og windows udvikling endnu.
Windows (og web) udviklingen bliver mindre og mindre for mit vedkommende.
De grafiske kompetencer er relativt begrænsede i "ny-udvikling", men kan sagtens arbejde videre på grafiske guidelines...
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: flashdevs/webdevs

Indlæg af kraen »

Hmm. Altså jeg har kendskab til webudvikling på personligt/hobbyplan. Jeg kan kode lidt PHP, men det skal ikke være alt for komplekst før, jeg står af.

Mht. grafik så er det heller ikke min store force, men jeg vil nok placere mig selv længere ovre på den grafiske side end på udviklingssiden.

Har siddet med det i omkring 12 år, men det er altså udelukkende på hobbyniveau og kun småting som Wordpress-temaer og sådan.

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: flashdevs/webdevs

Indlæg af gajda »

Tjohh... Jeg har i tidens løb (siden '98) kodet en del PHP og Perl, men det er i sandhedens interesse ved at være nogle år siden, at jeg gjorde det på daglig basis. Nu om dage er det mest som bijob og hobby.

Jeg kan godt håndtere lidt simpel billedmanipulation i Photoshop, men vil bestemt betragte mig selv som ca. 97% udvikler.
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen