Sende vare tilbage til Thomann

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sende vare tilbage til Thomann

Indlæg af Barf »

Hey folkens og glædelig jul

Jeg havde købt en ret så god gave, synes jeg selv, til min søde kæreste. Nemlig en ukulele hardcase fra Thomann. Hendes ukulele er en koncert-størrelse, så jeg købte selvfølgelig en kasse i tilsvarende størrelse. Den viste sig så at være en anelse for lille. Hvordan det hænger sammen, ved jeg ikke helt, men den skal i hvert fald sendes tilbage og byttes til en større størrelse.

Spørgsmålet er så, hvordan man gør det. Selvfølgelig skal den gule tilbagesendelsesseddel udfyldes, og jeg vedlægger også fakturaen, men hvordan får jeg kassen tilbage til dem, rent lavpraktisk? Det koster jo mig en god sjat penge at få sendt den ret så store kasse til Tyskland. Er der nogen af jer, der har returneret varer til Thomann og kan fortælle om, hvordan I gjorde?

Mvh

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sende vare tilbage til Thomann

Indlæg af AnotherDan »

Jeg har gjort det men hvor der var fejl på deres vare, der fik jeg en prepaid ups label på mail fra thomann jeg skulle skrive ud. Derefter skulle jeg ringe og aftale tid ups kom for at hente den - fungerede ret glat...

Men du skal jo selv betale fragt i dette tilfælde, så der vil dette nok ikke være så gavnlig fremgangs måde for dig.
Bah

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sende vare tilbage til Thomann

Indlæg af Førslev »

men du skal så vidt jeg husker stadig kontakte thomann før du returnerer den.

Hvis du er heldig kan de i samme omgang hjælpe dig skridtet videre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen