Gode steder til tryk af CD'er?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Jacob »

Hey !

Da jeg og mit band snart står med en færdiglavet EP i hånden, er vi i gang med at lede efter steder hvor man kan få trykt et ikke alt for stort oplag CD'er (100-200 stk) til en fornuftig pris, og i en fornuftig kvalitet.
Vi har fundet nogle sider, men noget af det ser lidt billigt ud, så ville meget gerne høre om folk har erfaringer med nogle firmaer? :)

Det skal siges at vi er mest interesserede i steder hvor de samtidig tilbyder tryk på pap-sleeve.

Nogle der kender nogle gode steder?

På forhånd tak ! :D

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Pickles »

Sidst jeg researchede for ca. to år siden, var det de fleste steder dyrt at få lavet så små oplag. Ikke desto mindre fik vi lavet nogle okay og billige digipaks hos tewa.dk, der vist tager alle mængder. Kvaliteten var fin, men der var også nogle fejltryk imellem. Det tror jeg måske er gamet, når man skal have lavet i de små bikse, der gider at rode med oplag under 500. De er et kig værd i hvert fald.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Jacob »

[quote="Pickles"]Sidst jeg researchede for ca. to år siden, var det de fleste steder dyrt at få lavet så små oplag. Ikke desto mindre fik vi lavet nogle okay og billige digipaks hos tewa.dk, der vist tager alle mængder. Kvaliteten var fin, men der var også nogle fejltryk imellem. Det tror jeg måske er gamet, når man skal have lavet i de små bikse, der gider at rode med oplag under 500. De er et kig værd i hvert fald.[/quote]

Tak - dem kigger jeg på ! :)

Hvis andre har nogle erfaringer, så byd endelig ind!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Michael Vajhøj »

Har I overvejet at indhente et tilbud fra en af de større? Så dyre er de heller ikke, men det er selvfølgelig lidt trælst at brænde inde med 500 cd'er... Har gode erfaringer med Sony AirPlay...
RoadHigh.dk

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Jacob »

[quote="Michael Vajhøj"]Har I overvejet at indhente et tilbud fra en af de større? Så dyre er de heller ikke, men det er selvfølgelig lidt trælst at brænde inde med 500 cd'er... Har gode erfaringer med Sony AirPlay...[/quote]

Nej, den tanke har ikke umiddelbart ramt os - det har den nu ! :D

Det ser ud til at vi har mulighed for at få noget støtte til at dække udgifter, så vi har mulighed for at betale et større oplag, så det kunne godt være en mulighed :)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Jacob"][quote="Michael Vajhøj"]Har I overvejet at indhente et tilbud fra en af de større? Så dyre er de heller ikke, men det er selvfølgelig lidt trælst at brænde inde med 500 cd'er... Har gode erfaringer med Sony AirPlay...[/quote]

Nej, den tanke har ikke umiddelbart ramt os - det har den nu ! :D

Det ser ud til at vi har mulighed for at få noget støtte til at dække udgifter, så vi har mulighed for at betale et større oplag, så det kunne godt være en mulighed :) [/quote]
Altså, det koster jo ikke noget at indhente et tilbud. :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gode steder til tryk af CD'er?

Indlæg af Lysgaard »

+ 1 til Tewa
Vi har i mange år brugt dem - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tewa.dk/quickservice.aspx">h ... ce.aspx</a><!-- m --> faktisk lige siden at det hed demo-bånd :-)
... og de har aldrig fejlet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen