Kakkelbord 2012 - DMGP

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af Stevi »

Note to DR: husk at skrue op for mikrofonen...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af GodSpeedDK »

Iiiihh, jeg var slet ikke hjemme til at deltage rundt om kakkelbordet. Var der kringle nok? Var kaffen stærk nok? Var der cognac til? Blev der delt behørige mængder marmorkage rundt? Og til alle? Og nå ja ... var det de rigtige, der gik videre?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af sørendybdal »

Jeg syntes godt nok ikke, der var meget at komme efter. Højdepunktet var Brdr. Olsen-breaket i den sidste sang - det siger vist det hele ...
Jeg og min gymnasielærer-kammerat blev enige om at stemme på Louise Wolffs kjole.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af efrandsen »

[quote="sørendybdal"]Jeg syntes godt nok ikke, der var meget at komme efter. Højdepunktet var Brdr. Olsen-breaket i den sidste sang - det siger vist det hele ...
Jeg og min gymnasielærer-kammerat blev enige om at stemme på Louise Wolffs kjole.[/quote]

Den kjole gjorde bare ikke så meget godt for hendes bryster. De blev ligesom lange og flade at se på :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af sørendybdal »

[quote="efrandsen"][quote="sørendybdal"]Jeg syntes godt nok ikke, der var meget at komme efter. Højdepunktet var Brdr. Olsen-breaket i den sidste sang - det siger vist det hele ...
Jeg og min gymnasielærer-kammerat blev enige om at stemme på Louise Wolffs kjole.[/quote]

Den kjole gjorde bare ikke så meget godt for hendes bryster. De blev ligesom lange og flade at se på :D [/quote]

Rigtigt nok - men stadig bedre end musikken ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af Smittefar »

Vi havde bandhygge, så jeg fik kun lige se 'sammendraget' - Det var min vurdering, at sang nummer 10 var den eneste, der ikke var dræbende kedelig - Vinderen var det godt nok en utroligt tynd kop Tina Dickow afkog :s
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Kakkelbord 2012 - DMGP

Indlæg af Anonym »

Synes faktisk at de 8 sangene havde et godt niveau ... den sidste der med Christian og Patrick var noget metervareskrald :s ilent:

Den bedste vandt. Den er så også klasser over de andre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen