Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af Jens H »

Reckless Racing er et godt bilspil. Flot grafik
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af eitreach »

MiniSquadron!
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af FunkyValle »

Er der nogle, der har et bud på en virtuel forstærker til Android i stil med Amplitube?
Amplitube laves desværre kun til iPhone.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af kasperploug »

Remote og Snatch er virkelig fedt, hvis man er doven :D Man kan styre sin Mac fra sengekanten ;)

EDIT: Især fedt hvis man har tilsluttet tv eller stort anlæg :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af FunkyValle »

Er der nogen, der kender en måde, hvor jeg kan få det nye Android 2.3 installeret på min HTC Desire? Styresystemet er derude (sælges med Samsung Galaxy S), men jeg kan ikke finde oplysninger om, hvordan jeg får det installeret på min tlf.

??
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af Pickles »

Altså, hvis du vil have det uden at rode for meget, så må du vente til HTC sender en opdatering ud. De nye versioner skal først tilpasses til den konkrete hardware med drivers, og så skal et eventuelt 'skin', i dette tilfælde HTC Sense, også opdateres til den nye version. Derfor tager det gerne et stykke tid før de telefoner, der har en ekstra 'skal' udenom Android fra producentens side (det er langt de fleste), får den nyeste Android-version. Nogle gange det tager det urimeligt lang tid, og i takt med at telefonen bliver forældet, holder producenten helt op med at opdatere den (min HTC Tattoo kører Android 1.6 den dag i dag).
Det er en del af gamet med Android, og der er megen kritik af telefonproducenterne på denne konto. Men de vil altså pinedød personalisere Android på hver deres måde.

Hvis du gerne vil have det nyeste Android på din telefon, hvis det ikke er kommet endnu eller slet ikke kommer, så skal du ud i nørderi. Først skal din telefon rootes (lidt i stil med jailbreak af iPhone, hvor man opnår administratorrettigheder gennem et hack), og så kan der lægges en af mange custom ROM'er på telefonen. Der er et helt nørdesamfund derude, der laver tilpassede udgaver af Android til de fleste smartphones. Jeg kan godt linke til nogle guides, hvis du har mod på at rode med det.

Stuka
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af Stuka »

[quote="FunkyValle"]Er der nogen, der kender en måde, hvor jeg kan få det nye Android 2.3 installeret på min HTC Desire? Styresystemet er derude (sælges med Samsung Galaxy S), men jeg kan ikke finde oplysninger om, hvordan jeg får det installeret på min tlf.

??[/quote]

Det kan du sagtens. Der findes tonsvis af custom ROM's. Denne side er fyldt med guru'er inden for dén slags: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xda-developers.com/">http:// ... rs.com/</a><!-- m -->
Gå ind under forum og find din model. Der findes også guides til hvordan man bære sig ad med at installere andre ROM's.

Vær dog opmærksom på, at der er visse risici forbundet med at flashe til en uofficiel ROM, men det skulle også gerne stå beskrevet derinde..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af Anonym »

HeyTell - både på Android og iOS.

Kender I det med man ikke gider at skrive en lang SMS. Nu sender man bare en talebesked i stedet.

Simpelt - enkelt ... genialt.

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af andkrup »

[quote="Pickles"]Altså, hvis du vil have det uden at rode for meget, så må du vente til HTC sender en opdatering ud. De nye versioner skal først tilpasses til den konkrete hardware med drivers, og så skal et eventuelt 'skin', i dette tilfælde HTC Sense, også opdateres til den nye version. Derfor tager det gerne et stykke tid før de telefoner, der har en ekstra 'skal' udenom Android fra producentens side (det er langt de fleste), får den nyeste Android-version. Nogle gange det tager det urimeligt lang tid, og i takt med at telefonen bliver forældet, holder producenten helt op med at opdatere den (min HTC Tattoo kører Android 1.6 den dag i dag).
Det er en del af gamet med Android, og der er megen kritik af telefonproducenterne på denne konto. Men de vil altså pinedød personalisere Android på hver deres måde.

Hvis du gerne vil have det nyeste Android på din telefon, hvis det ikke er kommet endnu eller slet ikke kommer, så skal du ud i nørderi. Først skal din telefon rootes (lidt i stil med jailbreak af iPhone, hvor man opnår administratorrettigheder gennem et hack), og så kan der lægges en af mange custom ROM'er på telefonen. Der er et helt nørdesamfund derude, der laver tilpassede udgaver af Android til de fleste smartphones. Jeg kan godt linke til nogle guides, hvis du har mod på at rode med det.[/quote]

det sidste rygte er at htc sender en ota update med 2.3 afsted uden htc sense! (<!-- m --><a class="postlink" href="http://androidforum.dk/viewtopic.php?t= ... pic.php?t= ... 079975e319</a><!-- m -->)

det vil være et fedt trin mod en verden hvor telefonproducenterne endeligt indser at de skal holde sig til hardware
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af FunkyValle »

Nu er jeg skiftet til iPhone 4.

Nogle der har nye musthaves?
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af efrandsen »

[quote="FunkyValle"]Nu er jeg skiftet til iPhone 4.

Nogle der har nye musthaves?[/quote]
Gif Shop :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af kasperploug »

Aqueduct er et fedt spil, der træner din logik på en sjov måde :-) Den gratis version er hurtigt overstået, så investér i den anden - bare surt at man skal starte forfra med nemme baner hvis man allerede har gennemført det gratis :-)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af GodSpeedDK »

FIFA 12 kan anbefales. Koster 6,- til iPhone. Jeg har ingen anelse om, om det fåes til Android også, men mon ikke?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af efrandsen »

Skate It - iOS versionen af Skate til PS3

Tony Hawks Pro Skater 2 - helt identisk med den udgave der var til PS1. Høj klasse og mega nostalgisk!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Guitaristen
Himmelhund
Indlæg: 14
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af Guitaristen »

True Caller til android. skal dog hentes fra deres hjemmeside: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.truecaller.com/">http://www. ... er.com/</a><!-- m -->
Hvis der er en der ringer og man ikke har nummeret kodet ind på telefonen, slår den nummeret op over nettet. Man kan også opdatere alle ens kontakter med adresser og en masse mere. Must have app.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af GodSpeedDK »

Nogen der ved, om det kan fåes til iPhone også? Det lyder virkelig smart.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Guitaristen
Himmelhund
Indlæg: 14
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Del dine fedeste iPhone-/Smartphone apps.

Indlæg af Guitaristen »

[quote="GodSpeedDK"]Nogen der ved, om det kan fåes til iPhone også? Det lyder virkelig smart.[/quote]
Ja det gør det ud fra deres hjemmeside, men synes også at have oplevet at der ikke er helt de samme funktioner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen