Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af Førslev »

Ja.

Hvor dan opdaterer jeg mail på mac til nyeste version?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]Ja.

Hvor dan opdaterer jeg mail på mac til nyeste version?[/quote]

Installerer Lion...

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af Førslev »

er det den eneste måde at få det på?

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af Grandad »

Hvis der findes en nyere version af Mail til din version af MacOS, så finder Softwareopdatering den automatisk
- og ellers som MacG skriver: nyeste version hører sammen med Lion.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af Førslev »

nu er jeg gået i gang med at opdatere min imac til lion. skal jeg forberede mig bå at jeg skal geninstallere alle mine apps og programmer?

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af kraen »

[quote="Førslev"]nu er jeg gået i gang med at opdatere min imac til lion. skal jeg forberede mig bå at jeg skal geninstallere alle mine apps og programmer?[/quote]

Nej - medmindre du installerer fra bunden. Hvis du har købt Lion i App Store skal du ikke foretage dig noget, når du har opdateret.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]nu er jeg gået i gang med at opdatere min imac til lion. skal jeg forberede mig bå at jeg skal geninstallere alle mine apps og programmer?[/quote]

For at få en ny version af et mailprogram installerer du et nyt OS ?

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af Førslev »

Jeg bruger det samme mailprogram på min macbook og det er i nyeste version som er ret meget anderledes end den gamle (synes jeg) og når det ikke koster andet en 179 kr så kunne man sgu ligeså godt.

Jeg vil dog være kritisk og sige at det er ret nederen fra apples side at man ikke kan opdatere et program uden at skulle installere nyt styresystem. Kudos for at det nye os ikke koster en formue, men nitte at man ikke kan opdatere simple applikationer uden at skulle have nyt OS.

Jeg er ny på mac, men ikke ubetinget fan må jeg indrømme.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]Jeg bruger det samme mailprogram på min macbook og det er i nyeste version som er ret meget anderledes end den gamle (synes jeg) og når det ikke koster andet en 179 kr så kunne man sgu ligeså godt.

Jeg vil dog være kritisk og sige at det er ret nederen fra apples side at man ikke kan opdatere et program uden at skulle installere nyt styresystem. Kudos for at det nye os ikke koster en formue, men nitte at man ikke kan opdatere simple applikationer uden at skulle have nyt OS.

Jeg er ny på mac, men ikke ubetinget fan må jeg indrømme.[/quote]

Det er ret kluntet, men det nye mailprogram bruger nogen API´er der ikke er i 10.6.. Og så forskellige er de heller ikke, man kan få mail på 10.6 til at opføre sig som mail på 10.7. Og omvendt.

Lad os høre hvordan din opdatering går.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvordan opdaterer jeg mail på mac?

Indlæg af Førslev »

Opdateringen gik stille og roligt og efter en geninstallation af driverne til min twin impact og min mus (jeg bruger en logitech mus i stedet for den der møgbelastende magicmouse der følger med) ser det ud til at virke som det skal det hele.

Og tak for hjælpen i øvrigt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen