GRATIS ØKONOMIPROGRAM TIL BANDS

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
sethos2nd
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

GRATIS ØKONOMIPROGRAM TIL BANDS

Indlæg af sethos2nd »

Kære alle,

Earmaster lancerer i dag et online, gratisværktøj til danske bands:

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bandloot.com">www.bandloot.com</a><!-- w -->

Et program som er sat i verden af musikere, for musikere - udelukkende med det formål
at bands lettere kan holde styr på bandkassen, intern gæld, etc.

Det er gratis, annonce-frit, og vildt nyttigt.
Opret bandet og prøv det af i dag :-)

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bandloot.com">www.bandloot.com</a><!-- w -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: GRATIS ØKONOMIPROGRAM TIL BANDS

Indlæg af Smittefar »

Normalt er vi jo ikke så meget for så utilsløret reklame her på sitet, men da det faktisk er (potentielt) relevant for flere af sites brugere lader vi den stå :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: GRATIS ØKONOMIPROGRAM TIL BANDS

Indlæg af Lasse H »

[quote="Smittefar"]Normalt er vi jo ikke så meget for så utilsløret reklame her på sitet, men da det faktisk er (potentielt) relevant for flere af sites brugere lader vi den stå :) [/quote]

Hvornår må jeg reklamere på gearfreak? Det kunne være meget rart at vide.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: GRATIS ØKONOMIPROGRAM TIL BANDS

Indlæg af kraen »

[quote="Lasse H"][quote="Smittefar"]Normalt er vi jo ikke så meget for så utilsløret reklame her på sitet, men da det faktisk er (potentielt) relevant for flere af sites brugere lader vi den stå :) [/quote]

Hvornår må jeg reklamere på gearfreak? Det kunne være meget rart at vide.[/quote]

Altså man må i princippet gerne reklamere, men man skal lige skrive, om man har interesser i foretagendet.

F.eks. har jeg jo selv arbejdet i Eplehuset, og hvis jeg bare havde reklameret for produkter, der kunne købes i Eplehuset, uden at fortælle, at jeg arbejder dér, ville det være forkert.

sethos2nd skriver i denne tråd et indlæg, der minder lidt for meget om en salgsopstilling, og den er altså lige på grænsen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen