Hjælp til vurdering af grej (PA + HiFi)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hjælp til vurdering af grej (PA + HiFi)

Indlæg af Barf »

Hej søde og hjælpsomme mennesker

Jeg hjælper min far med at komme af med lidt udstyr, men det er ikke helt let at finde priser på det, når man ikke er inde i den slags udstyr. Det der skal sælges er:

Behringer Eurorack MX802a mixer
FBT HP 2040 forstærker
Behringer DI4000
Et 6unit rack/flightcase
Et sæt Tannoy M1 Mercury højtalere

Det er alt sammen af ældre dato men fungerer fint. Jeg tænker at oprette én samlet salgsannonce, men hvor jeg angiver priserne på hver del. Så er der selvfølgelig rabat ved at købe det samlet, som det sidder nu.

Men jeg vil gerne høre, om der er nogen af jer kloge hoveder, som har et bud på, hvad sådan noget koster? Der er en mixer lig denne til salg på DBA for 500 kroner. Så det går jeg bare efter. Mht. resten er jeg lidt på bar bund.

Her er et billede af racket. Det er fin kvalitet.
Billede

Vi vil egentlig gerne have det skudt af sted så hurtigt som muligt, så en tiltrækkende pris for køber er helt ok.

På forhånd tak,
Jonas

Søren Dyhr
Johnny B. Goode
Indlæg: 190
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til vurdering af grej (PA + HiFi)

Indlæg af Søren Dyhr »

Det er nok racket selv der har holdt den højeste værdi, resten vil stk-mæssigt nok have svært ved at indbringe mere end kr. 300-500 hver ... det som er rigtigt surt er at forstærkeren nok har mønstret den værste forringelse i pris. Se f.eks. hvad den skal til at konkurrere op imod:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.thomann.de/dk/behringer_inuk ... inger_inuk ... dstufe.htm</a><!-- m -->

--sd

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til vurdering af grej (PA + HiFi)

Indlæg af Barf »

Ok, så en 3-500 kroner for hver enkeltdel. Hvad skal racket så koste? Og har du et bud på, hvad sådan et sæt højtalere er værd?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til vurdering af grej (PA + HiFi)

Indlæg af Sasha »

Man kan finde et sæt nye for omkring 1000 kroner. So go figure...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen