VM i fodbold 2010

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af sørendybdal »

Hmm ... det begynder da at ligne noget med Brasilien. Nu formåede de BÅDE at opbygge en komfortabel føring og holde den uden store koncentrationssvigt ...

I øvrigt lidt af en killer-lodtrækning, de fik lavet i sin tid. Semifinalerne kan jo komme til at hedde Argentina-Uruguay og Brasilien-Paraguay ... så er det vist lige før, der kommer feje tricks i brug (såsom dengang argentinerne bedøvede Brasiliens venstreback ved at give ham én af deres vandflasker med noget i ...).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Så er det straffesparkskonkurrence. LOVE IT! Det er simpelthen så nervepirrende, også selvom jeg egentlig er ligeglad med hvem der går videre.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Så røg brasserne, synes jeg egentlig var helt okay...


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]Så røg brasserne, synes jeg egentlig var helt okay...[/quote]

Jeg så kun anden halvleg, og baseret på det, forstår jeg slet ikke Brasilien overhovedet kvalificerede sig til VM. De kunne jo slet ikke noget, så snart de var bare en smule pressede?!? Holland var klart den rigtige vinder.
'
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Tjo altså, Brasilien var også klart bedre med i 1. halvleg hvor jeg faktisk synes deres pasningsspil var ganske fint og defensiven bundsolid. At Holland lige skulle i gang havde jeg sagt mig selv, de havde, modsat Brasilien, ikke rigtig mødt ordenlig modstand indtil videre.

I 2. halvleg røg samba-drengenes defensiv sig så en tur, og det er Holland altså professionelle nok til at udnytte. Men for pokker hvor blev der begået mange dumme frispark, især fra Brasiliens side - det synes jeg var lidt synd for kampen.

Nå, men nu glæder jeg mig til at se Uruguay lammetæve Ghana (men skulle det ske at Ghana vandt ville jeg også være glad, holder altid lidt med underdogs'ne).

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde...

Suarez udfører den mest usportslige handling jeg har set i fodbold i nyere tid. Han må da næsten få karantæne for det. Og spørgsmålet er så hvor meget refleks-handling der var over det. Og så blev han fejret som helt bagefter, det er bare ikke i orden.

Til gengæld den mest sindssyge og spændende afslutning i lang tid. Hold da fast mit hjerte hamrede afsted.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Ja - det vist kun Uruguay, der synes, at det var fedt :-(

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Så er der grundlag for spændende fodbold. God kamp!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Christian Mogensen »

God fodboldkamp i dag, allesammen! Eller - fodboldkampe, om man vil...
Jeg har smidt mine penge på Tyskland/Spanien, eller uafgjort/Spanien - så der ligger min loyalitet for dagen.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af udepost »

det er ikke så tit man holder med tyskland i noget som helst, men når det er mod maradona, så er det jo bare for fedt :)

/søren

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Fremragende fodbold af Tyskland. Stor respekt for det.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Swampthing »

Nu er mine tyske genboer i gang med Schlagermusik..... Måske skal man melde dem til politiet, så man kan få stoppet det larm.
Jeg ved i aften kommer der tysk trancemuzak og pludselig er der en der udbryder "Skuudaaaaaarh !!!!!!!" Så kører Scooter på repeat.... :-/

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Syg kamp. men fedt at Spanien gik videre.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af CobraPizza »

Nøj jeg kunne ikke sidde stille.. kæft hvor er det godt af paraguay.. men ja godt spanien går videre selvom de sikkert bliver tromlet af den tyske boldmaskine
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Skønt at se "Multi-Kulti" give argentinerne tæsk i går. De spillede igen, som mod England, dejligt fodbold som samtidig viste sig effektivt.

Jeg håber bare at de også kan vinde over Spanien. VM handler selvfølgelig om at vinde stort set alle kampe, men man ser jo gerne at vinderen også har præsteret noget god bold i løbet af turneringen, og her synes jeg sgu Spanien har været ret kedelige at følge.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Smittefar »

HUP HUP HOlland - Hold da kæft en kasse
Modded guitars were crap right out of the factory

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af ChristianB »

Wow!! To vilde mål!!
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Velfortjent spansk sejr. :clap:

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af ChristianB »

Præcis!

Men jeg synes godt nok Spanien gik lidt død i det efter de havde scoret... Eller også var det bare tyskerne der fik taget sig lidt sammen. Jeg var også ret nervøs til sidst, for tyskland har altid været gode til at score i overtiden.

Men super fedt og velfortjent er det at Spanien kommer i finalen!
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen