VM i fodbold 2010

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Hold kæft, hvor var det en lortekamp. Vi fik så en verdensmester, der intet kunne udrette mod Holland og som tabte en kamp til Schweiz. Meget imponerende vinder...[/quote]

Hvad hulen har det noget at gøre med at de tabte til Schweiz?

Hollænderne kunne jo intet i denne kamp andet end at være destruktive. Fuck Oranje.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]Hold kæft, hvor var det en lortekamp. Vi fik så en verdensmester, der intet kunne udrette mod Holland og som tabte en kamp til Schweiz. Meget imponerende vinder...[/quote]

Hvad hulen har det noget at gøre med at de tabte til Schweiz?

Hollænderne kunne jo intet i denne kamp andet end at være destruktive. Fuck Oranje.[/quote]

Men hollænderne gik ubesejrede til finalen. De var set over hele turneringen bedre og jeg kan langt bedre lide effektiv fodbold end sydeuropæisk småspil, fuck hvor er Spanien dog kedelige (ligesom Italien, for øvrigt)...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af CobraPizza »

Jeg kan godt se at Holland var nogle svin.. det der frontspark i brystet skulle have været rødt kort.. men selv efter en mand er blevet smidt ud, spiller spanien stadig hverken overbevisende eller flot.. det er den værste VM finale jeg nogensinde har set.. det + vuvuzelaerne.. møg VM..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg måtte skifte til DR på halvvejen ... godt nok var de endnu kedeligere at høre på, men de havde ikke paëlla i mundvigen og en tyrefægter oppe i røven, og det var da befriende.

Og kampen var da meget underholdende ... hvis det havde været fuldkontakt Thai-boksning, men som fodboldkamp var det ikke just smuk oplevelse. Ærgerligt, i en VM-finale.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]det er den værste VM finale jeg nogensinde har set.. det + vuvuzelaerne.. møg VM..[/quote]

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det kan siges kortere eller mere korrekt.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"][quote="CobraPizza"]det er den værste VM finale jeg nogensinde har set.. det + vuvuzelaerne.. møg VM..[/quote]

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det kan siges kortere eller mere korrekt.[/quote]

Og det var Hollands skyld. De ville ikke spille selv, kun ødelægge Spaniens spil. Fordi de godt vidste at de ville blive blæst af banen. En træner, der tydeligvis sender sit hold på banen med det oplæg... Er ikke sportsmand eller kan li´ fodbold. Holland begyndte først at forsøge at spille da de havde så mange gule kort at de ikke turde andet. Og det kunne de så ikke..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af IkkeMig »

[quote="MacG"][quote="Turtle"][quote="CobraPizza"]det er den værste VM finale jeg nogensinde har set.. det + vuvuzelaerne.. møg VM..[/quote]

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det kan siges kortere eller mere korrekt.[/quote]

Og det var Hollands skyld. De ville ikke spille selv, kun ødelægge Spaniens spil. Fordi de godt vidste at de ville blive blæst af banen. En træner, der tydeligvis sender sit hold på banen med det oplæg... Er ikke sportsmand eller kan li´ fodbold. Holland begyndte først at forsøge at spille da de havde så mange gule kort at de ikke turde andet. Og det kunne de så ikke..[/quote]

Jeg er dybt, dybt uenig!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]....

Jeg er dybt, dybt uenig![/quote]


"DR.DK:
Kraul: Skam jer Holland!
12. jul. 2010 09.54 VM2010

Selv de hollandske journalister var harmdirrende søndag aften på Soccer City i Johannesburg.

"It's a disgrace", lød det kort og kontant fra kollegaen fra hollandsk radio, da de orangeklædte spillere med al magt og såvel lovlige som især ulovlige midler havde forsøgt at ødelægge VM-finalen som fodboldkamp.

Allerede fra de første minutter kunne man se hensigten. Angriber Robin van Persie fik kampens første advarsel efter 15 minutter, men skulle have haft den for et voldsomt og unødvendigt frispark i første minut. Og mens det første frispark i semifinalen mellem Spanien og Tyskland først blev fløjtet efter 27 minutters spil, var der på samme tidspunkt i finalen allerede sat rekord for flest uddelte gule kort.

Er det ikke bare en del af spillet at forsøge at vinde med alle tænkelige midler, kan man spørge?
Jo, og jeg havde heller ikke haft noget imod, hvis Holland havde forsøgt at spille defensivt og kontant som modsvar mod Spanien. Det er netop en del af fodbolden, men her var der tale om kynisk fodboldkriminalitet fra et hold, der ellers selv råder over flere fantastiske fodboldspillere, som i finalen i stedet opførte sig som forbrydere.

Heldigvis blev det straffet i sidste ende, selv om Arjen Robben med sin friløber i anden halvleg af den ordinære tid var ved at få forbrydelse til at betale sig.

Spanien er den rigtige verdensmester uden for alvor at have sprudlet ved en slutrunde, som jeg vil huske med blandede følelser:

Der var de støjende vuvuzelaer, den uregerlige jabulani-bold, de store dommerfejl, et sløjt dansk landshold og en voldelig og uskøn finale.

Men der var også de spanske teknikere og de unge tyske superørne. Der var Diego Forlan, og der var især i anden fase af turneringen en lang række flotte kampe i det vildeste tempo, jeg endnu har set på landsholdsplan.

Og så var der først og fremmest de mange hvide smil i stolte sorte ansigter. Afrika har afholdt en flot første slutrunde på kontinentet, og stoltheden og glæden over for en gangs skyld at være i centrum på verdenskortet har været enorm.

Bare ærgerligt, at Holland ødelagde det, der kunne have været en flot afslutning mellem to gode hold.

Men trods det: Goodbye and thank You South Africa.

Bom Dia Brasil 2014!"


Godt at der er andre der kan lide fodbold. Hvis du foretrækker vold og mange, mange spilafbrydelser... Så er det American "Football" du skal se på.

Holland spillede så deres egne gode spillere aldrig kom til at spille fodbold. De burde have sluttet ordinær spilletid med 8 mand. Og deres usportslige attituder efter deres overgreb, og idet hele taget, gjorde det uudholdeligt at se på.

Spanien er ikke gode til at lave mål. Men de kan spille fodbold, og holdt for det meste fast i at det var det de var kommet for, i modsætning til Holland.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af CobraPizza »

Det er muligt at Holland spillede skadaløst.. men spanien fik sku også nogle gule kort.. jeg ved godt at Bommel og Persie kan være nogle svin, men Spanien havde vist sig som et værdigt VM hold, hvis de havde løftet sig over det.. men de spillede sku ligeså meget på det, og engang imellem var der da et lille hop, når modstanderen var i nærheden.. Jeg havde været ovenud glad hvis prøjserne havde vundet VM.. Jeg mener da også at der burde have været straffe til Holland, da Elia bliver skubbet ned i kanten af feltet.. det var på ingen måde en kamp nogle af de to nationer kunne være stolte af..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Swampthing »

Gudsketakoglov for det endelig er slut. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen