Internet opkobling?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Internet opkobling?

Indlæg af udepost »

Hejsa

Jeg har lige nu internet fra Yousee i TV stikket. Jeg vil nu gerne opsige mine TV kanaler, men da internettet kører via tv-stikket, vil dette medføre at jeg skal finde en ny internet udbyder. Jeg har ikke meget forstand på internet, så hvilke opkoblinger kan anbefales? Jeg har før prøvet at skifte til cybercity der kører via et telefonstik, men det ville koste en formue i oprettelse, da mit telefonstik ikke var tilsluttet (eller noget). Hvilke muligheder er der?

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Internet opkobling?

Indlæg af IkkeMig »

Med mindre, du bor et sted, hvor man kan få 4G-forbindelse, så er du nok ret begrænset. Jeg er endt med at måtte betale for kabel-TV fra Yousee, selv om jeg aldrig ser TV, fordi det er den eneste måde, jeg kan få en anstændig internet-forbindelse på :(

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Internet opkobling?

Indlæg af udepost »

Hvad hvis man vælger trådløst internet, vil det være ligeså hurtigt? Jeg har prøvet at søge lidt på 4G, men jeg fatter helt ærligt ikke så meget af det der står, så jeg ved ikke om jeg kan få det :)

/Søren

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Internet opkobling?

Indlæg af eitreach »

Jeg har lige nu bredbånd fra TDC, som kører igennem mit telefonstik. Ellers er der Fullrate som også er glimrende.

Det der er med 4G er at der er begrænsninger på hvor meget data man kan bruge, hvilket ikke gør så meget for nogle mennesker. For mig (jeg er storforbruger af data til film, musik og så videre) så for mig er det ikke en mulighed.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen