Plekter - Bandudveksling

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Plekter - Bandudveksling

Indlæg af GodSpeedDK »

Begge mine bands har ansøgt om at komme i betragtning til ORA's "Plekter Tour", og fået afslag. Men i afslaget er der også følgende ordlyd at finde:

"Vi har lagt nogle penge til side, som betyder at såfremt to bands (fra to forskellige byer) kan lave en aftale med hver deres lokale spillested,
om en aften med de to bands, plus evt. lokal support, så kan vi gå ind og dække udgifterne.
Dvs. at i har muligheden for at tilbyde spillestederne jer gratis, hvilket kan gøre det lidt lettere at få jobbet, og så dækker vi jeres transport-udgifter.
Eksempel:

Et band fra Århus Herning laver en aftale om at spille sammen.
Århus bandet laver en aftale med et lokal spillested hvor de to bands spiller, og den samme aftale laver bandet fra Herning med et spillested fra byen.
Så har i to jobs, hvor i skiftes til at slutte aftenen af.

Skulle det lykkes jer, skriver i blot til mig, og får et lille, nemt ansøgningsskema. Der er dog begrænsede midler hvorfor det er først til mølle. Vi har til 16 koncerter. "


Nogen, der er friske? Vi er fra Odense, så det skal nok være et band, der ikke er fra Fyn.

Mine to bands:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/TheLingertones" ... ertones</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Tingfinderband" ... derband</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Plekter - Bandudveksling

Indlæg af Barf »

Det kunne vi sagtens være, men jeg ved ikke helt, hvordan vores situation i bandet ser ud. Enten forsøger vi at give den en skalle fra september/oktober og frem, eller så holder vi pause på ubestemt tid. Skal koncerterne ligge i efteråret?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Plekter - Bandudveksling

Indlæg af GodSpeedDK »

Pas. Men de øvrige år har det ligget i efteråret, så mon ikke det skal ligge dér?

Tourplan
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Plekter - Bandudveksling

Indlæg af Barf »

Jeg kan lige høre drengene, når vi snakker sammen igen til august. Så skal jeg nok lige vende tilbage til dig. Men interessen fra min side er der helt sikkert. Det kunne også være voldsomt hyggeligt jo!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Plekter - Bandudveksling

Indlæg af GodSpeedDK »

Det kunne det nemlig :) Faktisk så synes jeg konceptet er en rigtig fin måde, at komme lidt rundt i landet på, og vi havde da også en rigtig god oplevelse med det, da vi deltog forrige år, med det ene band, hvor vi var "parret" med et band fra København.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen