NFL Sæson 2012-2013

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af udepost »

Hejsa

Om 3 dage går det løs! Jeg har lige revet mig i går, og købt en NFL Gamepass, det bliver super :)

Som altid håber jeg jo på Carolina Panther'ne. Der er jo store forventninger til Cam Newton, så jeg håber ikke han skuffer.

Ellers tror jeg at Chicago og Seahawks kommer til at gøre det godt. På minus siden tror jeg ikke Saints vil være så gode som de plejer, ligesom jeg ville blive overrasket hvis ikke Miami ender blandt de 5 nederste. Og så tror jeg på at Jets ender rigtig skidt, og med deres QB's skulle der være en god mulighed for det :)

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af IkkeMig »

Jeg er også klar og har varmet lidt op med et par preseason-kampe for at få lidt overblik over alle de nye spillere...

Som Raiders-fan ser det ikke for godt ud - Carson Palmer ligner en mand, der har haft sine bedste dage og receivere er der ikke mange af. Så hvis de skal klare sig godt bliver det på forsvaret og Darren McFadden. Samtidig ser Chiefs altså stærke ud, så jeg tror de tager den division.

Bedste hold i år? Packers og Patriots. Med Eagles og Ravens som nærmeste udfordrere. 49'ers ser også farlige ud.

Største skuffelser? Jets og Broncos. Jets hold er noget rod og Broncos sætter hele deres lid til at Peyton Manning stadig kan noget, men han er altså ved at være gammel og resten af holdet er ikke noget imponerende...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af IkkeMig »

Ganske god kamp at åbne på i onsdags. Og nu er der så tunet ind på GameDay Morning på NFL Network, så går den søndag nok hurtigt.

Jeg tror, jeg kommer til at zappe lidt mellem Colts/Bears og Eagles/Browns i de tidlige kampe. Og så står den vist på RedZone til de sene kampe - alle tre kampe kunne gå hen og blive ganske spændende. I det hele taget er der rigtigt mange hårde match-ups her i starten af sæsonen, det skal nok blive underholdende (og sandsynligvis overraskende...)

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af Starcaster »

Jeg glæder mig også som et lille barn til juleaften! Jeg har ikke rigtig fuldt med i pre-season, men håber at Packers kan gøre det i år. Det bliver spændende i aften mod 49'ers, selvom jeg nok bliver nødt til at vente til imorgen aften med at se den.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Starcaster"] ...bliver nødt til at vente til imorgen aften med at se den.[/quote]

Skal vi lave en gentleman-aftale om ikke at diskutere resultaterne før hen på ugen, så alle kan få sent de sene kampe? :lol:

(Du har da for øvrigt en times forskel mindre end os, det burde da være en fordel...)

Jeg har popcorn og cola og har lige sat en portion is over. Så mangler jeg bare lige at ringe til pizzamanden, så er jeg klar til en god premiere :)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af udepost »

En spændende runde med masser af point og overraskende resultater. Jeg havde regnet med at Carolina vandt og Jets tabte, så der kan man jo blive så overrasket... Jets skal nu nok nå at ende sidst alligevel

/Søren

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af AnotherDan »

[quote="udepost"]Jets skal nu nok nå at ende sidst alligevel[/quote]

Hehehe...

Har lige købt gamepass adgang, rimelig fin skalp 49'ers starter ud med...
Bah

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af udepost »

[quote="AnotherDan"][quote="udepost"]Jets skal nu nok nå at ende sidst alligevel[/quote]

Hehehe...

Har lige købt gamepass adgang, rimelig fin skalp 49'ers starter ud med...[/quote]

Er du tilfældigvis Jets fan? Så beklager jeg min direkte retorik :)

/Søren

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af AnotherDan »

Nej tværtimod, jeg syntes det er sjovt og nok meget sigende :D

Patriots offensiv ser som sædvanlig for vild ud.
Bah

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af Starcaster »

[quote="Turtle"][quote="Starcaster"] ...bliver nødt til at vente til imorgen aften med at se den.[/quote]

Skal vi lave en gentleman-aftale om ikke at diskutere resultaterne før hen på ugen, så alle kan få sent de sene kampe? :lol:

(Du har da for øvrigt en times forskel mindre end os, det burde da være en fordel...)

Jeg har popcorn og cola og har lige sat en portion is over. Så mangler jeg bare lige at ringe til pizzamanden, så er jeg klar til en god premiere :) [/quote]
God plan! Jeg får heller ikke set alle kampene før hen på ugen. Især ikke hvis jeg skal have set både College og Canadian League kampe, som Sky og ESPN sender ;)

Ja den time er faktisk rar at have, men som lærer er det aldrig rigtig sjovt at komme på arbejde med et kæmpe søvnunderskud mandag morgen. Så det er ikke ret tit jeg ser den sene kamp. :)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af udepost »

Mit bedste bud på SB vinder nu er uden tvivl Denver Broncos. jeg har altid været stor fan af Manning, og han beviser han er MVP kandidat, og hvor meget han betyder for resten af holdet. Det er det samme som Favre gjorde det ene år i Vikings.

Jeg forstår ikke hypen over Houston og Atlanta. Houston har ikke offence til at stå distancen og Atlanta taber altid kamp nummer 17, og det gør de også i år :)

Desværre er Carolinas sæson nok ødelagt, men så kan jeg jo holde med mine andre yndlingshold, Seahawks og Bears

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af IkkeMig »

Jeg henviser bare til, at jeg tidligere har forudsagt, at Broncos ville spille dårligt i år og nægter at udtale mig yderligere :lol:

Og det kan godt være, at Texans ikke har et angreb, men behøver man det, når forsvaret er så godt? Hvis man kan score 13 point og vinde, så er der altså pludselig ikke de store krav til angrebet ;)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af udepost »

[quote="Turtle"]Jeg henviser bare til, at jeg tidligere har forudsagt, at Broncos ville spille dårligt i år og nægter at udtale mig yderligere :lol:

Og det kan godt være, at Texans ikke har et angreb, men behøver man det, når forsvaret er så godt? Hvis man kan score 13 point og vinde, så er der altså pludselig ikke de store krav til angrebet ;) [/quote]

Nej, det er rigtigt. Det har jo egentlig også altid været Bears strategi, men Bears angreb ser dog lidt bedre ud i år...

Og det hjælper selvfølgelig også på vinderchancerne hos Houston, når man man hensynsløst smadrer en anden mand på banen :)

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af IkkeMig »

[quote="udepost"][quote="Turtle"]Jeg henviser bare til, at jeg tidligere har forudsagt, at Broncos ville spille dårligt i år og nægter at udtale mig yderligere :lol:

Og det kan godt være, at Texans ikke har et angreb, men behøver man det, når forsvaret er så godt? Hvis man kan score 13 point og vinde, så er der altså pludselig ikke de store krav til angrebet ;) [/quote]

Nej, det er rigtigt. Det har jo egentlig også altid været Bears strategi, men Bears angreb ser dog lidt bedre ud i år...

Og det hjælper selvfølgelig også på vinderchancerne hos Houston, når man man hensynsløst smadrer en anden mand på banen :)

/Søren[/quote]

Det var ikke spor hensynsløst, han kunne da bare være kommet af med den bold i god tid - man kan jo ikke forvente, at de stopper op på mindre end en 5-6 sekunder :lol:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af udepost »

Nej, det er svært at stoppe så hurtigt, når man tager tilløb nede fra sin egen endzone :)

Der røg ellers en del QB's i denne runde. Jeg tror Cutler og Smith vender tilbage om nogle uger, men Vick er nok ude tror jeg, også selvom han bliver klar. BB kommer nok ind og spiller i en kørestol :)

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af IkkeMig »

Hold da op, en fed NFL-weekend. Jeg tror, at Ravens mod Broncos er den fedeste kamp, jeg nogensinde har set!

Men jeg har lige fundet ud af, at jeg er i København, når der er Superbowl, så jeg skal jo have fundet et sted at se kampen. Kender i et godt sted, der viser kampen på storskærm?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af Smittefar »

Hård rock café er vist ret populært.



Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af AnotherDan »

O'learys på hovedbanen gør helt sikkert.

Og det er jo efterhånden ved at være ganske morsomt at være 49'ers fan...
Bah

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af FunkyValle »

[youtube]Zce-QT7MGSE[/youtube]
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2012-2013

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg har igen i år ikke fulgt så meget med, som jeg gerne ville, da de dumme amerikanere ikke kan finde ud af at indrette deres sendetider efter standard GMT, som os andre, men det rykker ikke ved, at jeg skal sidde oppe hele natten og se 49'ers kører Ravens over.

Men der skal lige lidt forberedende øvelser til: Først skal jeg i Føtex efter chokolade, chips, øller og ingredienser til burger, og så en god, lang morfar efterfølgende.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen