"party"-band, sætliste hjælp :)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Thomas Nissen
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

"party"-band, sætliste hjælp :)

Indlæg af Thomas Nissen »

Hej alle gear hoveder.

Jeg er lige kommet med i et partyband, eller et balleband, og jeg er lidt usikker på hvad man egentlig skal have i sin sætliste; hvad spiller i? Har i gode råd? :) vi vil jo gerne spille noget som folket kan danse til og have det fedt til, så vi vil ikke spille en masse kedelige langsomme sange :p
Our music has depth, and attempts philosophical thought and meaning with discussions of infinity, eternity and mortality.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: "party"-band, sætliste hjælp :)

Indlæg af kraen »

Jeg spiller i to bands - Pånsh Me med mandlig forsanger og PlaylistDK med kvindelig og mandlig forsanger. Det har selvfølgelig noget at sige for hvilke sange, der dur. Her er et udpluk.

PlaylistDK:
9 to 5, Jeg vil la' lyset brænde, California Gurls, Fascination, Rolling in the Deep, Dancing on My Own, Kun for mig, Den lille løgn, Lidt i fem, Midt i en drøm, The One and Only, Moves Like Jagger, The Look, How Will I Know, 10.000 Nights of Thunder, For altid, Life is a Highway, Når tiden går baglæns, Always on the Run, The Final Countdown, I've Had the Time of My Life, You're the Voice, Flashdance

Pånsh Me:
Waiting on the World to Change, New Tomorrow, On a Long Lonely Night, Power of Love, Faith, When You Were Young, Silly Boy, Whatever You Want, Good Love Is on the Way, Jump the Gun, Sex on Fire, Drive My Car, Jeg ta'r imod, Superstition, Crazy Little Thing Called Love, Ahr dér, Ensom, Lidt i fem, Back in the U.S.S.R., Jihad, Highway to Hell, Stupid Man, Rabalderstræde

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: "party"-band, sætliste hjælp :)

Indlæg af Sasha »

Man SKAL spille Sweet Home Alabama.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: "party"-band, sætliste hjælp :)

Indlæg af VilhelmNielsen »

Kim. Larsen.

Altid Kim Larsen og Gasolin.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: "party"-band, sætliste hjælp :)

Indlæg af Swampthing »

Og Himmelhunden


Sent from my iPhone using Tapatalk

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: "party"-band, sætliste hjælp :)

Indlæg af Starcaster »

Jeg var til bryllup igår og der spillede måske Irlands mest kendte (bedste?) balleband. De er desuden husorkester på det største talkshow fredag aften på den nationale tv kanal. Det jeg var imponeret over var hvordan de "mixede" deres repertoire. De lavede nogle super fede overgange fra sang til sang på samme måde som en god DJ kan gøre det. Det gjorde at der var meget få pauser og at dansen bare fortsatte hele aftenen. Desuden var de enormt underholdende og lavede en del musikalske gags. Crowd pleasers var: I've Got A Feeling, Prince Medley, Jump, Whole Lotta Love (!).
Held og lykke med det!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen