Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af Barf »

Ja, lidt spøjs overskrift måske. Men findes der mons tro en person heropppe i det nordjyske, som er lidt spændende, og som kunne danne grundlag for en artikel?
De har jo Mørch i nærheden af Randers og Henning Hansen i Svendborg og en bunke andre i København, men findes der noget her i det nordjyske? Det kunne være en bygger eller en manisk samler (tænker også lige i billeder nu her nemlig). Og det behøves ikke begrænses til guitar, det var mest for min egen interesses skyld. Andre instrumenter er bestemt også interessante.

På forhånd tak.

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af JSThomsen »

Jeg ved ikke om dette kan bruges:
http://nordjyske.dk/nyheder/han-snitter ... /4/1513#/0

Men det er jo ikke så længe siden det var i avisen.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af Michael Vajhøj »

Flukz i Skagen er som nævnt et godt eksempel. Ellers er Jens Varmløse også 'manisk' samler af båndekkoer pg har tidligere været i Vintage Show bladet. Du kan bare skrive hvis du skal have lidt kontakt oplysninger på Jens...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af Grandad »

Det er måske ikke lige nogen guitar-personlighed - men der er da også manden med sten-plektrene. Kan ikke huske, hvad han hedder - kun, at han er fra Skagen-området.
Han kom til et gig, vi spillede i Skagen i lørdags, og viste os plektrene. De er fede (dog for tykke til min smag) og dyre: 100 kr. pr. stk. Som en gæst, der overværede fremvisningen, kommenterede: Det er ikke lige dem, man kaster i grams til publikum ;-)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af Barf »

Jeg takker for tips.

Selvfølgelig har Peder allerede været i gang med Flukz. Ham og jeg fik nogle gode snakke om guitarer, da vi arbejde sammen på Hjørring-redaktionen, så det kunne jeg næsten have gættet.

Michael, ved du hvor mange båndekkoer, Jens er oppe på at eje?

Og jeg holder ørerne åbne mht. stenplekter-manden fra Skagen :) . Det kunne sagtens være spændende.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af Michael Vajhøj »

Nope, men smid ham en SMS - ved der står en del i studiet (nogle endda sammen med en mikroovn)... HAr lige smidt hans nummer i en PM.
RoadHigh.dk

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Spændende guitarpersonligheder i Nordjylland

Indlæg af Grandad »

[quote="Barf"]Og jeg holder ørerne åbne mht. stenplekter-manden fra Skagen :) . Det kunne sagtens være spændende.[/quote]

... han har da selvfølgelig en hjemmeside, opdager jeg nu: http://www.stenplektrum.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen