Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

NTK: De andre næsten-tophold har været gode ved AGF i den her runde. Og når AGF så også gør sig selv den tjeneste at vinde, så begynder det at ligne noget.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

NTK. Status Quo er som uforpligtende sex.Fedt mens det står på ,men hurtigt glemt igen.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Pluto"]NTK. Status Quo er som uforpligtende sex.Fedt mens det står på ,men hurtigt glemt igen.[/quote]

Medmindre du får klamydia...
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="CobraPizza"][quote="Pluto"]NTK. Status Quo er som uforpligtende sex.Fedt mens det står på ,men hurtigt glemt igen.[/quote]

Medmindre du får klamydia...[/quote]

Ja, man skal passe på med det dér Status Quo ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Selv om den tamilske butiksindehaver har sagt om en flaske chili-sovs at den er "ret mild", så er det en god idé at teste den inden man bliver for rundhåndet.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]NTK: Selv om den tamilske butiksindehaver har sagt om en flaske chili-sovs at den er "ret mild", så er det en god idé at teste den inden man bliver for rundhåndet.[/quote]

De er jo vant til ren svovlsyre.. mild for dem, er jo McLaren Mave for os i en uge..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NTK: Selv om den tamilske butiksindehaver har sagt om en flaske chili-sovs at den er "ret mild", så er det en god idé at teste den inden man bliver for rundhåndet.[/quote]

Havde nogenlunde samme oplevelse, da jeg købte nogle chilifrugter i Bazar Vest. Havde godt nok ikke lige set den slags før, men sælgeren forsikrede mig om, at de var skidegode til chili con carne, wokretter osv og jeg skulle bare bruge en god håndfuld. Ja tak for kaffe da!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

NTK: Gratis fadøl er ofte en succes.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Odgaard »

[quote="K-P"]NTK: Gratis fadøl er ofte en succes.[/quote]
Er det ikke kun indtil dagen efter? :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

[quote="Odgaard"][quote="K-P"]NTK: Gratis fadøl er ofte en succes.[/quote]
Er det ikke kun indtil dagen efter? :lol:[/quote]

Tjo. Jeg ved sgu ikke rigtig, hvordan de kan få det til at køre med gratis fadøl i 6 timer. Men de er også nyopstartede, så de skal vel lære det på et eller andet tidspunkt. Jeg nåede dog ikke at drikke mig fuldstændig fra sans og samling.
Cogito sumere potum alterum

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jolle »

NTK: At benytte en rørforstærker til Hifi-brug er slet ikke så dumt!
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jolle"]NTK: At benytte en rørforstærker til Hifi-brug er slet ikke så dumt![/quote]

Det er der jo så delte meninger om. Personligt mener jeg, at rørforstærkere til HiFi-brug er nogenlunde som at bruge en veteranbil til sin daglige transport. Det har da sin charme, men det er altså ikke den optimale løsning.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Jolle"]NTK: At benytte en rørforstærker til Hifi-brug er slet ikke så dumt![/quote]

It´s the only way to fly!

I øvrigt er "hifi" som begreb jo i sig selv dybt uinteressant ifølge min opfattelse. Vellyd er langt mere interessant...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jolle »

[quote="Turtle"][quote="Jolle"]NTK: At benytte en rørforstærker til Hifi-brug er slet ikke så dumt![/quote]

Det er der jo så delte meninger om. Personligt mener jeg, at rørforstærkere til HiFi-brug er nogenlunde som at bruge en veteranbil til sin daglige transport. Det har da sin charme, men det er altså ikke den optimale løsning.[/quote]

Selvfølgelig er der delte meninger om det, men vi venter jo bare på at i åbner ørerne for lyden og ser lyset i rør ;)

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvor god en B&O icepower er sammenlignet med andre digitale forstærkere, men når den bliver overgået både i lydkvalitet og charme af en rørforstærker så synes jeg rørforstærkeren er et glimrende alternativ til den toyota avensis man ellers kunne benytte til arbejdet...
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Ivan Horn er en formidabel guitarist.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Det er ulovligt at bestille kinakopier på nettet. det må også gælde guitarer. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.business.dk/detail/dom-forby ... /dom-forby ... il-private</a><!-- m -->

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Starcaster »

NTK: Hvis jeg stadig boede i Danmark var jeg taget ind og høre Band of Heathens (på Posten d. 6. December). De har sku en lækker sprød lyd på diverse youtube klip. Og musikken er da heller ikke værst! :)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Morten M »

[quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"][quote="Pluto"]NTK. Status Quo er som uforpligtende sex.Fedt mens det står på ,men hurtigt glemt igen.[/quote]

Medmindre du får klamydia...[/quote]

Ja, man skal passe på med det dér Status Quo ...[/quote]
Yeah shure, - jeg spiller Quo covers på 20. år og det er fuckin fedt :D
http://www.youtube.com/watch?v=6iWCnB56q5c
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Den Mørch-guitar, jeg har gået og ventet på i 7-8 år efterhånden, er vist blevet færdig.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"]NTK: Den Mørch-guitar, jeg har gået og ventet på i 7-8 år efterhånden, er vist blevet færdig.[/quote]

Har Mørch været 7-8 år om sat lave en guitar??

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen