Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"]NTK//

Jeg er fandme dårlig til at drikke efterhånden. Jeg er ikke meget værd dagen derpå.[/quote]

Glæd dig til at blive ældre. Hvis jeg drikker en lørdag, skal jeg helst have fri mandag også :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Skestork Ultra »

NTK: <!-- m --><a class="postlink" href="http://flowingdata.com/2012/04/09/metal ... 4/09/metal ... er-capita/</a><!-- m -->

Sikke en overraskelse, Finland...

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Loomer »

[quote="Skestork Ultra"]NTK: <!-- m --><a class="postlink" href="http://flowingdata.com/2012/04/09/metal ... 4/09/metal ... er-capita/</a><!-- m -->

Sikke en overraskelse, Finland...[/quote]

Bare synd de fleste af dem er sådan noget fimset goth-pjat og andet skidt.

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Skestork Ultra »

Tjah... Der er nok ikke taget højde for tr00ness. Jeg ved ikke noget om metal, men er der ikke sådan helt generelt virkelig meget, som er fimset på den ene eller den anden måde? Jeg kender folk, som kan lide Raunchy og Malrun og jeg synes, jeg er løbet ind i en hel del andre bands, som er præcis lige så fesne... Så næsten hellere noget finsk fimse-goth, som i det mindste står ved sin fimsethed.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Det er absolut ikke fimset at være finsk <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.korpiklaani.com/">http://www ... ni.com/</a><!-- m --> :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

Jeg havde forventet mere af Norge.
Cogito sumere potum alterum

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Loomer »

Jeg lærer virkelig aldrig at forstå folk-metal. Uanset hvad jeg gør, går det mig bare så sindssygt meget på nerverne :(

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af modabass »

[quote="Loomer"]Jeg lærer virkelig aldrig at forstå folk-metal. Uanset hvad jeg gør, går det mig bare så sindssygt meget på nerverne :( [/quote]

Jeg lærer virkelig aldrig ikke at forstå folk-metal. Uanset hvad jeg gør, så elsker jeg det :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

[quote="modabass"].... Uanset hvad jeg gør, så elsker jeg det :) [/quote]

Billede
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

NTK: Nå, så er man lige pludselig på vej til Sting-koncert. Men en gratis billet siger man jo ikke nej til :-)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Hvis man starter med en 70´er-Strat, ender man ofte med en stumpecaster.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

NTK: Der er en der tilsyneladende synes det er sjovt at skambyde min Martin på DBA - indtil videre har han budt 500 kr. og efterfølgende hævet det til 900 kr.
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Bedst som man tror, at man så småt er på vej til Saharas udkant, skal man til Kenya istedet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Plexi »

NKT: Jeg skal ud på Amager og høre Lee Ritenour i september. Om det bliver fedt, tror jeg afhænger helt og aldeles af hvilket repertoire han vælger at spille. Han har spillet alt efterhånden, og er en glimrende guitarist der kan spille "alt" meget overbevisende.
Bare vi er fri for LA årgang 77 lir :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

HTK- Danske bilister er de suverænt dårligste i hele verden til at køre på motorvej.Og fynboer eller folk der kører over fyn er de dårligste af de dårligste.Der er absolut ingen grund til at bygge hverken 2 eller 3 sporret motorveje i Danmark når nu alle kun kører i overhalings sporret.Hold kæft hvor er vi bare ringe.Også til sport. :)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Morten M »

I går kastede jeg et blik ned i en Selmer Bass'n'treble indleveret til rep hos en af mine venner.
Problemet er 'støj'. Tidligere renoveret. Jeg er dybt uimponeret. Lytter/kondensatorer var skiftet ud til noget finelektrik noget, hvor det kunne ses på 2 svedende og 2-3 der var pletbrune på den gule overflade. Modstandende var nogle 5% småtterier. Og det skal ses i lyset af, der tidligere har siddet komponenter med gods i, der tåler typisk 4 gange de nødvendige wattage. Det lignede noget, der var kastet ind med en skovl.
Komplet indmad at skifte, tsk tsk
.........så NTK: Der laves meget bras derude.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

NTK: Hvis nu ham der fra Pink Floyd ikke gad komme til OL afslutningen var det måske en meget god grund til ikke at spille et af hans halvfesne numre... ;)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Efter lidt køkørsel i sommervarmen bliver der plads til 7 liter kølervæske på min gamle Fiat.

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Snake Boots »

NTK:
Når jeg efter mange års afholdenhed fra pedalboards atter skal give det et skud med kun det bedste af det bedste... så ender der gudhjælpemig med at stå Boss på mere end hver anden pedal!?!? :s hock:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Snake Boots"]NTK:
Når jeg efter mange års afholdenhed fra pedalboards atter skal give det et skud med kun det bedste af det bedste... så ender der gudhjælpemig med at stå Boss på mere end hver anden pedal!?!? :s hock:[/quote]

Det er på toppen, jeg har også lige købt to BOSS pedaler :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen