Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af fortytwo »

[quote="Michael Vajhøj"]NTK: Man skal prøve noget nyt hver dag, så i dag kom der en dame ind med nøglerne til hende og mandens hus... Hvad siger man så? "Tak" var ikke lige passende...[/quote]

Det kommer vel an på, hvorfor hun kom ind med dem.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"][quote="Michael Vajhøj"]NTK: Man skal prøve noget nyt hver dag, så i dag kom der en dame ind med nøglerne til hende og mandens hus... Hvad siger man så? "Tak" var ikke lige passende...[/quote]

Det kommer vel an på, hvorfor hun kom ind med dem.. ;-)[/quote]

Den kunne jeg også godt tænke mig at få bredt lidt ud..? Tvangsauktion ?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GuitaRasmus »

NTK: Jeg havde troet at en flok teatergale tosser, der spiller vikingespil i Frederikssund, kunne holde en fest og give den gas til live musik. Det kunne de ikke.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

De var sgu nok blevet trætte af at tosse rundt i skoven :)
Modded guitars were crap right out of the factory

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af DarkoPage »

NTK: 4Sounds moderatorer, administratorer og hvad det nu alt sammen hedder, er godt nok hurtige til at skride ind, når det gælder (i mine øjne) banaliteter.

En bruger spørger i en tråd om hjælp til lidt info på nogle gamle pedaler. Jeg svarer så at jeg godt ku' være interesseret i at købe en af dem, vel vidende at man ikke må handle i andre foraer end i "brugtsalg", men når jeg ikke kan se trådstarters mail og også giver ham min mail, så vi kan ta' den derover, håber jeg at alt er vel.

Der kommer så en besked fra en moderator om at: Hov, hov, det må man ikke... Osv., hvorefter tråden bliver slettet og både jeg selv og den anden bruger bliver "lukket ned" i en uge, tror jeg der stod.

Jeg ved udemærket godt at man ikke må handle i det forum der er til diskussion, og at det udelukkende var min skyld, da trådstarter havde gjort opmærksom på at han bare søgte noget information vedrørende disse pedaler, men kunne man ikke lige sige: "Hey gutter, ta' den lige et andet sted", inden man smider heksen på bålet?

Jeg synes ærlig talt at det er en lille ting, i forhold til nogle af de heftige diskussioner der somme tider er derovre, hvor folk sviner hinanden til og lignende. Der synes jeg til gengæld at moderatorer/administratorer er gode til at lade den køre langt ud.

Jeg ville selvfølgelig ha' udtrykt min forargelse inde på 4Sound, men det kan jeg af gode grunde ikke. Og jeg har selvfølgelig sendt den pågældende moderator en mail.

Jeg undskylder, hvis der er nogle der finder det upassende, men jeg blev nødt til lige at lukke noget luft ud.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Det er bare i orden - Jeg kigger nogle gange derover ... Så kigger jeg væk igen. Det eksempel du fortæller om er vel et af de få, der er så klokkeklare, at selv 4sounds konfliktsky moderatorer kan tage en beslutning - og så må de jo hellere gøre det med eftertryk.
Modded guitars were crap right out of the factory

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Peter C »

Jeg synes, ham der Nordam er helt fordærdelig som moderator.

M.Lundfald
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af M.Lundfald »

[quote="Peter C"]Jeg synes, ham der Nordam er helt fordærdelig som moderator.[/quote]

+1
Med venlig hilsen

Mikkel

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af DarkoPage »

Det gjorde det bestemt ikke bedre at udveksle nogle mails med pågældende moderator... Når man bli'r mødt med argumenter som: "Tråden blev lukket fordi sådan nogle tråde SOM REGEL altid ender i salg alligevel" og "Det er ligegyldigt om man skriver at man ikke er interesseret i salg/køb; Det er SOM REGEL bare et spørgsmål om pris."

Når man kan lukke et indlæg, fordi noget "som regel" sker, så burde der jo aldrig kunne blive oprettet nogen indlæg. Så selv om man har skrevet sort på hvidt, at dette ikke handler om salg, så kan moderator simpelthen vurdere, at: "Det kommer det nok til at gøre alligevel".

Og når jeg så spørger hvor længe en moderator kan have lov til at ban'e én og hvem jeg kan klage til, og får svar som, jeg citerer: "Der må bannes uendeligt. Eller en uge ;-) op til dig" og "Og jeg er chefmoderator så...;-)"

Dybt uprofessionelt!

M.Lundfald
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af M.Lundfald »

Jeg skrev i går aftes noget, som måske egentlig var over stregen i min vrede over hans moderering her i denne tråd. Der havde jeg, efter det der skulle have været en uges ban, som efter samme debat som Darko skriver, blev til 2 måneder lukket ind igen i går. Mit sure opstød her har han så læst og nu lukket mig ud igen. Lige det at han har lukket mig ned igen, kan jeg godt forstå, men at han reagerer på samme måde overfor mig, som for Darko er jo dybt uprofessionelt af en der angiveligt er chefmoderator? Huha, hvor skal jeg bare ikke være en del af det forum igen.. Det er næsten som at være en del af DDR..
Med venlig hilsen

Mikkel

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Man må erkende, at der alligevel er en del 4sound brugere og moderatorer, der følger med her :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Morten M »

[quote="Smittefar"]NTK: Man må erkende, at der alligevel er en del 4sound brugere og moderatorer, der følger med her :) [/quote]
Selvfølgelig gør de det. Niveauet langt højere her :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK1: Det er sjældent, at man på samme dag får et glimt af paven og køber sig en italiensk designerjakke.

NTK2: Sidstnævnte ikke mindst p.g.a. en utroligt "talentfuld", kvindelig sælger. :-)

NTK3: Havde jeg ikke haft min kone med, havde jeg nok også haft en fed læderjakke, et mathende tørklæde og en smart hat med ud fra butikken... ( samt et heftigt overtræk på kortet)

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Jeg skal til Manowar-koncert i aften og har glemt mine ørepropper. Der er vist basis for et hurtigt besøg i 4sound :lol:

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Urup »

[quote="Turtle"]NTK: Jeg skal til Manowar-koncert i aften og har glemt mine ørepropper. Der er vist basis for et hurtigt besøg i 4sound :lol:[/quote]

Ja, til lige præcis Manowar er det nødvendigt - fuck, de spiller højt! :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Jeg kender en storbarmet blondine, der plejer at sælge hørepropper til koncerter i Kbh.

... men det skal jo ikke afholde jer fra at gå i 4Sound
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

Hvem har sagt, at jeg kun skal have ét sæt?

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af drmaawenz »

NTK: Har netop rettet en dårlig lodning i min showman, og det skulle overraske mig gevaldigt hvis det var den der forårsagede den periodiske fejl. Gamle lort. ;)

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Stevi »

[quote="drmaawenz"]NTK: Har netop rettet en dårlig lodning i min showman, og det skulle overraske mig gevaldigt hvis det var den der forårsagede den periodiske fejl. Gamle lort. ;) [/quote]
Så må man da håbe at du finder årsagen til den periodiske fejl på et tidspunkt.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af drmaawenz »

[quote="Stevi"][quote="drmaawenz"]NTK: Har netop rettet en dårlig lodning i min showman, og det skulle overraske mig gevaldigt hvis det var den der forårsagede den periodiske fejl. Gamle lort. ;) [/quote]
Så må man da håbe at du finder årsagen til den periodiske fejl på et tidspunkt.[/quote]
Takker. :)
Den er ikke optrådt endnu, men når den gør, reagerer den på enhver rystelse, hvilket gør den meget svær at lokalisere. :thumbdown:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen