Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af JSThomsen »

NTK: Min Marshall lyder for fedt :character-beavisbutthead:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af MacG »

[quote="JSThomsen"]NTK: Min Marshall lyder for fedt :character-beavisbutthead:[/quote]

Hvad er det for en ?

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af JSThomsen »

[quote="MacG"][quote="JSThomsen"]NTK: Min Marshall lyder for fedt :character-beavisbutthead:[/quote]

Hvad er det for en ?[/quote]

Det er en 1971'er Marshall super bass :D

Edit: Årgang

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af MacG »

[quote="JSThomsen"][quote="MacG"][quote="JSThomsen"]NTK: Min Marshall lyder for fedt :character-beavisbutthead:[/quote]

Hvad er det for en ?[/quote]

Det er en 1971'er Marshall super bass :D

Edit: Årgang[/quote]

Den mangler vi i København... Er den en ren SuperBass, ikke pillet ved ?

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af JSThomsen »

Jeg har lige købt den. Det vigtige er intakt, men der er installeret en "master volume" som skulle være ret nem at afmontere, og så er der skiftet elektrolytter i strømforsyningen. Men den skal en tur omkring Skanderborg inden længe ;-) Så jeg tror Søren er bedre til at svare på alt det tekniske - han har set billeder af den.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af MacG »

[quote="JSThomsen"]Jeg har lige købt den. Det vigtige er intakt, men der er installeret en "master volume" som skulle være ret nem at afmontere, og så er der skiftet elektrolytter i strømforsyningen. Men den skal en tur omkring Skanderborg inden længe ;-) Så jeg tror Søren er bedre til at svare på alt det tekniske - han har set billeder af den.[/quote]

OK, så det er den. Den har jeg også set.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Nogen morgener er det bare nemmere at komme ud af sengen end andre (fra altanen)
Billede
Solopgang by Smistrup, on Flickr
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

NTK: Kvikke bemærkninger som 'plukmoden' og 'buksemyndig' virker bare meget mere upassende, når det er ens egen datter, der fylder 15 år ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af k_50 »

Ntk: Man skal lade være med at gå all in på at synge Prince-sange i samme toneart som Prince, når man er bas og i øvrigt ikke har verdens fedeste teknik. Det gør naller bagefter. Men jeg fandt da ud af at, jeg med lidt øvelse vil kunne komme en lille terts højere op i rent register end hvad, jeg ellers troede var muligt...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Selv i det værste stormvejr i mands minde arbejde Bilkas P-vagt ufortrødent og nidkært videre.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

NTK: At dømme efter antallet af valgplakater planlægger Venstre at indføre étparti-system i Herning, Holstebro og Struer, hvis de får et godt kommunalvalg ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="sørendybdal"]NTK: At dømme efter antallet af valgplakater planlægger Venstre at indføre étparti-system i Herning, Holstebro og Struer, hvis de får et godt kommunalvalg ...[/quote]


Den skal da i opturs tråden ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

NTK: Bilparfume bør til enhver tid tages ud af hænderne på de mekanikere, der har med min bil at gøre. Det stod der ikke noget om i fordelsbetingelserne fra mit forsikringsselskab. De er kun tilgivet, fordi jeg ganske gratis har kørt rundt i en spritny Ford i tre dage.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Det må kræve folk af en særlig støbning at være parkeringsvagt på et hospital
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Næst efter 15 timers arbejdsdage og Bulldogs med tyndskid må forkølelse godt nok være ét af verdens mindst sexede fænomener.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"]NTK: Det må kræve folk af en særlig støbning at være parkeringsvagt på et hospital[/quote]

Hvorfor..?

Medmindre det er lige foran en skadestue, så ser jeg ikke noget problem i det, man skal velanstændig parkere efter de givne regler..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Nu er der vel ikke ret mange, der kommer på et hospital for sjov - Jeg har i hvert fald aldrig syntes det var sjov.

Og selvfølgelig skal man parkere efter de givne regler. Desværre er hospitaler (Rigshospitalet og Bispebjerg i hvert fald) et virvar af forskellige parkeringsregler, så det er lige til at blive rundtosset af.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Smittefar"]Nu er der vel ikke ret mange, der kommer på et hospital for sjov - Jeg har i hvert fald aldrig syntes det var sjov.

Og selvfølgelig skal man parkere efter de givne regler. Desværre er hospitaler (Rigshospitalet og Bispebjerg i hvert fald) et virvar af forskellige parkeringsregler, så det er lige til at blive rundtosset af.[/quote]

P-kælderen under Hvidovre Hospital er heller ikke særlig sjov at komme til. Der er tidsbegrænsning på det meste af kælderen og man skal komme kl. meget tidligt for at få en plads uden tidbegrænsning. I forbindelse med Charlies fødsel var vi et par indlagt over et par dage. Det var ikke lige godt for indtrykket af hospitalet at skulle ned og flytte sin bil flere gange i løbet af indlæggelsen.

Andre gang var vi ved at komme for sent til aftaler på hospitalet, da der simpelthen bare ikke var nok pladser til dem der ville parkere.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Jeg har en særlig parkeringstilladelse til Riget liggende i min forrude. Jeg kan bare ikke bruge den til noget, da de udsteder så mange af dem, at det er fuldstændig umuligt at få en af de pladser, der er til folk med særlige tilladelser. Derudover er der seks parkeringspladser på riget, hvor man kan holde med tidsbegrænsning.

Jeg har kørt min mor til Riget tre gange i sidste uge. Hver gang har jeg kørt hende hen til opgangen, sat hende og rollatoren af (der mangler også aflæsningspladser, så det foregår på en plads, der er forbeholdt ambulance eller invalidekørsel), og så har jeg måttet køre ud for at lede efter en plads. Så kan hun så stå og vente en 20 minutters tid på mig, mens jeg leder efter parkeringsplads. Det er fandeme nedern -specielt fordi, man er lidt stresset over ikke at komme for sent til den undersøgelse/samtale man har tid til.
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Det er vist et generelt problem for hospitaler.
Jeg kommer jævnligt til hospitalet i Horsens, både for at servicere maskiner og for at donere blod. Bloddonorer har 2 pladser og teknisk afdeling har også pladser. Ofte må jeg alligevel parkere ved de omkringliggende veje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen