Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Little Thunder"]... tja selv om det er en allerhelvedes flabet bemærkning ... [/quote]

Nah ... mere bare virkelig dumt.

Men okay, hvis rock'n'roll for dig handler om narko- og alkoholmisbrug, og om at være en komplet narrøv, så go for it. Du har jo også alderen til (ikke) at kunne huske dengang den slags var sejt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Little Thunder »

Du tager frygteligt Mikkel! Du er bare blevet fornærmet!
Jeg spiller ikke, fordi jeg synes, at det er sjovt eller synderligt dejligt, jeg spiller, fordi jeg simpelthen ikke kan lade være! Øllerne og whiskyen gør, at jeg ikke orker at tage en guitar i hænderne, og det er pragtfuldt! Det er sgu guitarene og musikken, hvor misbrugs- eller afhængigsproblematikken er en realitet.
Og skulle en eller anden tilbyde mig en gratis bane coke, så siger jeg ikke nej tak - man bliver så utrolig umiddelbar af det hvide pulver!

Og med hensyn til udtrykket: Komplet narrøv - tja det er altså ikke mig, som står hjemme i soveværelset iført solbriller og poserer med en guitar, vel Grønært?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GuitaRasmus »

Little Thunder, vær sød at logge af for i aften. Du lader ikke til at være i det diplomatiske hjørne lige pt. og det er ikke så fedt. Din kommentar, som Mikkel refererer til, virker altså bare ikke smart. Bare et godt råd. :)

Edit: Dit forbrug af diverse substanser er helt og aldeles dit valg - men det klæder dig ikke at nedgøre andre fordi de tager et valg om ikke benytte dem.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Little Thunder »

Rasmus, jeg er for øvrigt på vej i seng, så jeg skal nu nok logge af, men læs lige hvad det er jeg skriver endnu en gang.
Og bort set fra det, hvis folk pisser på mig, tja så pisser jeg altså igen - med saltsyre!

PS: Tak for dit gode venlige råd!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Little Thunder"]Den næste Gathering bliver altså noget med kaffe, tynd the og dansk vand....????
Duer ikke, nix!
..og hvis man er bange for at fucke andre menneskers liv up, tja selv om det er en allerhelvedes flabet bemærkning, så vil jeg mene, at man bør tage en bidetang og klippe strengene på guitaren og finde en mere så kaldt fornuftig fritidsbeskæftigelse.
Rock'n'roll, booze, pills & powders det hænger sammen - alternativet nogle af jer taler om er sgu da lig med levende begravelse/Dorthe Kollo: Gid du var i Skanderborg kære Peter.[/quote]

NTK: Det ovenstående er godt nok det mest tåbelige ævl, jeg kan mindes at have læst på dette forum i umindelige tider.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Little Thunder"]Rasmus, jeg er for øvrigt på vej i seng, så jeg skal nu nok logge af, men læs lige hvad det er jeg skriver endnu en gang.
Og bort set fra det, hvis folk pisser på mig, tja så pisser jeg altså igen - med saltsyre!

PS: Tak for dit gode venlige råd![/quote]

Man kunne argumentere for at en del af brugerne på dette forum har haft misbrug temmeligt tæt inde på livet (enten dem selv eller familie), og de måske derfor synes at det var dig der startede "pisseriet"?

Når det er sagt, så har jeg prøvet at spille beruset masser af gange - efter at have hørt optagelserne, besluttede jeg mig for at gøre mig selv og publikum den tjeneste at lade være. Iøvrigt kan jeg meget bedre nyde musikken i ædru tilstand.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".


Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Little Thunder »

[quote="Little Thunder"]Du tager frygteligt Mikkel! Du er bare blevet fornærmet!
Jeg spiller ikke, fordi jeg synes, at det er sjovt eller synderligt dejligt, jeg spiller, fordi jeg simpelthen ikke kan lade være! Øllerne og whiskyen gør, at jeg ikke orker at tage en guitar i hænderne, og det er pragtfuldt! Det er sgu guitarene og musikken, hvor misbrugs- eller afhængigsproblematikken er en realitet.
Og skulle en eller anden tilbyde mig en gratis bane coke, så siger jeg ikke nej tak - man bliver så utrolig umiddelbar af det hvide pulver!

Og med hensyn til udtrykket: Komplet narrøv - tja det er altså ikke mig, som står hjemme i soveværelset iført solbriller og poserer med en guitar, vel Grønært?[/quote]

Jeg kunne ikke sove alligevel!
Bort set fra det så er det sgu imponerende, at ingen af jer reelt læser, hvad det er, jeg skriver: at det er musikken og guitarerne, der er narkomanien/alkoholismen - og at alkoholen og diverse stoffer gør, at jeg kan sige til guitarerne: "Hold så kæft tøser og lad mig være i fred i lille stykke tid - bare lidt."
De sidste 50 år har det været sådan i mit liv, og at jeg er så samtidigt hamrende ligeglad, for det er ligegyldigt i den sammenhæng, om nogen som helst kommer til at høre noget som helst af det, jeg faktisk laver, tja.. sådan er det bare, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at spille/lave nye numre.
Og jeg spiller sgu aldrig, hvis jeg har drukket mere end en enkelt øl - det er guitaren/musikken, som giver det dér kick, så jeg er salig - så jeg kan gå på vandet - så virkeligheden er til at holde ud.
Jeg troede et kort øjeblik, at nogle af jer forstod, hvordan det faktisk er, men................

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Little Thunder"]
Rock'n'roll, booze, pills & powders det hænger sammen - alternativet nogle af jer taler om er sgu da lig med levende begravelse/Dorthe Kollo: Gid du var i Skanderborg kære Peter.[/quote]

Hmm...?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kallum »

der er bare ikke noget bedre end når voksne mennesker får sand i skeden over lidt internetdiskussion..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

NTK : Den lille torden var vist bare en bette prut.


Sent from my iPhone using Tapatalk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]...jeg fandt nogle Warsteiner...[/quote]

Det er så den mest ringe af de tyske pilsnere i min mund - men den er jo også 0.0%, så det er vel klart at den smager ligesom de danske.

Så har jeg for øvrigt lige opdaget, at de Clausthaler, jeg har stående på dåse ikke er magen til dem på flaske (0.4 hhv 0.5 procent). Jeg må lige lave en sammenlignende smagning ved lejlighed :lol: men det kan være, vi snart skal have en separat tråd til emnet, det har vist sig at have overraskende bred interesse ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]... men det kan være, vi snart skal have en separat tråd til emnet, det har vist sig at have overraskende bred interesse ;) [/quote]

Lige en sidste afrunding på snakken: Jeg fik smagt et par bud på sagen i går, til den årlige bandjulefrokost: Warsteiner er ganske rigtigt ikke noget at råbe hurra for. Superlight og Royal Free er tæt på udrikkeligt, og San Miguels 0,0% er OK, men meget (for) sød. Bavaria 0,0%, til gengæld er klart en favorit! En alkoholfri hvedeøl, der smager så rigtigt, at hvis den blev serveret i et glas, havde jeg ikke spekuleret over, om den var alkoholfri. Den dér helt specielle eftersmag, der ellers er kendetegnende, var der slet ikke. Så den får en stor femtal herfra! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af kraen »

Prøv også Erdingers. Den skulle efter sigende også være ret god.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kraen"]Prøv også Erdingers. Den skulle efter sigende også være ret god.[/quote]

Erdinger og Clausthaler er på ønskelisten, men det må åbenbart vente til næste gang jeg skal til Tyskland. Jeg har i hvert fald pløjet alle de butikker igennem, jeg kan komme i tanke om her i Odense, uden at finde de to.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Jeg har to vækkeure og ingen af dem ringer morgenen efter en strømafbrydelse!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

NTK: Wordfeud godkender ordet 'neger', men ikke ordet 'Danmark' ... hvis det kommer DF for øre, så står vi på randen af en borgerkrig ...

(I kan godt glemme det; al spot og spe over, at jeg stadig spiller WF bliver affejet med et selvsikkert postulat om, at WF er neo old school, og derfor igen det nye sort :P )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Starcaster »

NTK: Min forkølelse gør Patricia Petibons stemme lige en anelse for skarp….

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

NTK: The Beatles er noget lort. Og især deres brug af åndede jazzakkorder, som jeg ikke kan spille, er noget lort :cry:

NTK2: Men så er man vel nødt til at øve sig ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Damn! Jeg er ved at blive for gammel til at gå i seng kl. 3 og så stå op kl. 7 og gå på arbejde.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen