Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Det var lige før
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Når man fotograferer fodbold i dag, er det heller ikke ligefrem sved, man har behov for at tørre væk.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Den galej misunder jeg dig ikke, selv om det sikkert involverer objektiver, jeg kun kan drømme om
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: Den galej misunder jeg dig ikke, selv om det sikkert involverer objektiver, jeg kun kan drømme om
Jah-joh...

Men jeg kan garantere for, at regntøj, tyk sweater, huer og handsker bliver pakket før, at vi overhovedet når til disse herligt tunge og uhåndterlige objekiver. Og med mindre man har en meget specifik og udtalt interesse for at fotografere netop fodbold eller fugle, giver det nu ikke så meget mening at drømme om disse objektiver. Sådan en 400 mm er cirka lige så anvendelig til snart sagt enhver form for "almindeligt forekommende fotografi", som f.eks. en 100 watts Marshall er til lidt klimpren ud på aftenen hjemme i soveværelset... ;)

andefeldt
Smoke On The Water
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af andefeldt »

NTK: Man ligger og læser indlæg i NTK via Tap-A-Talk, skærmen roterer et par gange pga den liggende læser og pludselig optræder, der er ikon man ikke har set før i bunden af den sidste besked i NTK (to hænder mod hinanden). Ikonet står over ens navn.

WTF er nu det? Har jeg trykket på report eller noget andet? Jeg kan ikke slå det fra, og det er kun på Sasha's sidste besked.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Det ser sgu ud til, du har liket hans indlæg - det anede jeg ikke man ku

@Sasha, nej jeg må også indrømme, at sådan en 400/2.8 står ret langt nede på ønskelisten - der står nok mindst 20 guitarer før den.

NTK: Kaffe
Modded guitars were crap right out of the factory

andefeldt
Smoke On The Water
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af andefeldt »

Smittefar skrev: Det ser sgu ud til, du har liket hans indlæg - det anede jeg ikke man ku

@Sasha, nej jeg må også indrømme, at sådan en 400/2.8 står ret langt nede på ønskelisten - der står nok mindst 20 guitarer før den.

NTK: Kaffe
Fedt!

NTK: man kan lige et opslag via Tap-A-Talk, men aner ikke hvordan :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Jeg fandt ud af det
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

NTK: Gjorde jeg også [emoji38]


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Det er alligevel vildt nok, at omtalte likes kun kan ses (og gives) i tapatalk. Her på websitet har man ikke de muligheder
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: @Sasha, nej jeg må også indrømme, at sådan en 400/2.8 står ret langt nede på ønskelisten - der står nok mindst 20 guitarer før den.
Ja, hvis jeg selv skulle købe mit udstyr, ville jeg absolut have det på samme måde... ;)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jacob »

NTK: Efter at have afleveret et bachelorprojekt i musikvidenskab søndag aften, og fortsat direkte over i en eksamen i historisk metode mandag morgen, ser jeg i den grad frem til en form for juleferie pr. i morgen kl. 15, inden januar byder på bachelorforsvar og endnu en eksamen ..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

Jacob skrev: NTK: Efter at have afleveret et bachelorprojekt i musikvidenskab søndag aften, og fortsat direkte over i en eksamen i historisk metode mandag morgen, ser jeg i den grad frem til en form for juleferie pr. i morgen kl. 15, inden januar byder på bachelorforsvar og endnu en eksamen ..
Jeg kender følelsen. Deadline for mit bachelorprojekt var i mandags, men jeg skulle starte på en syvdageseksamen i samfundsfaglig metode i fredags, så måtte allerede aflevere i torsdags. Det var ret demotiverende at se resten af min årgang fejre afleveringen forleden. Derefter skal jeg have skrevet en fri skriftlig opgave på omkring 18½ sider inden den 18. januar, så der bliver ikke meget juleferie.

Er det AU, du går på? I så fald har jeg lidt ondt af dig. Metode I og Verdenshistorie/Danmarkshistorie er ret trælse eksamener. Sig gerne til, hvis du mangler noter til VH/DH.
Last edited by K-P 8 years ago, edited 1 time in total.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jacob »

K-P skrev:
Jacob skrev: NTK: Efter at have afleveret et bachelorprojekt i musikvidenskab søndag aften, og fortsat direkte over i en eksamen i historisk metode mandag morgen, ser jeg i den grad frem til en form for juleferie pr. i morgen kl. 15, inden januar byder på bachelorforsvar og endnu en eksamen ..
Jeg kender følelsen. Deadline for mit bachelorprojekt var i mandags, men jeg skulle starte på en syvdageseksamen i samfundsfaglig metode i fredags, så måtte allerede aflevere i torsdags. Det var ret demotiverende at se resten af min årgang fejre afleveringen forleden. Derefter skal jeg have skrevet en fri skriftlig opgave på omkring 18½ sider inden den 18. januar, så der bliver ikke meget juleferie.

Er det AU, du går på? I så fald har jeg lidt ondt af dig. Metode I og Verdenshistorie/Danmarkshistorie er ret trælse eksamener. Sig gerne til, hvis du mangler noter til VH/DH.
Det var samme lækre overlap her. Deadline for bachelorprojektet var igår, men Metode-eksamen i Historie blev udleveret mandag morgen kl. 9. Så jeg måtte også skære to dage af bachelorprojektet for at nå det hele.

Nej, jeg er på KU. Det er også VH/DH jeg mangler at komme op i, og KU har med deres sans for planlægning valgt at lægge den eksamen 2. januar .. Livet er skønt på uni   :rolleyes:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

Ah okay, jeres eksamensform i VH/DH er vist også lidt anderledes end hos os :) Her er det en mundtlig eksamen med 20 minutters forberedelse, og den plejer en del tilvalgsstuderende at blanke i første forsøg, fordi eksamensdatoen ofte passer dårligt for dem, der skal lave et et mundtligt bachelorforsvar.
Cogito sumere potum alterum

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jacob »

K-P skrev: Ah okay, jeres eksamensform i VH/DH er vist også lidt anderledes end hos os :) Her er det en mundtlig eksamen med 20 minutters forberedelse, og den plejer en del tilvalgsstuderende at blanke i første forsøg, fordi eksamensdatoen ofte passer dårligt for dem, der skal lave et et mundtligt bachelorforsvar.
Ja, vores er 3 timers skriftlig eksamen uden hjælpemider - egentlig bare en prøve i historisk paratviden.   :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Har aldrig interesseret mig synderligt for bilstereo. Men det hér begynder at ligne noget:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 0867f1.jpg

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Fedt
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Jeg har set mange gruopvækkende eksempler på "hack modding" - faktisk nok så mange, at jeg efterhånden ikke er sådan lige til at ryste ud af fatning, når det kommer til, hvor usselt klamphuggeri den menneskelige race er i stand til at udrette - og endda til tider forlange penge for resultatet. Jeg må dog trods alt erkende, at jeg aldrig før har set et eksempel på, at man ligefrem har loddet genopladelige batterier ind i kredsløbet på en rørforstærker. Men én gang skal jo (desværre) være den første:

http://www.vintagehiwattconvention.com/ ... f=2&t=1997

Hvad idéen er med dem, vil jeg afstå fra at komme med et bud på... :s :s :s
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Tør Konstatering

Indlæg af Førslev »

Holy cow for et rod! 

Jeg ved ikke meget om indmaden i forstærkere, men det der er ikke kønt. 

Stakkels forstærker.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen