Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Hold nu k..., hvor er jeg træt af videoer, hvor guitarister sidder hjemme foran deres computer og spiller - som regel én eller anden røvsyg øvelse, de lige har brugt lidt af formiddagen på at studere - til et mindst lige så røvsygt backingtrack og med lige så røvsyg “computerværelse-lyd” på. Er der virkelig gået så meget corona (eller andre lidelser?) i den, at det er den eneste form for “musikudfoldelse” folk foretager sig? I så fald er det godt nok trist. Er der slet ingen længere, som blot en gang imellem lige letter siddeknuderne fra gamer-stolen og spiller sammen med andre? Er YouTube og Facebook simpelthen blevet vores tids “koncertsal“..?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Desværre ja (jeg har lige uploadet en video - er det mon den du har set :D)

Jeg har ikke været ude at spille i 2020, og jeg har ikke øvet med bandet, siden før sommerferien. Efter sommerferien har vi simpelthen vurderet at Coronarisikoen er for stor, til at samles fem mennesker fra hver sin ende af Sjælland.

NTK: Jeg savner helt vildt at spille med andre.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Nej, jeg har ikke set nogen video fra din hånd :-) Og det var ikke myntet på nogen specifik - blot nærmere en “træthed” over, at dagens guitarguder åbenbart mere skal findes blandt YouTube-influencere end blandt folk, som udgiver noget fed musik og måske endda ligefrem opfører den live i ny og næ...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Ja, der er desværre ikke så meget plads til god gammeldags guitar rock i det brede medie billede for tiden

Men måske kan jeg bidrage med lidt



MTV award show med guitar soloer (forfærdeligt nummer og værre kameraføring.

Det her band opdagede jeg i morges. Det lugter lidt af ACDC men også af mange andre ting. Det giver mig lidt håb for fremtiden.


Defectos nye plade er altså også fed (omend en helt anden stil)

Og her så endelig min nyeste video om plekterteknik

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen