Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NTK: Min kone får pakker fra Effektpedaler.dk fire dage før min fødselsdag.[/quote]
Haha... min kæreste fik pakke fra Clayton, 3 dage EFTER min fødselsdags...

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="SustainerPlayer"]

NTK: Suppe-steg-og-is-musikken er ved at uddø

"- For dem, der er over 50, er rigtig musik det, som bliver spillet af en rigtig musiker på stedet. Men for den yngre del af befolkningen er den rigtige musik noget, der kommer ud af højtaleren. Når nogen forsøger at efterligne et nummer, er det ikke den rigtige musik længere, siger Tommy Jo."

[/quote]
:violin:

Rigtig musik bliver spillet på instrumenter, hvad enten der er en guitar, et klaver, en papkasse osv. - et keyboard hvor man trykker på "banan" er ikke et instrument, det er netop bare "noget der kommer ud af højtaleren"..

:gay-imgay:
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

NTK: Så var hr. Alwan sguda lige i TV-Avisen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

Så er man hjemme fra en uges tid i den mørke del af udkantsdanmark.

NTK: Udkantsdanmark - hvor burgere serveres med brun sovs.

NTK: Udkantsdanmark - hvor der er flere "bolig-til-salg"-skilte end vejskilte.

NTK: Udkantsdanmark - hvor selv bedstemødre konsekvent kører mindst 30% hurtigere end hastighedsbegrænsningen på landevej.

NTK: Udkantsdanmark - "Do ær da vjist ikke herfra?" - "Nej - tak fordi du lagde mærke til det!"

NTK: Udkantsdanmark - stabilt internet er Københavneri.

NTK: Udkantsdanmark - der er langt til alting - til gengæld sker der ikke så meget.

Men det var nu meget hyggeligt. :D

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?
[/quote]

Ja, det må da have været - og sådan en kan man altså også få i København!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?
[/quote]

Ja, det må da have været - og sådan en kan man altså også få i København![/quote]

Er det Hallal?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

[quote="SustainerPlayer"]

NTK: Udkantsdanmark - hvor selv bedstemødre konsekvent kører mindst 30% hurtigere end hastighedsbegrænsningen på landevej.

[/quote]

Man er i hvert fald sikker på at blive overhalet, hvis man nøjes med at lægge 8-10 km/t oveni det, der står på skiltene. Til gengæld rører det ikke landmændene at køre traktor med tungt læsset vogn på hovedvejene i 'myldretiden' (hvis man kan snakke om myldretid i Vestjylland).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ikke nødvendigvis. Men er "bøfsandwich" ikke blot det vestjyske udtryk for "burger"..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ikke nødvendigvis. Men er "bøfsandwich" ikke blot det vestjyske udtryk for "burger"..?

:-)[/quote]
Nu er jeg selvfølgelig ikke mere vest fra, end Skive, men der er der nu en ganske stor forskel på en burger og bøfsandwich :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="efrandsen"][quote="Sasha"][quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ikke nødvendigvis. Men er "bøfsandwich" ikke blot det vestjyske udtryk for "burger"..?

:-)[/quote]
Nu er jeg selvfølgelig ikke mere vest fra, end Skive, men der er der nu en ganske stor forskel på en burger og bøfsandwich :)
[/quote]

Nu er jeg jo ikke indfødt, men har boet en del længere vest på end Skive i over 15 år. Og her er der stor forskel på en bøfsandwich og en hamburger. Selv om de bedste bøfsandwich stadig fås hos Susanne nede på havnen i Skive...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Flæskestegssandwich med brun sovs er nammenam
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]NTK: Flæskestegssandwich med brun sovs er nammenam[/quote]

Det lyder så til gengæld som noget, i har opfundet ovre på øen - sådan en er jeg i hvert fald aldrig stødt på herovre...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Jeg har kun oplevet det på den der smukke fest i bøgeskoven omkring Skanderborg :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Som - hvis man skal styre efter denne begivenheds temmeligt rurale karakter - rent geografisk burde befinde sig betragteligt længere vestpå.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

[quote="Turtle"][quote="efrandsen"][quote="Sasha"][quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ikke nødvendigvis. Men er "bøfsandwich" ikke blot det vestjyske udtryk for "burger"..?

:-)[/quote]
Nu er jeg selvfølgelig ikke mere vest fra, end Skive, men der er der nu en ganske stor forskel på en burger og bøfsandwich :)
[/quote]

Nu er jeg jo ikke indfødt, men har boet en del længere vest på end Skive i over 15 år. Og her er der stor forskel på en bøfsandwich og en hamburger. Selv om de bedste bøfsandwich stadig fås hos Susanne nede på havnen i Skive...[/quote]
Den har jeg stadig til gode at prøve dernede. Har kun fået burger der, men de er heller ikke at kimse af :) Må næsten hellere prøve en næste gang jeg rammer Skive :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="efrandsen"]Det må da have været en bøfsandwich du har fået dig, når der er brun sovs til?
[/quote]

Ja, det må da have været - og sådan en kan man altså også få i København![/quote]

Glemte lige den der burger vs. bøfsandwichdiskussion - den er sjov - ligesom når metalhoveder diskuterer forskellen på død/doom/trash/whatever ... :D

Jeg vil ikke afvise, at det kan findes udvalgte steder i København. Der er trods alt en ikke ubetydelig del af udkantsdanskere, der har bosat sig i hovedstaden og taget deres "kultur" med ...

[quote="Turtle"]
Nu er jeg jo ikke indfødt, men har boet en del længere vest på end Skive i over 15 år. Og her er der stor forskel på en bøfsandwich og en hamburger. Selv om de bedste bøfsandwich stadig fås hos Susanne nede på havnen i Skive...[/quote]

Bøfsandwich og hamburger er vist netop det samme. Imens en burger er noget andet ... men lad os endelig lige fået diskuteret dét på plads. :D

[quote="sørendybdal"][quote="SustainerPlayer"]

NTK: Udkantsdanmark - hvor selv bedstemødre konsekvent kører mindst 30% hurtigere end hastighedsbegrænsningen på landevej.

[/quote]

Man er i hvert fald sikker på at blive overhalet, hvis man nøjes med at lægge 8-10 km/t oveni det, der står på skiltene. Til gengæld rører det ikke landmændene at køre traktor med tungt læsset vogn på hovedvejene i 'myldretiden' (hvis man kan snakke om myldretid i Vestjylland).[/quote]

Jeg har i hvert fald opnået fuld forståelse for, hvorfor der bliver slået så mange ihjel på landevejene. Det er fuldstændigt hjernedødt, som folk kører.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

NTK: VM i cykelløb. De ligger noget spredt de ryttere der.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Sommeren har ladet vente på sig i år.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

NTK: Silverburst ser fedt ud - selv på en standard stratocaster.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen