Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

Den lød som rigtig godt efter skift af preamp rør som støjede fælt.Men jeg er nok helt sikker mere ac 30er fan.Men ac 50eren er da fed til nogen ting.Spekulerer lidt på at smide den til salg.
Men det er et fint eksemplar jeg har ,og finder nok ikke en ligeså fed en anden gang.Åhh det gear det gear :?

Og jeg er skam begyndt at arbejde meget med selv igen.Det er skam hyggeligt nok en gang imellem
Sorte strater lyder bare bedst..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"]Den lød som rigtig godt efter skift af preamp rør som støjede fælt.Men jeg er nok helt sikker mere ac 30er fan.Men ac 50eren er da fed til nogen ting.Spekulerer lidt på at smide den til salg.
Men det er et fint eksemplar jeg har ,og finder nok ikke en ligeså fed en anden gang.Åhh det gear det gear :?

Og jeg er skam begyndt at arbejde meget med selv igen.Det er skam hyggeligt nok en gang imellem[/quote]

OK. Jeg synes så til gengæld næsten ikke jeg kan få min AC50'er til andet end at lyde rigtig fedt. Jeg bliver nærmest lige overrasket hver gang jeg prøver en anden type guitar på den ;)
Jeg har dog også til gode selv at tæve en AC30'er med 2 af de blå i - så kan det jo være jeg får det lige som dig den dag jeg får muligheden :)
Og det med hvor meget du selv maler ved jeg jo overhovedet ikke noget om - det var blot ment som en joke :D

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

NTk- En Trex alberta som man kan købe til 485 kr brugt er den fedeste overdrive pedal til prisen.Og jeg er lidt i tvivl om det ikke er den fedeste overhovedet.
Den er IMO stærkt undervurderet.
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Har du prøvet en Møller ?
Jeg synes jeg kan huske, jeg et sted at det er en Alberta med ekstra muligheder.
Møller'en Har siddet fast på mit board fra starten og der har været MANGE forskellige drivepedaler igennem det board.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="Swampthing"]Har du prøvet en Møller ?
Jeg synes jeg kan huske, jeg et sted at det er en Alberta med ekstra muligheder.
Møller'en Har siddet fast på mit board fra starten og der har været MANGE forskellige drivepedaler igennem det board.[/quote]

jeg har ikke prøvet møller ,men en alberta kan det den skal .Det kan mine keeley ts 808 også ,men de koster så også betydeligt mere uden at være federe
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

NTK : Har fået en Boss FV-300H volumepedal af bandet i fødselsdagsgave, mon jeg spiller for højt ?
Det er den til dato den bedste volumepedal jeg har prøvet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Malerrens i øjet gør nas...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]NTK: Malerrens i øjet gør nas...[/quote]

Det er organisk opløsende, du bør søge læge omgående
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]NTK: Malerrens i øjet gør nas...[/quote]

Det er organisk opløsende, du bør søge læge omgående[/quote]

Jeg fik skyllet øjet grundigt med det samme, så jeg tror det går. Men det var godt nok ikke rart...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]NTK: Malerrens i øjet gør nas...[/quote]

Det er organisk opløsende, du bør søge læge omgående[/quote]

Jeg fik skyllet øjet grundigt med det samme, så jeg tror det går. Men det var godt nok ikke rart...[/quote]

Der kan sidde rester i, man anbefaler at man minimum skyller øjet i 10 min..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

Grundrens eller malerrens er ikke organisk opløsende ,men det kan godt irritere ad h til i et øje.


MTK. - Jeg vil ud og prøve en masser Les pauls idag så Århus here I come.
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"]Grundrens eller malerrens er ikke organisk opløsende ,men det kan godt irritere ad h til i et øje.[/quote]

Det gør heller ikke ondt mere i dag, det er bare lidt rødt...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Pluto"]Grundrens eller malerrens er ikke organisk opløsende ,men det kan godt irritere ad h til i et øje.


[/quote]

Ups, forvekslede det med malerfortyndning.. men det er stadig ikke helt sundt at få i øjet :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="CobraPizza"][quote="Pluto"]Grundrens eller malerrens er ikke organisk opløsende ,men det kan godt irritere ad h til i et øje.


[/quote]

Ups, forvekslede det med malerfortyndning.. men det er stadig ikke helt sundt at få i øjet :) [/quote]


Nej det er ikke sundt at få i øjet og hvis man går med det længere tid er det en god ide med nogle fingre kondomer. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"][quote="CobraPizza"][quote="Pluto"]Grundrens eller malerrens er ikke organisk opløsende ,men det kan godt irritere ad h til i et øje.


[/quote]

Ups, forvekslede det med malerfortyndning.. men det er stadig ikke helt sundt at få i øjet :) [/quote]


Nej det er ikke sundt at få i øjet og hvis man går med det længere tid er det en god ide med nogle fingre kondomer. ;) [/quote]

Det var et loft, der skulle renses, så jeg brugte en langskaftet børste, så hænderne var ikke noget problem. Men det dryppede på en eller anden måde ned bag mine briller...

Nu skal loftet så have olie - det kommer der heldigvis snart en 2- meter mand og hjælper med ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Man skal holde sine hænder i lommen. Der har de det bedst. Og chancen for ulykker er helt klart mindst, hvis man overholder dette dogme... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
cry, baby
Smoke On The Water
Indlæg: 57
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af cry, baby »

[quote="Sasha"]NTK: Man skal holde sine hænder i lommen. Der har de det bedst. Og chancen for ulykker er helt klart mindst, hvis man overholder dette dogme... :-)[/quote]


...chance eller risiko....?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

NTK. Gibson er begyndt at lave lette velspillende guitar ,med rigtige gode bånd.Og med halse små malerfingre kan nå rundt om selvom halsen sidder på en 58 eller 59 les paul reisue.
Virkelig positiv oplevelse efter at jeg syntes de har været nogle selvdøde hvaler i nogle år.Cool

ntk. - Når man ikke kan stille en guitar fra sig i en butik burde man købe den.Det glemte jeg igår.

Ntk. Der skal en ny les paul hjem på matriklen inden længe gerne med Peter Green agtige modfase pick uper. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]...gerne med Peter Green agtige modfase pick uper. ;) [/quote]

Dét lyder i mine ører lidt som "en fiks idé"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="cry, baby"][quote="Sasha"]NTK: Man skal holde sine hænder i lommen. Der har de det bedst. Og chancen for ulykker er helt klart mindst, hvis man overholder dette dogme... :-)[/quote]


...chance eller risiko....?[/quote]

Ja, det er jo lige dét. Dejligt at se, at der er folk, som har ørerne åbne for bevidst brug af sprogets nuancer... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen