Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Nej nej - det kan også være snestorm
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"]NTK: Det er tilsyneladende en naturlov, at når man skal hjælpe folk med at flytte, så pisser det ned i stråler ...[/quote]

Sådan har jeg det så, når der skal hænges vasketøj ud - HVER GANG! Jeg har ikke oplevet én eneste gang de sidste 2 år, hvor det ikke har regnet lige inden tøjet blev tørt.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

NTK: Har nu 8 GB ram i min Macbook Pro og er nu færdig med alle julegaverne...
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

[quote="Michael Vajhøj"]NTK: Har nu 8 GB ram i min Macbook Pro og er nu færdig med alle julegaverne...[/quote]

Smart at placere alle julegaverne i RAM :clap:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Der ER ting, som hankønsvæsener bare ikke er indrettet til. At pakke julegaver pænt ind er én af dem. Især gaver i meterstørrelse.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Et forsøg har ikke kunnet vise, at professionelle musikere rent faktisk kan genkende gamle instrumenter, når de får dem i hånden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ing.dk/artikel/125469-en-stradiv ... en-stradiv ... in-nej-tak</a><!-- m -->

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"]NTK: Et forsøg har ikke kunnet vise, at professionelle musikere rent faktisk kan genkende gamle instrumenter, når de får dem i hånden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ing.dk/artikel/125469-en-stradiv ... en-stradiv ... in-nej-tak</a><!-- m -->[/quote]
Det er fejt at tage sanserne væk fra dem... 50% af det at være rock musiker er jo at spille på den rigtige f.eks guitar.... :)

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Lasse H »

[quote="Turtle"]NTK: Et forsøg har ikke kunnet vise, at professionelle musikere rent faktisk kan genkende gamle instrumenter, når de får dem i hånden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ing.dk/artikel/125469-en-stradiv ... en-stradiv ... in-nej-tak</a><!-- m -->[/quote]

Synes måske nok, at vi har gang i lidt overgeneralisering her. Du kan ikke uden videre overføre resultatet til alle typer af instrumenter. Desuden hører det jo til "myten", sådan som den "fortælles" blandt guitarister, at det ikke er alle gamle guitare, der nødvendigvis løder himmelsk, men at der blandet de gamle er nogle, der lyder himmelsk. Mon også dette gælder violiner?

Og nej, så var det jo hellere ikke mere alvorligt ment fra din side :-)

Mvh

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Nu tror jeg såmænd ikke, at et instruments alder i sig selv siger ret meget om dets lyd.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"][quote="Turtle"]NTK: Et forsøg har ikke kunnet vise, at professionelle musikere rent faktisk kan genkende gamle instrumenter, når de får dem i hånden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ing.dk/artikel/125469-en-stradiv ... en-stradiv ... in-nej-tak</a><!-- m -->[/quote]
Det er fejt at tage sanserne væk fra dem... 50% af det at være rock musiker er jo at spille på den rigtige f.eks guitar.... :) [/quote]

Enig. Jeg har jo fx lige solgt en lækker guitar, fordi jeg syntes den var grim :lol:

Man skal ikke generalisere for meget ud fra den slags små undersøgelser, det er bare tankevækkende netop omkring violiner, hvor der jo nærmest er en opfattelse af, at enhver stjerne-violinist SKAL spille på en gammel sag, der har kostet millioner....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Men det er jo da heldigvis et helt ukendt fænomen inden for den rytmiske musik...

Sådan noget pjat!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"][quote="Turtle"]NTK: Et forsøg har ikke kunnet vise, at professionelle musikere rent faktisk kan genkende gamle instrumenter, når de får dem i hånden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ing.dk/artikel/125469-en-stradiv ... en-stradiv ... in-nej-tak</a><!-- m -->[/quote]
Det er fejt at tage sanserne væk fra dem... 50% af det at være rock musiker er jo at spille på den rigtige f.eks guitar.... :) [/quote]

Enig. Jeg har jo fx lige solgt en lækker guitar, fordi jeg syntes den var grim :lol:

Man skal ikke generalisere for meget ud fra den slags små undersøgelser, det er bare tankevækkende netop omkring violiner, hvor der jo nærmest er en opfattelse af, at enhver stjerne-violinist SKAL spille på en gammel sag, der har kostet millioner....[/quote]

Det er jo bare en del af myten og fortællingen omkring den verdensberømte violinist, der spiller på stradivarius, fordi SÅ lyder det godt!

Det er bare en god historie, som virker i vores kapitalistiske samfund! Målgruppen med klassisk musik er jo de rige.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

NTK- Jeg har ryge abstinenser,men vil ikke ryge.Hold kæft der er ikke en muskel i kroppen der er slap. :?
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

[quote="Pluto"]NTK- Jeg har ryge abstinenser,men vil ikke ryge.Hold kæft der er ikke en muskel i kroppen der er slap. :?[/quote]
jeg har haft det på samme måde nogen dage. Enten er jeg ved at vænne mig til det, eller også er abstinenserne ved at dø ud.
Hold fast Claus!! Det bliver jo bedre i sidste ende. Så får du råd til en Masterbuild mere. ;)


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.89449 ... .770520</a><!-- m -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="Swampthing"][quote="Pluto"]NTK- Jeg har ryge abstinenser,men vil ikke ryge.Hold kæft der er ikke en muskel i kroppen der er slap. :?[/quote]
jeg har haft det på samme måde nogen dage. Enten er jeg ved at vænne mig til det, eller også er abstinenserne ved at dø ud.
Hold fast Claus!! Det bliver jo bedre i sidste ende. Så får du råd til en Masterbuild mere. ;)


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.89449 ... .770520</a><!-- m -->[/quote]


Jeg har jo ikke røget siden søndag kl. 13,00 og har været på arbejde og knokle hele ugen uden sådan synderlige problemer ,men idag er jeg jo hjemme så nu mærker jeg det mere.
Skal lige siges at jeg har købt nicotin plaster så det burde hjælpe med de værste abstinenser.Og jeg skal nok holde fast ,men jeg er lidt anspændt lige nu.ja jeg tror snart jeg får krampe i ballerne af at spænde :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Jeg brugte Champix fra 2/12-11 til 31/12-11.
Fra 11/12-11 har jeg ikke røget.
Jeg har ikke Nikotin i kroppen længere men jeg kan stadig mærke trangen af og til.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

NTK: Jeg har frivilligt lånt en banjo.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af kraen »

[quote="K-P"]NTK: Jeg har frivilligt lånt en banjo.[/quote]

Så er det hen i skammekrogen!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

[quote="K-P"]NTK: Jeg har frivilligt lånt en banjo.[/quote]

Den sidste, jeg så med en banjo i hånden, gik efterfølgende kold i strafgin. Så pas på med det skidt - det hævner sig!
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="sørendybdal"]strafgin[/quote]

Dobbeltkonfekt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen