Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Michael Vajhøj"]Pyt... Om ikke andet har min kæreste (og en hel del mennesker på facebook) fået sig et gratis grin... :) [/quote]

"Kørt over af en græsslåmaskine og skamklippet - kort i nakken og fyldigt ved ørerne"

:lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

:D
Okay - det ligner seriøst pis, men det er jo for sent at gøre noget ved nu... :)
RoadHigh.dk

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

NTK:
Popdronning hos BT og Døgnflue hos EB.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/musik/danmarks-ukroned ... ks-ukroned ... en-i-greve</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_an ... koncert_an ... 713983.ece</a><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"]NTK:
Popdronning hos BT og Døgnflue hos EB.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/musik/danmarks-ukroned ... ks-ukroned ... en-i-greve</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_an ... koncert_an ... 713983.ece</a><!-- m -->[/quote]

Eftersom det var Thomas Treo, der var udsendt for EB, så kan du roligt nøjes med at forholde dig til, hvad BT skriver.

Og ja, det var også bare en tør konstatering.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

NTK: Behemoth... De er fede live!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Tele-Twangster
Himmelhund
Indlæg: 10
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Tele-Twangster »

[quote="Kimling"]NTK: Behemoth... De er fede live![/quote]

Ville så gerne have set det, men jeg er ny i byen og havde ingen at følges med...

Behemoth er nemlig sygt fede live!
We thank you leo, for all of our twang.




Mads6710 på aage.dk

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

NTK: Det er pænt uheldigt at blive overfaldet af to forskellige Medina-numre inden for tre minutter. Først i indkøbscentret, så foran min egen hoveddør (naboens radio).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

[quote="sørendybdal"]NTK: Det er pænt uheldigt at blive overfaldet af to forskellige Medina-numre inden for tre minutter. Først i indkøbscentret, så foran min egen hoveddør (naboens radio).[/quote]

Billede
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

NTk. At købe Nos rør er ikke altid en succes.
Jeg købte 4 miniwatt ecc 83 på ebay til min ac 50er.Allerede da doktoren havde den på værkstedet fik jeg at vide det ene var mikrofonisk.
Idag da jeg startede den op sagde den og mærkelige lyde ,men kunne da spille.
Så skilte jeg den af og smed de der groovy tubes som sad i da jeg købte den.Nu suser den kun ganske svagt ,som man måske kan forvente af en snart 50 år gmmel svend.
Til Nos fanatikerne kan jeg så også sige at det går godt ind imellem ,for jeg købte også Valvo nos rør til min ac 30er og de kører fedt.

Ntk.Jeg har ikke ører til at høre om Nos rør lyder federe end et godt nyt rør.Ergo ikke flere nos rør til undertegnede ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Nu skal man så måske lige tage med i billedet, at der er visse funktioner/positioner i enhver forstærker, hvor forskellige rørs egenlyd gør sig meget mere bemærket end andre. Men det er da brandærgerligt, at du har købt "fine" gamle rør, som så efterfølgende viser sig at være problematiske. Men jeg kan beklageligvis kun samtykke og sige, at det er dén risiko, man løber, når man køber rør på Ebay. På den anden side har jeg s.. også oplevet talrige eksempler på, at f.eks. JJ-rør, som efterfølgende er blevet "selekteret" og F... og hans punpestok, forsynet med fine stempler og navne samt et prisskilt på det tre-firedobbelte, efterfølgende har vist sig at støje.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Nu skal man så måske lige tage med i billedet, at der er visse funktioner/positioner i enhver forstærker, hvor forskellige rørs egenlyd gør sig meget mere bemærket end andre. Men det er da brandærgerligt, at du har købt "fine" gamle rør, som så efterfølgende viser sig at være problematiske. Men jeg kan beklageligvis kun samtykke og sige, at det er dén risiko, man løber, når man køber rør på Ebay. På den anden side har jeg s.. også oplevet talrige eksempler på, at f.eks. JJ-rør, som efterfølgende er blevet "selekteret" og F... og hans punpestok, forsynet med fine stempler og navne samt et prisskilt på det tre-firedobbelte, efterfølgende har vist sig at støje.[/quote]


Hej Søren. Det skal du da ikke beklage.Det er jo mig selv der har købt rørerne på ebay.DE der rcd el 34 rør ´jeg købte samtidig virker også upåklageligt.
Men jeg må stadig tilstå at jeg simpelthen ikke har ører til at høre om der sidder Nos rør eller et nyt kvalitetsrør i en forstærker.
Jeg kunne så godt nok fornemme forskel på et Jj Gz 34 og et Sovtek i min ac 30er.Men det var mere hvor dynamisk forstærkeren var.

Problemt på ebay og andre sider er jo man ikke kan høre røret inden man køber.Det kan man jo så heller ikke med nye man køber på nettet.
Men hvor der handles der spildes.Det nytter ikke noget at græde over spildt maling ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Nej. Men jeg kan nu stadig huske synet af en - åben - spand med gul maling, der ligesom i slowmotion vælter ned fra et køkkenbord og derpå nærmest "eksploderer" ud over hele køkkenet. Sikkert ikke noget at græde over. Men trods alt et syn, som af uvisse årsager nærmest har ætset sig ind på min indre hornhinde... :-)

De hedder i øvrigt RSD, dine EL34´ere. Og de er lavet af et firma, som hedder RFT... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Nej. Men jeg kan nu stadig huske synet af en - åben - spand med gul maling, der ligesom i slowmotion vælter ned fra et køkkenbord og derpå nærmest "eksploderer" ud over hele køkkenet. Sikkert ikke noget at græde over. Men trods alt et syn, som af uvisse årsager nærmest har ætset sig ind på min indre hornhinde... :-)

De hedder i øvrigt RSD, dine EL34´ere. Og de er lavet af et firma, som hedder RFT... :-)[/quote]


Har du selv været igang med maling på et tidspunkt.Og ja de hedder da Rsd . ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Narh, det er nu mange år siden - hjemme i min mors køkken.

Men det var da måske nok værd at undersøge, om det er alle dine gamle Philips-rør, der skaber sig. Jeg vil tro, at det kun er ét af dem. Og så er der jo ingen grund til at kassere dem alle.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

Dobbelt post
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="Pluto"][quote="Sasha"]Narh, det er nu mange år siden - hjemme i min mors køkken.

Men det var da måske nok værd at undersøge, om det er alle dine gamle Philips-rør, der skaber sig. Jeg vil tro, at det kun er ét af dem. Og så er der jo ingen grund til at kassere dem alle.[/quote]


Jeg har også gemt dem allesammen.Det er sansynligvis kun et af dem. 3 af dem er Miniwatt og det sidste var et valvo vi havde i overskud fra ac 30eren.Men jeg smed bare de gamle groovy tubes i midlertidig.Har bestilt nogle Tad rør ,magen til dem som jeg har i min kineser ac 30.Jeg syntes de lyder pisse fedt i kineseren og så er de ikke vanvittig dyre.

Ja man skal lade fagfolk male.Jeg har godt nok en af de første dage da jeg startede i lære kommet til at tabe en 3 liter malerspand på et langhåret tæppe i et advokat kontor.
Damn min mester var rød i hovedet. :D [/quote]
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"]
Ja man skal lade fagfolk male.Jeg har godt nok en af de første dage da jeg startede i lære kommet til at tabe en 3 liter malerspand på et langhåret tæppe i et advokat kontor.
Damn min mester var rød i hovedet. :D [/quote]

NTK: Jeg står og skal bruge en maler, men jeg er ikke sikker på, at jeg tør ringe til Claus :lol:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Pluto »

[quote="Turtle"][quote="Pluto"]
Ja man skal lade fagfolk male.Jeg har godt nok en af de første dage da jeg startede i lære kommet til at tabe en 3 liter malerspand på et langhåret tæppe i et advokat kontor.
Damn min mester var rød i hovedet. :D [/quote]

NTK: Jeg står og skal bruge en maler, men jeg er ikke sikker på, at jeg tør ringe til Claus :lol:[/quote]


Det var i det herrens år 1985.Så mange liter maling er påført siden uden væsentlig spild :D
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"][quote="Turtle"][quote="Pluto"]
Ja man skal lade fagfolk male.Jeg har godt nok en af de første dage da jeg startede i lære kommet til at tabe en 3 liter malerspand på et langhåret tæppe i et advokat kontor.
Damn min mester var rød i hovedet. :D [/quote]

NTK: Jeg står og skal bruge en maler, men jeg er ikke sikker på, at jeg tør ringe til Claus :lol:[/quote]

Det var i det herrens år 1985.Så mange liter maling er påført siden uden væsentlig spild :D [/quote]

OK, så må du være tilgivet - men jeg ringer nok stadig ikke - jeg forestiller mig, at 3-4 timers kørsel om dagen umiddelbart vil være for dyrt i forhold til en lokal ;)

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"][quote="Turtle"][quote="Pluto"]
Ja man skal lade fagfolk male.Jeg har godt nok en af de første dage da jeg startede i lære kommet til at tabe en 3 liter malerspand på et langhåret tæppe i et advokat kontor.
Damn min mester var rød i hovedet. :D [/quote]

NTK: Jeg står og skal bruge en maler, men jeg er ikke sikker på, at jeg tør ringe til Claus :lol:[/quote]


Det var i det herrens år 1985.Så mange liter maling er påført siden uden væsentlig spild :D [/quote]

Du er jo malermester ikke, så du har vel helt glemt hvordan man maler ;) ;) :lol:
Hvordan lød AC50'eren og P90-LP'en iøvrigt?
EDIT :s tavefjel

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen