Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]NTK:

Damn! Jeg er ved at blive for gammel til at gå i seng kl. 3 og så stå op kl. 7 og gå på arbejde.[/quote]


Du er bare ikke i træning..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: baby sov til 8.30 i morges. Jeg er bare så vant til, at han vågner tidligere, at jeg var lysvågen fra klokken 7
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Loomer »

NTK//

Jeg er virkelig blevet for gammel til at drikke.

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af mos »

[quote="Loomer"]NTK//

Jeg er virkelig blevet for gammel til at drikke.[/quote]

Det er udelukkende et planlægningsspørgsmål:-) min erfaring siger mig, at man drikker mindst ligeså godt som man altid har gjort, det er blot tiden fra man stopper med at drikke til
man er frisk igen som halter lidt:-) gang den tid man har drukket med faktor 3 så passer det nogenlunde :-) det som man i storhedstiden kunne klare med et ryst på hovedet, et grynt og en lunken pils fra dagen før, tager nu 2-3 dage :-) man kan så glæde sig over man kan mærke man har moret sig og virkelig har fået noget for sine penge :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

NTK: Vi har ikke haft en tråd om gode/dårlige udgivelser i 2013 endnu.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af drmaawenz »

NKT: Jeg er nok ikke den store gear-feinschmecker når det kommer til stykket: Jeg kunne ikke høre, at min forstærker kun kørte på 3/4 udgangsrør.
Efter synderen blev skiftet, kunne jeg kun konstatere at noget irriterende 'klir' forsvandt, når der blev skruet helt op.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Livet som fotograf byder på mange uventede fornøjelser. F.eks. får jeg i aften chancen for et par gode timer mellem ca. 22 og 24 at nyde Kandis´ 25 års jubilæumsshow på Pejsegården med alt, hvad det indebærer af fed musik, fanhysteri og Johnny-darlingen, der skriver autografer på mere eller mindre uligevægtige provinspigers blottede bryster, og så fremdeles...

Men det kan selvfølgelig være, at nogle af os ses derude i aften? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Du skal altså ud og fotgrafere patter? :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Jeg skal ikke kunne sige det. Men jeg har før set lettere tumultariske scener, der indbefattede blottede bryster, udspille sig, når Johnny-drengen indtog forskellige landsbyer med sit festlige orkester. Man kan have lov at håbe, selv om man dør lidt indvendigt, hver gang det sker, og man tænker: "Hvad f.... sker der for dig, stakkels pige? Det kan godt være, at du måske ikke er verdensmester i det dér IQ. Og det kan også godt være, at du ikke har haft verdens nemmeste opvækst, og at du har alt fra geografi til alverdens sociale ting imod dig. Men derfor behøver du vel ikke at te dig som om, at du vitterligt VAR komplet i.... og blottet for enhver form for selvkritisk sans og situationsfornemmelse?"

Men på den anden side: Det er trods alt sjovere at fotografere end svigermordrømmens autopilot-smil...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Sasha"]
Noget med: "Kandis 25 års jubilæumsshow og mere eller mindre uligevægtige provinspigers blottede bryster"
[/quote]

NTK: Jeg kan se at du overlevede både Kandis og en horden af provinspiger ;) Det kunne nok ellers knække de fleste ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Åh jo, omend den var henad tre, før jeg var hjemme fra arbejde i nat. Men tak for omtanken!

Jeg kan dog ikke undslå mig for at undre mig lidt over, hvordan det må være at spille for et særdeles dedikeret stampublikum, hvoraf jeg nok vil anslå minimum halvdelen til at have en decideret mental diagnose. Til gengæld tager jeg faktisk hatten af for Kandis, fordi de gør det igen og igen - år ud og år ind.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"]
Men det kan selvfølgelig være, at nogle af os ses derude i aften? :-)[/quote]
Kunne desværre ikke i går... ;) :D :D

NTK: Det er en af mine rigtigt gode venner, der er kommet med som ekstra-guitarist til nogle af deres større koncerter...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Jeg tror, at jeg kunne fornøje mig en rum tid med at lege med denne pedal:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan man bruger den til at spille musik på. Men det har vel heller aldrig været idéen med pedaler, oder..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af sørendybdal »

NTK: Nu hvor Berlinmuren er blevet bygget, Kennedy myrdet, og de der nye Beatles har meldt deres ankomst til K.B. Hallen, prøver jeg sgu sådan en smartphone. Jeg har dog ikke fundet pickup-nålen til lp´erne endnu.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Min pickup-børste er lige knækket. Det er for ringe, jeg har højst haft den i 30 år :(

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]NTK: Min pickup-børste er lige knækket. Det er for ringe, jeg har højst haft den i 30 år :( [/quote]

NTK: Turtle børster pickup'en ret hårdt, fornemmer jeg.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Barf »

NTK: Det er fint nok med det der håndbold, men for pokker hvor er det en provinsiel stemning, man forsøger at frembringe i Boxen! På den måske ikke så flatterende måde. Hvorfor SKAL håndbold absolut kædes sammen med "Vi sejler op ad åen", "Se Venedig og dø", Tørfisk mm.? Når Danmark er gode til det, så skal man gå efter laveste fællesnævner, for ellers kan vi ikke bakke op om det eller hvad? I no understand :roll:

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Herligt man går glip af det, når man ikke går op i diverse boldspilskonkurrencer. ;) :P


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Odgaard »

Ntk: jeg er ikke bygget til at være vågen efter kl. 22. Jeg er heller ikke bygget til at spise 80 skiver flæsk. Kan man have flæsketømmermænd?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Mmmm kødsved
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen