Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]

Når dét så er sagt, kan en AC30 nu noget med tremolo og vibrato. Rumklang til gengæld... er det ikke kun folk, der ikke kan spille, som bruger den slags..? :-)[/quote]
Jo for satan. Jeg bruger masser af rumklang!!!

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Snake Boots »

Der er ikke noget som rumklang med rumklang på.

Jeg har det forresten med rumklang som med svinefedt.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Mmmmmmm rumklang og svinefedt, now you're talking!
Det er næsten lige så lækkert som bacon i svøb.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Morten M »

Ntk: ZZ top er bare så fedt at lytte til i bilen.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

NTK: Hvis det ikke var Land of Confusion, så var Invisible Touch nok den dårligste plade i min samling.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af MacG »

[quote="Morten M"]Ntk: ZZ top er bare så fedt at lytte til i bilen.[/quote]

Nemlig. Men man kommer til at køre alt, alt for stærkt....

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

NTK: Michael Vajhøj linker til en sækkepibe på facebook.....

:text-banplz:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

Du ved du selv gerne vil have en... Jo! Inderst inde, mærk selv efter... Ja, tænkte det nok...
RoadHigh.dk

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Plexi »

NTK1: Har før spillet ca 15 år på en Fender forstærker, og Fender er "the king of clean"........eller er det ???
<!-- m --><a class="postlink" href=" ... ure=fvwrel</a><!-- m -->
Efter denne video skal jeg bare have "den der Vox".

NTK2: Det er faktist en fornøjelse at høre ham fra videoen spille på Vox amp´en, selv om han hans teknik og timing godt ku trænge til en justering.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Én dag. Det var så længe, 0.011´ere blev hængene på Gus´en.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Plexi"]NTK1: Har før spillet ca 15 år på en Fender forstærker, og Fender er "the king of clean"........eller er det ???
[/quote]

Jeg har sagt det ofte. Men det er unægteligt en sandhed, som sagtens tåler mange gentagelser: "Who cares for clean, anyway?"

For jeg tror, at én af de ting, der gør, at du foretrækker Vox´en, er, at den ikke spiller helt så rent som Fender´en. Den har det dér karakteristiske "grat" på anslaget, som måske/måske ikke skyldes fraværet af modkobling i Vox´en. Men fedt lyder dette grums på en "ren" lyd. Krystallisk ren... Well, who cares?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

NTK: En JCM800 2210 er sgu ikke noget for mig
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NKT: Du er ikke alene.

:-)

[quote="Kimling"]NTK: En JCM800 2210 er sgu ikke noget for mig[/quote]
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]"Who cares for clean, anyway?"[/quote]

Mig, blandt andre.

Jeg har ganske vist ikke været så flittig med ustandseligt at fortælle alt og alle om det, men det gør vel ikke min oplevelse af tingene mindre rigtig ... eller hvad?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK1: Visse medlemmer af dette forum er gode til at pille citater ud af en sammenhæng, sådan at pointen går tabt, og meningen fordrejes.

NTK2: Man skal passe på, at man ikke får sin glorie i hovedet, når man pudser den.

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]"Who cares for clean, anyway?"[/quote]

Mig, blandt andre.

Jeg har ganske vist ikke været så flittig med ustandseligt at fortælle alt og alle om det, men det gør vel ikke min oplevelse af tingene mindre rigtig ... eller hvad?[/quote]
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"] Man skal passe på, at man ikke får sin glorie i hovedet, når man pudser den.[/quote]

Okay, nu er det så mig til at blive pigefornærmet (og jeg har endog nogle stykker til gode, os to imellem!): Gider du være rar, at holde dit religiøse fokus-pokus for dig selv!? Her til lands har vi skik for, at religionsfrihed også betyder, at vi kan få lov til at slippe for religion.

[quote="Sasha"]NTK1: Visse medlemmer af dette forum er gode til at pille citater ud af en sammenhæng, sådan at pointen går tabt, og meningen fordrejes. [/quote]

Mener du, at citatet: "Who cares for clean, anyway?" betyder noget andet, end det der står? Står der i stedet "Jeg kan godt lide lagkage"? Eller står der "Arbeit macht frei"? Måske "Sophus "Krølben" Nielsen var en brandgod målskytte"? Hvad? Hvis der ikke står, det der står, så ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal forholde mig til, ærlig talt. Det var jo ikke fordi den omkringliggende tekst lagde op til, at man som den største selvfølge, læste det som noget helt andet, end det, det var.

(Disclaimer: Hvis jeg, af vanvare, skulle være kommet til at skrive 'du', eller anden direkte tiltale, i ovenstående, så skal det selvfølgelig erstattes med 'visse medlemmer af dette forum')
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Jeg synes, at man skulle tage at læse helt fra starten - Plexi´s indlæg om "King of Clean" - og så lytte på de tilhørende lydklips. Så kunne det være, at der trods alt gik en prås op for selv de trægeste tilhørere.

Og hvis man bliver pigefornærmet over en enkelt metafor, som - hvis man virkeligt VIL - kan læses ind i en religøs sammenhæng, omend vi nok er væsentligt tættere på afdelingen for blasfemi - Ja, så er vi sgu vist nået så langt forbi kvalmestadiet, når det gælder politisk korrekthed (Jeg troede helt ærligt ikke, at det var noget, du gik så højt op i?), at jeg må melde hus forbi. Jeg vil nok sige, at hvis man er SÅ sart, er et offentligt debatforum (med dén ytringsfrihed, som her til lands kører parallelløb med religionsfriheden) nok et lidt for farligt sted for én at færdes.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Jeg synes, at man skulle tage at læse helt fra starten - Plexi´s indlæg om "King of Clean" og så lytte på de tilhørende lydklips. Så kunne det være, at der trods alt gik en prås op for selv de trægeste tilhørere.

[quote="Sasha"]

Jeg har sagt det ofte. Men det er unægteligt en sandhed, som sagtens tåler mange gentagelser: "Who cares for clean, anyway?"[/quote]
[/quote]

Og den har vi i sandhed fået gentaget mange gange, gennem tiden.

(Bemærk, at jeg denne gang har udviddet citatet til den yderste grænse for, hvad der bør være nødvendigt! Referencer til nogle af dine endnu ældre standpunkter bliver sgu for fjollet ...)

[quote="Sasha"]
Og hvis man bliver pigefornærmet over en enkelt metafor, som - hvis man virkeligt VIL - kan læses ind i en religøs sammenhæng, omend vi nok er væsentligt tættere på afdelingen for blasfemi - Ja, så er vi sgu vist nået så langt forbi kvalmestadiet, når det gælder politisk korrekthed (Jeg troede helt ærligt ikke, at det var noget, du gik så højt op i?), at jeg må melde hus forbi. Jeg vil nok sige, at hvis man er SÅ sart, er et offentligt debatforum (med dén ytringsfrihed, som her til lands kører parallelløb med religionsfriheden) nok et lidt for farligt sted for én at færdes.[/quote]

Åh, jeg ved snart ikke, hvor jeg skal begynde ... "hvis man virkeligt VIL " - Søren, jeg VIL ikke nødvendigvis forstå "glorie" som et religiøst symbol, men har du et bare nogenlunde bud på, hvordan jeg ellers skal opfatte det? Er "glorie" en metafor for 'din bil' (som godt kunne trænge til at blive pudset), eller hvad? I så fald ville 'din bil' have hjulpet kommunikationen et stykke bedre på vej.

Jeg skal måske også lige skynde mig at sige, at jeg måske ikke blev sådan rigtig pigefornærmet - jeg har bare i flere år gået og ventet på, at du ville skrive et eller andet, jeg kunne fare lige så meget i flint over, som du gør over hver eneste indlæg, der ikke forherliger Marshall eller Hendrix, eller whatever rocks your boat, og her var en åbning. Lille bitte, ja ja, men værd at tage med.

Jeg forsøger overhovedet ikke at være hverken politisk korrekt eller sart, men vælger dog her at tage ALT MEGET bogstaveligt, fordi det er sådan Søren Alwan gø ... sådan MAN gør på et forum, for det har, som vi alle ved, affødt både stor sympati og falden-på-halen rundt omkring. Og aldrig hverken udløst bans eller på anden måde ekskludering. Når man gang på gang får smidt en komplet umotiveret syrlig sidebemærkning/stikpille/utilsløret hold-kæft-hvor-er-du-en-idiot i synet, så er det kun fordi man ikke ved bedre selv. Og det varmer alt sammen.

(Og inden du anmelder mig til de gode administratorere for injurier, så minder jeg dig lige om 'sviner'-affæren, for ikke så længe siden ... )

(Disclaimer: Hvis jeg, af vanvare, skulle være kommet til at skrive 'du', eller anden direkte tiltale, i ovenstående, så skal det selvfølgelig erstattes med 'visse medlemmer af dette forum')
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK1: Hvis du ikke har noget bedre og væsentligt mere konstruktivt at diske op med end fuldstændigt umotiverede personangreb, har jeg ikke tænkt mig at bruge mere tid og energi på dit ævl.

NTK2: Du burde da snart - på baggrund af efterhånden en hel del erfaringer - vide, Mikkel, at det er sådan - altså med et lettere hovedrystende skuldertræk, at jeg tackler dine evindelige angreb på mig. Således også denne gang.

NTK3: Jeg betragter denne samtale som afsluttet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]
NTK2: Du burde da snart - på baggrund af efterhånden en hel del erfaringer - vide, Mikkel, at det er sådan - altså med et lettere hovedrystende skuldertræk, at jeg tackler dine evindelige angreb på mig. Således også denne gang. [/quote]

Har du ikke læst disclaimer'en, sidst i mit indlæg? Der er ikke rettet noget skyts mod nogen bestemt.

[quote="Sasha"]
NTK3: Jeg betragter denne samtale som afsluttet.[/quote]

Ja. Det er som at vandre i ørkenen; det skal nok gå, hvis man holder ud, og bliver ved og ved ... men man oooooorker det bare ikke ....
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen