Den nye optagelsesprøve

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Antonbsl
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Den nye optagelsesprøve

Indlæg af Antonbsl »

Hej. Jeg er MGK-elev og søger ind på rytmekons i år. Er der nogen som har erfaring med den nye prøve? Min plan er at spille et af mine egne numre + et Robben Ford nummer, men er i tvivl om, at det med den nye prøve ville være bedst at spille to af mine egne numre. Ulempen ved mine egne numre er at de ikke viser særlig meget på mit instrument (el-bas).

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den nye optagelsesprøve

Indlæg af VilhelmNielsen »

Nu taler jeg lidt ud af røven her, har ikke været oppe endnu (skal også til januar). Men mit instinkt siger, at hvis du er selvsikker nok på dit eget materiale, go for it. Min opfattelse af prøven er, at man bare skal spille så godt man kan, og sende deres kæber helt ned til gulvet. Hvis du ikke føler at dit eget materiale viser "dit værd", så gem det ene nummer til den eventuelle 2. prøve.

Laust
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Den nye optagelsesprøve

Indlæg af Laust »

Skal man spille til 2. runde også?

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den nye optagelsesprøve

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Laust"]Skal man spille til 2. runde også?[/quote]

Du kan spille. Det er en personlig præsentation af dig selv, så du kan tage en akustisk guitar, eller en cd, og spille et selvkomponeret nummer, så længe det ikke vare længere end et par minutter.

Læs mere her.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen