Mit endeligt, min selvransagende erkendelse

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mit endeligt, min selvransagende erkendelse

Indlæg af Smittefar »

Jeg har (fra scenen) set hele studenterhuset på DTU gå i fællesekstase over VLTJ - Og da jeg var bartender i Løkken, måtte vi give DJ'en forbud mod at spille nummeret. Der blev smadret så mange glas hver gang, nummeret blev spillet, at det tog en halv time at fjerne glasskår, og glassenen skulle jo også erstattes. NTK: Han spillede den alligevel...
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mit endeligt, min selvransagende erkendelse

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Jeg har (fra scenen) set hele studenterhuset på DTU gå i fællesekstase over VLTJ[/quote]

Der er vel også pænt mange jyder på DTU? :lol:

For øvrigt mindes jeg, at der ligefrem hører en fast "dans" med til sangen herovre...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mit endeligt, min selvransagende erkendelse

Indlæg af Sasha »

Det kunne være, at man skulle forsøge at sikre sig et tilskud til pensionen ved at skrive en østjysk pendant f.eks. i form af en hyldest til Grenåbanen eller Oddergrisen? Ja, måske skulle man ligefrem lave en bøssedisko-hyldest til Århus Sporveje under navnet "Stig ind bagi" eller noget i dén stil? Det er jo bare at gå i gang... :-) Der findes generelt alt for få sange, som hylder moderne, offentlig transport... (wonder why?)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Mit endeligt, min selvransagende erkendelse

Indlæg af Dale »

[quote="Sasha"]Det kunne være, at man skulle forsøge at sikre sig et tilskud til pensionen ved at skrive en østjysk pendant f.eks. i form af en hyldest til Grenåbanen eller Oddergrisen? Ja, måske skulle man ligefrem lave en bøssedisko-hyldest til Århus Sporveje under navnet "Stig ind bagi" eller noget i dén stil? Det er jo bare at gå i gang... :-) Der findes generelt alt for få sange, som hylder moderne, offentlig transport... (wonder why?)[/quote]SØREN for fanden. Du er et geni :lol: . Sjældent har jeg knækket sammen af grin over en post, men der fik du mig sgu.
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mit endeligt, min selvransagende erkendelse

Indlæg af Sasha »

Aaarh, spis nu lige brød til. Jeg kan vist ikke helt påberåbe mig æren for at have lavet den første (og også næppe den sidste) analsherif-morsomhed omkring de århusianske busser. Men det glæder mig da, hvis min pensionsplanlægning kan more... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen