Fruens Bøge - Odense

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Fruens Bøge - Odense

Indlæg af SeniorFisker »

Hej

Er der en af O'ense'anerne der kan give lidt info om hvordan parkerings forholdene er omkring Fruens Bøge
skal over til Leonard Cohen næste lørdag.
Hvor lang en gåtur skal man regne med ?

SeniorFisker

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Pluto »

Jeg har set john Fogerty derovre og der var der masser af græsplæne at holde på.Du skal nok gå 1-2 km fra der hvor jeg parkerede
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Odgaard »

Det er jeg også spændt på. Mest i forhold til at komme der fra igen. Jeg skal direkte videre fra Cohen og til koncert i Allingåbro.

Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af SeniorFisker »

[quote="Odgaard"]Det er jeg også spændt på. Mest i forhold til at komme der fra igen. Jeg skal direkte videre fra Cohen og til koncert i Allingåbro.[/quote]

Jeg tror det bliver fedt, min ældste søn hørte ham da han var i Århus for 2 år siden, det var en super koncert,

Min søn har forøvrigt en extra billet, hvis nogen mangler.

SeniorFisker

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af K-P »

[quote="Odgaard"]Det er jeg også spændt på. Mest i forhold til at komme der fra igen. Jeg skal direkte videre fra Cohen og til koncert i Allingåbro.[/quote]

Lidt off-topic, men hvad sker der i Allingåbro? Det er jo relativt tæt på...
Cogito sumere potum alterum


Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Flyveøglen »

Jeg kan se det er engen han skal spille på, og der er P-forholdene ikke fantastisk gode.

Du kan evt. parkere ved Den Fynske Landsby, eller ved Jensens Bøfhus.

Et frækt lille cowboytrick kunne dog være at parkere i Bunden af Gurlis allé eller Jernbane allé. Man kan dog nok risikere at der er andre der har fået den ide.

Personligt tror jeg, jeg ville vælge at komme et kvarter tidligere, parkere ved Netto på Dalumvej og så gå af ruten Vester allé, Lindevej, Erik Bøghs sti (langs åen) til engen. Det er også en super fin gåtur, og hvis vejret er godt er der masser af kvindelige (eller mandlige, alt efter smag) kondiløbere i minitights at kigge på undervejs. Skulle interesserne gå af andre veje plejer der også at være ænder og blishøns.

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Flyveøglen »

I øvrigt vil parkeringen ved Netto med 99% sikkerhed spare der for det parkeringskaos der ganske givet hersker i nærområdet.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Odgaard »

Det er noteret. Takker.

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af gajda »

@Odgaard: Som Flyveøglen skriver, så er parkeringsforholdene omkring Engen noget nær fornærmende. Netto-finten er et godt tip, men jeg kan forstå, at du skal hurtigt derfra, så jeg ville nok prøve at komme lidt tættere på motorvejen. Kom i god tid, og se om det ikke kan lade sig gøre at parkere tæt på udkørslen her: <a href="http://tinyurl.com/35j6ffr" rel="nofollow">http://tinyurl.com/35j6ffr</a>, eller måske på Dalumgårds Allé. Men under alle omstændigheder, så tæt på Dalumvej som muligt.

Og i øvrigt: God koncert. Jeg så ham i Malmö, og det var forrygende.
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Odgaard »

Hvor dejligt med lokalkendte gearfreaks!
Kan I også fortælle mig, hvor "Engen" er? På kortet, som gajda linker til, er det så f.eks. det grønne område mellem Langelinie og Lindevej, eller... Jo tættere jeg kommer på en forståelse, des større sandsynlighed er der for, at jeg kommer til Cohen koncert OG mit eget bands koncert i Allingåbro :-)

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af gajda »

"Engen" er sådan ca. her: <a href="http://tinyurl.com/2w9st3j" rel="nofollow">http://tinyurl.com/2w9st3j</a>

Jeg ved ikke præcist hvordan scenen er placeret, men der er adgang til koncertområdet fra Skovaléen.

Der er også lidt (med tryk på lidt) info fra koncertarrangøren her: <a href="http://www.coheniodense.dk/" rel="nofollow">http://www.coheniodense.dk/</a>

Og når du nu har travlt, så kan det måske være rart at vide, at koncerten i Malmö varede ret præcist 3,5 time og startede ca. 10-15 minutter senere end annonceret.
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Flyveøglen »

Jeg tror rent faktisk man hurtigere kan komme fra stedet ved at parkere ved enten Netto eller Kvickly på Dalumvej og så spadsere et stykke fremfor at parkere tæt på og så skulle kæmpe sig ud fra de små veje i den vilde trafik der ganske givet vil være efter koncerten.

Fordelen ved at parkere et af disse steder er, at man kan køre direkte ud på Dalumvej der går op til motorvejen, frem for at skulle rode rundt i mylderet.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fruens Bøge - Odense

Indlæg af Starcaster »

Ja så tæt på Dalumvej som muligt er en god taktik. Typisk at der endelig sker noget fedt i Odense når man er flyttet til Dublin! Men god koncert om ikke andet, det skulle efter hvad jeg har hørt herovre, være en fantastisk oplevelse.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen