Erfaringer med Waoos fibernet i Aarhus?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Erfaringer med Waoos fibernet i Aarhus?

Indlæg af Nicolai »

Er der nogen, der har erfaringer med Waoos fibernet i Aaarhus-området? Jeg lader mig lokke af de 169,- de første 6 måneder for 30/30, også herefter 269,-, hvilket kun er 20,- mere end jeg giver for min stabile 20/2 ADSL hos Fullrate.

Umiddelbart frister det- indtil man kigger på trustpilot! Også på deres Facebook-side bliver de jo haglet ned. Bekymrende. Jeg skal så lige pointere, at jeg kun ville købe net-delen, og er ligeglad med TV via fibernettet osv.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Waoos fibernet i Aarhus?

Indlæg af FunkyValle »

Jeg har lige netop denne løsning, dog i Haderslev.
Installation gik meget godt og alle aftaler blev overholdt der.
Nu har det kørt i en måneds tid og indtil nu har jeg ikke oplevet udfald eller andet, der ikke skyldtes mig eget udstyr.
Tror aldrig gear-rejsen ender....


beetlebum
Himmelhund
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Waoos fibernet i Aarhus?

Indlæg af beetlebum »

Jeg bor i Maarslet og har haft 40/40 i et par år - det kører bare og der er aldrig problemer. Har til gengæld hørt om mange, som har issues med deres TV (som fryser), men jeg ved ikke om det stadig er et problem.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Waoos fibernet i Aarhus?

Indlæg af Morten M »

Har lige medvirket i Horne Revy, hvor vi havde en sketch om waoo. Slutningen på omkvædet: Aldrig mer TDC :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Waoos fibernet i Aarhus?

Indlæg af kraen »

Altså det giver jo sig selv, hvis man bor inde i Århus. Der er nemlig ingen fiber endnu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen