Now hearing

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

NH: Denne koncert:

[youtube]kMOFXv8PQ2Y[/youtube]

Til trods for Nick Cave ligner en mellemting mellem en bedemand fra det vilde vesten, en pimp fra en blaxploitation-film og en virkelig slesk TV-prædikant, så er han stadig det sejeste menneske i verden, i min bog :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

Og nu ...

NH:

Billede
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Barf »

NH: Black Rebel Motorcycle Club - Specter At The Feast. Deres nye album som udkommer på mandag. Jeg arbejder også på at få Kashmirs kommende album hjem. Og så skal jeg ind at høre Raveonettes på lørdag. Tænk at man kan tjene penge på den slags arbejde.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Loomer »

[quote="GodSpeedDK"]Og nu ...

NH:

Billede[/quote]

Ååååååååhhh!!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af efrandsen »

[quote="Barf"]NH: Black Rebel Motorcycle Club - Specter At The Feast. Deres nye album som udkommer på mandag. Jeg arbejder også på at få Kashmirs kommende album hjem. Og så skal jeg ind at høre Raveonettes på lørdag. Tænk at man kan tjene penge på den slags arbejde.[/quote]
Uh, jeg glæder mig til både BRMC og Kashmir lp'erne kommer dumpende. Mest BRMC dog :D Tager til Berlin den første weekend i april for at høre dem igen.. Yes!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Barf »

Efter at have hørt det et par gange (BRMC altså - Kashmir er jeg ikke kommet til endnu), må jeg sige, at der er nogle hamrende gode numre iblandt. Det er mere "Baby 81" end "Howl", men for mig gør det bestemt heller ikke noget. Nu skal det lige rålyttes i dag og i morgen, og det er jo ikke en helt dum arbejdsopgave at tage med hjem.
Jeg ville dælme også gerne se dem live. Så dem i Aarhus for nogle år siden, hvor koncerten lige var oppe at kysse de tre timer, og det var en fantastisk aften. Men de lægger desværre ikke vejen forbi Danmark så tit jo.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af efrandsen »

Fedt! Jeg er også ret glad for de første singler - Let The Day Begin er jo et cover. Sangen er originalt skrevet af Roberts fars gamle band og det er vidst sådan små-terapeutisk, at de har indspillet det nummer efter han døde under sidste tour. Han var jo bandets lydmand og mentor.
Var det på Train? Den koncert var jeg også til - helt fantastisk! Der så jeg dem også i Den Grå Hal senere på året. Egentlig er det lidt mærkelig, at de ikke kigger forbi DK på deres EU Tour, for Leah Shapiro er jo opvokset i Aarhus..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Barf »

Jeg har læst historien om "Let The Day Begin". Det er et fantastisk nummer, og det bliver ikke mindre godt af, at der er nogle følelser involveret. Nu har jeg hørt albummet hele weekenden, og jeg har svært ved at få armene ned - det er virkelig fedt. Fuld smadder når det er på sin plads, og den der klassiske gospel, opbyggende, luftige stemning, som de mestrer til fulde.
Det var nemlig på Train, og det var lige præcis en fremragende koncert. Vi var også godt oppe at køre undervejs, og uden at have snakket om det, blev vi enige om, at den letteste i flokken af kammerater, jeg var med derinde, skulle op at crowdsurfe. Pludselig var han hele vejen rundt. Ærgerligt at de ikke komme til Danmark på turnéen. Jeg misunder dig i den grad.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af udepost »

Glæder mig også til at høre BRMC albummet. Selvom jeg egentlig synes de altid har den samme lyd, så er hvert album alligevel sit eget. Jeg husker at Beat the devil... ikke var så godt anmeldt, men det er stadig rigtig fedt. Måske en af grundene til at de ikke kommer til DK er, at de spillede 3 koncerter her i 2010. Det kan være jeg er så heldig at de kommer til Australien i løbet af året :)

/Søren

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Loomer »

NH//

Et nummer jeg selv har skrevet fordi jeg er selvfed og nederen.

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Indrømmet, så er det dog først blevet rigtigt sejt efter min partner in crime har lagt vokal på og sårn.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Morten M »

.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Morten M »

Synes faktisk, der god lyd. Men stoppede at lytte efter at ha konstateret din partner in crime har et kriminelt forhold til at synge rent. Ideen er ellers god nok. Det er en pre demo, right?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af DarkoPage »

Jeg synes også det var ret godt! ... Lige indtil sangen kom på.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Loomer »

Det er en pre-demo vi har lavet hjemme hos ham, ja. Vokalen er egentligt sådan som traditionen dikterer inden for Black Metal, så den forbliver uændret :D

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af K-P »

Det er da næsten for velproduceret til at være black metal.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Morten M »

De synger ikke falsk i Dimmu Borgir. Det er nok derfor de er så store. Bortset fra det, så minder det om tidlig Trouble (hvor sangeren altså synger rent). Bare med bedre lyd.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af IkkeMig »

NH: Pretty Maids - Motherland

Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes endnu. Det er på en måde ret fedt, men det er på en eller anden måde også anderledes - deres forrige plade var jo mest genial, fordi den lød som noget, de kunne have lavet i 80'erne også. Nu har de jo nærmest udviklet sig. Det skal jeg lige have lov at tygge lidt på, inden jeg ved, om jeg kan lide :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Turtle"]NH: Pretty Maids - Motherland
[/quote]

Nu tror jeg snart den har været lyttet igennem 20 gange og den bliver bare bedre og bedre - hvis man er til melodisk metal, så er det absolut et must-have. Jeg er faktisk rigtig begejstret :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Pluto »

[quote="Turtle"][quote="Turtle"]NH: Pretty Maids - Motherland
[/quote]

Nu tror jeg snart den har været lyttet igennem 20 gange og den bliver bare bedre og bedre - hvis man er til melodisk metal, så er det absolut et must-have. Jeg er faktisk rigtig begejstret :) [/quote]


Jeg venter med spænding på min Motherland.Den skuller være på vej fra cdon.Jeg så dem i Horsens Ny Teater lige før jul.Det var en af de fedeste PM koncerter jeg har været til.Så det nye album kunne passende være en forlængelse af deres gode form.

NH.(og ser) Iron Maiden -Rock in rio
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"][quote="Turtle"][quote="Turtle"]NH: Pretty Maids - Motherland
[/quote]

Nu tror jeg snart den har været lyttet igennem 20 gange og den bliver bare bedre og bedre - hvis man er til melodisk metal, så er det absolut et must-have. Jeg er faktisk rigtig begejstret :) [/quote]


Jeg venter med spænding på min Motherland.Den skuller være på vej fra cdon.Jeg så dem i Horsens Ny Teater lige før jul.Det var en af de fedeste PM koncerter jeg har været til.Så det nye album kunne passende være en forlængelse af deres gode form.

NH.(og ser) Iron Maiden -Rock in rio[/quote]

Jeg forudbestilte ved CDON - den kom dagen før udgvielsen ;)

Jeg lytter stadig til den, den bliver stadig bedre og bedre...

Jeg tager måske ned og ser dem i Horsens i starten af Maj, så må du jo kigge forbi igen, så kan vi dele et par øl ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen