Now hearing

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Rasmus »

Goddammit var bare et generelt udråb for the. King of pop.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]Goddammit var bare et generelt udråb for the. King of pop.[/quote]

Jo, men: På et forum for guitartosser gør det en pæn forskel om det er Eddie´s solo på "Beat it" du er ved at planke, eller om du øver din Moonwalk med hvide sokker på mens du gramser dig i skrævet med små kokette hyl...

(Måske skulle man lave en tråd med guilty pleasures..)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Sasha »

Den éne form for "diller-daller" med små kokette hyl til følge er vel ikke værre end den anden..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af IkkeMig »

NH: Cancer Bats - Dead Set on Living

Lyttede lidt til dem online, da jeg så, at de skulle spille på Copenhell. Nu har jeg købt 3 plader, og jeg er stadig vild med det. Punk opgraderet til det her årtusinde kan man vel kalde det :)

[youtube]F8M4L8VnlkA[/youtube]

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Rasmus"]Goddammit var bare et generelt udråb for the. King of pop.[/quote]

Jo, men: På et forum for guitartosser gør det en pæn forskel om det er Eddie´s solo på "Beat it" du er ved at planke, eller om du øver din Moonwalk med hvide sokker på mens du gramser dig i skrævet med små kokette hyl...

(Måske skulle man lave en tråd med guilty pleasures..)[/quote]

Hvis mine forældre havde været rige nok(og min far havde været interesseret i den slags) til at eje et videokamera i 89', så havde jeg posted klippet med mig som 4-årig der stod og rev mig i skridtet mens jeg udstødte små kokette hyl. :D

Og heldigvis for det. Til gengæld har min bror har kasette versionen af undertegnede der står og siger "U know I'm bad "jamore", U know it HUUUUUU" :lol:

Men det bånd er gemt LAAAAAAAANGT væk!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Smittefar »

Jeg udlover en dusør. Der er en chokoladeskildpadde og to lakridspiber til den, der kan fremskaffelse den optagelse!
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Jeg udlover en dusør. Der er en chokoladeskildpadde og to lakridspiber til den, der kan fremskaffelse den optagelse![/quote]
Det er meget storsindet, men jeg ved ikke engang selv hvor båndet befinder sig, men jeg tror min bror har det i Jylland. Men kender jeg ham ret, så ved han heller ikke hvor det er.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now hearing

Indlæg af Odgaard »

...så vi har nu indskrænket vores eftersøgning til Jylland. Ja ja, det skal snart blive fundet. Du kunne vel ikke være så letsindig at skrive din brors telefonnummer her?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"][quote="MacG"][quote="Rasmus"]Goddammit var bare et generelt udråb for the. King of pop.[/quote]

Jo, men: På et forum for guitartosser gør det en pæn forskel om det er Eddie´s solo på "Beat it" du er ved at planke, eller om du øver din Moonwalk med hvide sokker på mens du gramser dig i skrævet med små kokette hyl...

(Måske skulle man lave en tråd med guilty pleasures..)[/quote]

Hvis mine forældre havde været rige nok(og min far havde været interesseret i den slags) til at eje et videokamera i 89', så havde jeg posted klippet med mig som 4-årig der stod og rev mig i skridtet mens jeg udstødte små kokette hyl. :D

Og heldigvis for det. Til gengæld har min bror har kasette versionen af undertegnede der står og siger "U know I'm bad "jamore", U know it HUUUUUU" :lol:

Men det bånd er gemt LAAAAAAAANGT væk![/quote]

Der er kamera og mobil forbud når jeg en sjælden "Spille højt Fredag" (Den slags har vi hjemme hos os...) laver min lidt tungere version af Moonwalk iført swigermors hjemmestrikkede sokker. Ellers er vi mest til Stevie Wonder når det nu skal være...

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Lause »

NH: 80'er-hegn i ny indpakning i form af Rock of Ages Soundtracket. Som vi vestjyder siger: Det lyder nu ok.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

Billede

Han kan sgu noget med ord, ham Jesper.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

Efter Jokeren, på min iTunes-liste, fulgte:

Billede

... Og nu er jeg igang med:

Billede

Ja, man når lidt forskellige ting igennem, når man bare lader lortet køre :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

NH:

Billede

Jeg ville mægtig gerne kunne sige, at jeg hørte Nirvana før de blev mainstream, for at lyde mere underground-ish, men desværre må jeg nøjes med at prale af, at i det mindste var jeg med fra MTV-videopremieren på 'Smells Like Teen Spirit', i sin tid. Til gengæld kan jeg så sige, at jeg efterfølgende har hørt denne pre-mainstream-plade cirka en mulliard gange, og det er én af de meget få tilfælde, hvor I vil kunne tage mig i at proklamere det evindelige musiker-mantra, "den nye plade med [indsæt kunstnernavn] er da meget god, men det bliver jo aldrig en [indsæt navnet på deres første plade]" ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Pluto »

NH- Black Star Riders - All hell breaks loose 8-) 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Starcaster »

HN: Daft Punk - Random Access Memory

Dejligt med en pop plade, der stikker lidt dybere end det sævdanlige metervare. Og at den så samtidig er godt optaget er jo kun et plus. Må indrømme at det lyder super fedt selv fra Spotify....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Smittefar »

NH: Black Sabbath 13 på Spotify. Jeg må sige, det er langt bedre end forventet.
Modded guitars were crap right out of the factory

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af mos »

Jeg havde heller ikke de store forventninger til Sabbath's 13 , men er også glædeligt overrasket, ikke noget nyt under solen men det lyder jo usandsynligt meget som Black Sabbath
skal lyde og ikke har gjort de sidste 35 år og lige det har jeg vist en svaghed for:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now hearing

Indlæg af Odgaard »

Jeg er også positivt overrasket over seneste Sabbath album. Men indtil videre får det mig nu mest af alt til ville sætte de gamle plader på :s mile:

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af DarkoPage »

Jeg har også netop smidt den nye Sabbath plade på. Jeg er nået til 3. nummer og det lover da umiddelbart godt. Fede riffs og ting der sagtens kunne have været på et gammelt Sabbath album. Jeg synes lyden på mange andre heavyplader, tit kan have en tendens til at være lidt for poleret til min smag, men her synes jeg at de er sluppet meget godt fra det.

EDIT: 4. sang kom lige på (Zeitgeist)... Mystisk guitarriff, bongotrommer og masser af modulation på vokalen. Det er jo Planet Caravan om igen!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Sasha »

NH:

Som opvarmning til i morgen: Hele Portishead-bagkataloget fra en ende af + div. obskure koncertoptagelser mm.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen