Now hearing

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now hearing

Indlæg af Odgaard »

[quote="Sasha"]NH:

Som opvarmning til i morgen: Hele Portishead-bagkataloget fra en ende af + div. obskure koncertoptagelser mm.[/quote]

Ååh ja det skal blive godt!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Sasha »

Jah, det håber jeg. Men jeg er bange for, at jeg er ved at skrue mine forventninger derop, hvor jeg kun kan blive skuffet, da jeg jo "var vidne til skabelsen" i England for et par år siden. Dén bliver svær bare at tangere! Men jeg er åben og modtagelig for et forsøg... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af sørendybdal »

NH: Så kom jeg også med på vognen mht den nye Sabbath-plade, og de rocker stadig tungt, de gamle drenge. Klassisk 70´er lyd og produktion, lige som det skal være på en plade som den. Kan sgu godt li, at det er holdt helt simpelt og tørt lydmæssigt, og Tony Iommi har stadig ikke solgt den tunge del af riffsmedjen fra.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af IkkeMig »

NH: Cattle Decapitation - To Serve Man

For hver gang, jeg får købt en ny skive med det band, bliver jeg helt nyforelsket. Det er intet mindre end genialt :)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Swampthing »

NH : Alle folk der siger "Puuuuha her varmt"
De har vist glemt dengang de sagde at sommeren lod vente på sig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Søren Hammer
Himmelhund
Indlæg: 13
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Søren Hammer »

NH: Toto's debutplade, first issue. Glæder mig til når de gæster Danmark igen.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Morten M »

Faldt lige over denneher med mine gamle venner Big John, Madzen og Jan på skærmen.
[youtube]ZK6E473WTA8[/youtube]
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af DarkoPage »

NH:

Billede

Jeg kan simpelthen ikke få nok! Hold kæft, hvor er det fedt! :banana-linedance:

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Urup »

Jow jow! <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
Det der kontrabas trick til sidst er ret fedt :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Smittefar »

Jeg købte ret hurtigt Slash feat. Myles Kennedy and the Conspirators album Apocalyptic Love. Desværre nåede jeg kun at høre det een gang, før det blev lidt væk for mig, og jeg glemte det igen. Efter koncerten i Falkoner fik jeg taget mig sammen til at lede efter CDen, og det lykkedes også at finde den. NU er jeg så endelig nået frem til at lytte til den (Der var INGEN, der sagde, at ting går stærkt hjemme ved mig).

NH: Slash feat. Myles Kennedy and the Conspirators album Apocalyptic Love - Numrene er ret ordinære og pladen bliver for ensformig med een sanger sammenlignet med det tidligere Slash album (men det var jo også et mesterværk og den bedste udgivelse det år!). Men altså; Slash lyder fantastisk, hans guitarlyd, hans riffs, og hans soloer - NAM NAM NAM NAM - Det går lige i trussen på mig.
Modded guitars were crap right out of the factory

andefeldt
Smoke On The Water
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af andefeldt »

[quote="Smittefar"]
NH: Slash feat. Myles Kennedy and the Conspirators album Apocalyptic Love - Numrene er ret ordinære og pladen bliver for ensformig med een sanger sammenlignet med det tidligere Slash album (men det var jo også et mesterværk og den bedste udgivelse det år!). Men altså; Slash lyder fantastisk, hans guitarlyd, hans riffs, og hans soloer - NAM NAM NAM NAM - Det går lige i trussen på mig.[/quote]

Anastasia er IMHO et klassenummer! Slash er virkelig i hopla her.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Smittefar »

Der er fede fede numre, men jeg savner 'noget'. Anastasia er fedt, jeger også ret pjattet med shots fired.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af efrandsen »

[quote="Smittefar"]Jeg købte ret hurtigt Slash feat. Myles Kennedy and the Conspirators album Apocalyptic Love. Desværre nåede jeg kun at høre det een gang, før det blev lidt væk for mig, og jeg glemte det igen. Efter koncerten i Falkoner fik jeg taget mig sammen til at lede efter CDen, og det lykkedes også at finde den. NU er jeg så endelig nået frem til at lytte til den (Der var INGEN, der sagde, at ting går stærkt hjemme ved mig).

NH: Slash feat. Myles Kennedy and the Conspirators album Apocalyptic Love - Numrene er ret ordinære og pladen bliver for ensformig med een sanger sammenlignet med det tidligere Slash album (men det var jo også et mesterværk og den bedste udgivelse det år!). Men altså; Slash lyder fantastisk, hans guitarlyd, hans riffs, og hans soloer - NAM NAM NAM NAM - Det går lige i trussen på mig.[/quote]

Det er sgu meget samme oplevelse jeg har - man bliver sgu lidt træt af Miles Kennedy igennem en hel plade..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Smittefar »

Ja, det er måske nok der, hunden ligger begravet. Jeg kan også huske, at jeg synes, det var dejligt forfriskende, når Todd Kerns ind i mellem sang. Den brutale punkvokal han passer sgu bare fedt til musikken
Modded guitars were crap right out of the factory

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Lause »

NH: Keith Urban - Defying Gravity

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af IkkeMig »

NH: Sodom - Epitome of Torture

Hold da op, de gamle drenge kan endnu :o

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

NH: Flamingo Nosebleed!

Et godt eksempel på et band jeg aldrig havde opdaget/gidet kigge nærmere på, hvis det ikke var for det helt fantastiske bandnavn :D

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/flamingonosebl ... ingonosebl ... 2405167945</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Jacob »

NH: Gary Clark Jr. - Blak and Blu

Han spiller sgu fedt ! Normalt er jeg ikke så meget til de guitarister, guitarmagasiner udråber som "næste Hendrix/SRV/you-name-it", men ham her har sgu noget mere at byde på, udover de samme gamle licks, der er så gennemtæskede, at det gør helt ondt.

Ærgerligt at jeg så først opdager ham nu, og ikke 2 uger FØR han spillede i Vega ..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af Sasha »

Jeg var ikke engang klar over, at han var blevet udskreget til "den næste Hendrix" (- Gab, gab!). Faktisk havde jeg aldrig hørt om ham før, da jeg hørte ham spille opvarmning for Eric Clapton i foråret. Men jeg var meget imponeret over ham. Jeg kan så afsløre, at der arbejdes på at bringe ham til Danmark igen til næste år. Om det lykkes, må tiden vise...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now hearing

Indlæg af GodSpeedDK »

NH:

Billede

Dejlig, ukompliceret power-pop/rock&rul, som vor mor ville have elsket det :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen