Slash, Falconer, I aften.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af Down »

Er der andre GF'ere der skal afsted? Så kunne man jo være flere om at stå med armene over kors og se uimponeret ud :character-afro:
Ain't found a way to kill me yet....

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af Dannyboy »

Hey Lars, havde du spurgt mig for et par år siden, havde jeg garanteret været helt vild i varmen. Jeg synes bare det seneste album er noget værre lort og da albummet før det kun (efter min mening) indeholdt 2-3 gode numre, så gider jeg ikke rigtigt bruge en aften på det. Det kan også have noget at gøre med ham Myles Kennedy. Ham bliver man da godt nok jævnt træt af at høre på :(

Jeg vil ha Snakepit tilbage!!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af efrandsen »

Ja, jeg har også de seneste to plader. Synes egentligt, at de er okay, men bliver sgu lidt træt i knolden af at høre på Miles Kennedy i alt for lang tid af gangen..

Dog ville jeg gerne se showet i aften alligevel :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af Loomer »

Pffft... Det lyder ikke som Darkthrone!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af Smittefar »

Det er hyggeligt som i sidder og brokker jer ... Derhjemme

Jeg er derinde i korpiklaani t-shirt.

Synes den første plade var det års bedste, men nummer to tændte mig ikke. Så må vi jo håbe, han spiller den vi kender.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af Down »

@Dannyboy - Jeg synes den 1. plade var vildt fed... Nr.2 har jeg aldrig rigtig fået tjekket ud pånær singlen som ikke rigtig tændte mig.

De spillede en del numre fra begge plader og selvfølgelig en masse guns også. Myles kennedy, synes jeg gjorde det rigtig godt. Jeg har før haft det rigtig svært med ham live, både med Alter Bridge og Slash. Det er som om han påtager sig en unaturlig klang for at skåne sin stemme. Lyder lidt som Skeletor fra de gamle He-man tegnefilm, egentlig. Men her til aften var han sgu fed, synes jeg. Desuden. så når man lige var ved at blive træt af ham, så trådte Todd Kerns til og sang nærmest endnu federe. Slash var fed som altid. Jeg var godt underholdt på trods af at jeg var nærmest ædru... 55.kr for en doven fadøl??? SUT MIG!

@Smittefar - Jeg tror måske vi fik øje på hinanden derinde? Jeg har ikke set dig siden sidst der var slash på lorteøen så var ikke sikker på det var dig :)
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash, Falconer, I aften.

Indlæg af Smittefar »

Jo - jeg tror også vi sås - Du har fået fuldskæg - Det fuckede mig lidt op

Jeg var også ret imponeret over bassistens sang - Fuck den mand synger fedt trash. Der var nogle lidt lange instrumentalbreaks ind i mellem, dem kunne jeg godt have undværet, men derudover var det jo megafedt. Han nåede vel at spille 6-7 numre fra Appetite, så jeg var glad - Jeg må sgu indrømme, at Paradise City rørte mig en lille smule. Det har været et af mine absolutte favoritnumre altid.

Jeg betalte 55 kroner for een fadøl - Det var jo absurd dyrt. Til gengæld skulle jeg så pisse, ca. fra Shotgun Revolution gik på og resten af tiden, men jeg stod sgu for godt til at gå ud og pisse. Jeg kendte ikke Shotgun Revolution, men dem skal jeg da lige lære noget mere om.
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen