Heads up!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Swampthing »

Det gik ellers fint med lyden sidste år...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Anonym »

Og så fik jeg alligevel glemt at se det. Sad og stenede Game Changer videoer i stedet ... :lol: Nå - det bliver jo genudsendt 427 gange ...

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af eitreach »

Hæh. Skægt at det lige skulle være på den aften jeg så Soul Music.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

Så er det nu, DR K viser Them Crooked Vultures koncerten fra Roskilde

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Jackie van Hippie »

Heads Up: Hvis du bor på Hjørring egnen skal du ikke snyde dig selv for at smutte forbi Bluesyssel på lørdag, Tim Lothar er blandt de bedste delta blues musikere herhjemme og Shades of Blue behøver vidst ingen introduktion:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bluesyssel.dk/">http://www.bluesyssel.dk/</a><!-- m -->
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af ChristianB »

Muse koncert fra årets Roskilde Festival på DRK lige nu, efterfulgt af Prodigy kl. 00:00!
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Telemaster »

HU: Kvickly har Converse All Stars til 299,-

Meget spøjst indlæg her; det er jeg helt klar over, men jeg har læst et sted, at musikere godt kan lide All Stars, så hvorfor ikke :-) I øvrigt går jeg helst ikke selv i andet fodtøj, så jeg ville blive glad for sådan et tip, selvom det nok er på kanten af off topic.
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af kraen »

[quote="Telemaster"]HU: Kvickly har Converse All Stars til 299,-

Meget spøjst indlæg her; det er jeg helt klar over, men jeg har læst et sted, at musikere godt kan lide All Stars, så hvorfor ikke :-) I øvrigt går jeg helst ikke selv i andet fodtøj, så jeg ville blive glad for sådan et tip, selvom det nok er på kanten af off topic.[/quote]

Tak for tippet! Står netop og har nedslidt et par.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

OK, jeg er vist bare ikke musiker, kan jeg så udlede... :-)

(eller også har jeg bare ikke læst de rigtige steder omkring, "what it takes" ?)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Heads up!

Indlæg af Dannyboy »

Stadig billigere på eBay UK

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]OK, jeg er vist bare ikke musiker, kan jeg så udlede... :-)

(eller også har jeg bare ikke læst de rigtige steder omkring, "what it takes" ?)[/quote]

Netop - hvis man ikke går med All Stars, er man ikke musiker. Det var det, jeg skrev, for det er det, jeg har læst.
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]HU: Kvickly har Converse All Stars til 299,-

Meget spøjst indlæg her; det er jeg helt klar over, men jeg har læst et sted, at musikere godt kan lide All Stars, så hvorfor ikke :-) I øvrigt går jeg helst ikke selv i andet fodtøj, så jeg ville blive glad for sådan et tip, selvom det nok er på kanten af off topic.[/quote]

Iihhnn ... nnggrre ... kklllsss ... .... nej ... :mrgreen: :s ilent:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Telemaster »

[quote="Dannyboy"]Stadig billigere på eBay UK[/quote]

Virkelig? Også med forsendelse? Jeg sad forleden og ledte efter et par rundt omkring på nettet, men enten var prisen stort set den samme som her i landet, eller også havde de ingen i min størrelse på lager. Hvad har du set dem til?
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Telemaster"]HU: Kvickly har Converse All Stars til 299,-

Meget spøjst indlæg her; det er jeg helt klar over, men jeg har læst et sted, at musikere godt kan lide All Stars, så hvorfor ikke :-) I øvrigt går jeg helst ikke selv i andet fodtøj, så jeg ville blive glad for sådan et tip, selvom det nok er på kanten af off topic.[/quote]

Iihhnn ... nnggrre ... kklllsss ... .... nej ... :mrgreen: :s ilent:[/quote]

Hans? Er du OK?
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]
Hans? Er du OK?[/quote]

Det var vist bare en genstart. :P

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Telemaster"]
Hans? Er du OK?[/quote]

Det var vist bare en genstart. :P [/quote]

Godt at høre ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]OK, jeg er vist bare ikke musiker, kan jeg så udlede... :-)

(eller også har jeg bare ikke læst de rigtige steder omkring, "what it takes" ?)[/quote]

Netop - hvis man ikke går med All Stars, er man ikke musiker. Det var det, jeg skrev, for det er det, jeg har læst.[/quote]

OK. Det må jeg så forsøge at lære at leve med. Jeg må vist hellere lige have fat i min "Boot-Buddy", Jeff Beck. For han har så åbenbart heller ikke læst ordentligt på lektien, lader det til... :-)

Nysgerrigt spørgsmål: Går du selv i All Stars?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Heads up!

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Telemaster"][quote="Dannyboy"]Stadig billigere på eBay UK[/quote]

Virkelig? Også med forsendelse? Jeg sad forleden og ledte efter et par rundt omkring på nettet, men enten var prisen stort set den samme som her i landet, eller også havde de ingen i min størrelse på lager. Hvad har du set dem til?[/quote]

Små 300 inkl fragt, men køber du f.eks to par så er fragten næsten uændret og du får en circapris på 250 pr par. Sådan var det i hvertfald sidst jeg købte. Hvilket minder mig om at jeg er ved at være nede på allstars - og sæsonen er jo lige om hjørnet ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Dannyboy"][quote="Telemaster"][quote="Dannyboy"]Stadig billigere på eBay UK[/quote]

Virkelig? Også med forsendelse? Jeg sad forleden og ledte efter et par rundt omkring på nettet, men enten var prisen stort set den samme som her i landet, eller også havde de ingen i min størrelse på lager. Hvad har du set dem til?[/quote]

Små 300 inkl fragt, men køber du f.eks to par så er fragten næsten uændret og du får en circapris på 250 pr par. Sådan var det i hvertfald sidst jeg købte. Hvilket minder mig om at jeg er ved at være nede på allstars - og sæsonen er jo lige om hjørnet ;) [/quote]

Er det ikke kun tøsepigebørn, der har mere end ét par sko ad gangen??
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Dannyboy »

Jo eller mere end to elguitarer ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen