Heads up!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

Det er noteret.

DR K viser Jack White-koncerten fra Roskilde (noget af den) klokken 22:50 i aften!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

DR3 viser "Coldplay Live 2012". Man kan sige, hvad man vil om det band, men lige den tour er stadionkoncert, så de små hår rejser sig på armene.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

Hvis man går rundt med en lille analogfreak i maven, kan man i denne roadmovie, der strækker sig fra Århus til Abbey Road, følge tilblivelsen af et godt gammeldags stykke vinylplade:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

Heads up: DR P6 Beat sender i dag 6 timer dedikeret til Lou Reed og Velvet Underground. Det er lige startet, og slutter kl. 16.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

Heads Up: Seks timers feature om Nick Cave er lige startet på P6 Beat :)

Edit: Og så kan man vist heller ikke præsentere manden mere kort og præcist: "Han forstår at gøre vold, det gamle testamente og selvdestruktion sexet" :clap:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

Dicte & Claus Hempler på DR K klokken 23 i aften.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Swampthing »

Til de interessede er der 1 års gratis abonnement, på Tone Report til smartphones og tablets på tonereport.com


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
cry, baby
Smoke On The Water
Indlæg: 57
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af cry, baby »

DR3:
01:35
The Last Waltz - The Bands sidste koncert
Amerikansk koncertfilm fra 1978.
I 1976 gav rock-gruppen The Band en afskedskoncert i San Francisco med bidrag fra gæster som Joni Mitchell, Neil Diamond, Emmylou Harris, Muddy Waters, Bob Dylan, Neil Young, Van Morrison, Ron Wood, Eric Clapton, The Staples, Ringo Starr, m.fl.. Instruktion: Martin Scorsese

-god fornøjelse :thumbup:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af kraen »

DR K kl. 23:
Du er ikke alene - filmen om Sebastian
Norsk dokumentar fra 2013.
Sebastian har siden debuten med "Den store flugt" (1972) været en der har givet Det Moderne Danmark en stemme. Med sine melodier og tekster har han gjort hver dag rigere for flere generationer danskere. I dette portrættet fortæller Sebastian samt en række af hans musikervenner og skuespillere kronologisk om hele livsværket - fra de første rockplader til de store musicals og de sidste soloplader "Øjeblikkets Mester " og "I Danmark er jeg født". Sebastians søster og skolekammerater giver et indblik i hans vanskelig barndom - som fandt sin lykkelige løsning, da han opdagede musikken, mens vi gennem datteren Sara og samboen Marina bliver kendt med den modne familiemanden.
Medvrkende er blandt mange: Lis Sørensen, Sissel Kyrkjebø, Alex Riel, Morten Kærså, Michael Friis og datteren Sara Grabow. Gennemgående fortæller er nyligt afdøde musikjournalist Torben Bille.
Instruktør: Jan Christian Mollestads.

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af mos »

[quote="kraen"]DR K kl. 23:
Du er ikke alene - filmen om Sebastian
Norsk dokumentar fra 2013.
Sebastian har siden debuten med "Den store flugt" (1972) været en der har givet Det Moderne Danmark en stemme. Med sine melodier og tekster har han gjort hver dag rigere for flere generationer danskere. I dette portrættet fortæller Sebastian samt en række af hans musikervenner og skuespillere kronologisk om hele livsværket - fra de første rockplader til de store musicals og de sidste soloplader "Øjeblikkets Mester " og "I Danmark er jeg født". Sebastians søster og skolekammerater giver et indblik i hans vanskelig barndom - som fandt sin lykkelige løsning, da han opdagede musikken, mens vi gennem datteren Sara og samboen Marina bliver kendt med den modne familiemanden.
Medvrkende er blandt mange: Lis Sørensen, Sissel Kyrkjebø, Alex Riel, Morten Kærså, Michael Friis og datteren Sara Grabow. Gennemgående fortæller er nyligt afdøde musikjournalist Torben Bille.
Instruktør: Jan Christian Mollestads.[/quote]
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af mos »

Noget af soundtracket fra ens ungdom :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

[quote="cry, baby"]DR3:
01:35
The Last Waltz - The Bands sidste koncert
Amerikansk koncertfilm fra 1978.
I 1976 gav rock-gruppen The Band en afskedskoncert i San Francisco med bidrag fra gæster som Joni Mitchell, Neil Diamond, Emmylou Harris, Muddy Waters, Bob Dylan, Neil Young, Van Morrison, Ron Wood, Eric Clapton, The Staples, Ringo Starr, m.fl.. Instruktion: Martin Scorsese

-god fornøjelse :thumbup:[/quote]

Noget af soundtracket fra ens ungdom :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af mos »

Jow Jow :-)
Ved nærmere eftertanke så er det jo lidt sjovt at både The Band og det jeg gider at høre med Sebastian er fra før 80, der var jeg jo dårligt nok i kategorien "ung" endnu, så godt at kunne konstaterer, at man allerede den gang var godt på vej til at blive et gammelt musikalsk reaktionært røvhul :-)
Heldigvis er man med tiden blevet lidt mere rummelig :-) selvom jeg har lidt svært ved at genkende at man med tiden skulle blive mindre revolutionær, rolig og midtsøgende :-)
Måske det bare er de sidste krampetrækninger inden den absolutte død?????
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

[quote="mos"]... selvom jeg har lidt svært ved at genkende at man med tiden skulle blive mindre revolutionær, rolig og midtsøgende :-)
[/quote]

Nej, dét princip har jeg heller aldrig forstået - endsige kunnet genkende hos mig selv.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af itsaysvuff »

Hej alle - håber alle kom godt ind i det nye år med alle deres flotte guitar fingrer i behold!

Jeg vil gerne lige slå et mere slag for mit bands crowdfunding af vores debutalbum! Håber folk har lyst til at støtte - små krøllede 50'ere fra lommen modtages også med kyshånd.
Jeg synes selv sådan noget crowdfunding ofte kan blive meget tigger-agtigt, men jeg synes faktisk vi har formået at sætte donationens størrelse kontra den præmie det udløser meget meget fair.. Faktisk så forudbestiller man bare albummet samtidig med at man hjælper med at sætte det til søs!

Nå, nok med salgstale - tjek det ud her - http://www.booomerang.dk/projects/get-y ... ebutalbum/

Her er teaser videoen for pladen - videosekvenserne er taget fra vores seneste Rusland/Estland tour - http://www.youtube.com/watch?v=99LPCDgKl4I

Vi spiller på Loppen d. 14. februar - release turen er senere.. Videoen til 1. singlen kommer i februar :)

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af itsaysvuff »

Jeg har vidst misforstået hvad den her tråd handler om - sorry!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Swampthing »

Der er en tråd der hedder noget med Skamløs Promovering, (not kidding) som bruges til dette formål.
Men alt forladt!
Og god vind med projektet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

Heads up: Choir of Young Believers med DR Underholdningsorkestret på DR K lige nu.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Heads up!

Indlæg af Sasha »

Jimi Hendrix: Hear My train a'comming på DR K lige om lidt..,
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen