Heads up!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="cry, baby"]DR/K

22:55
Les Paul - Chasing Sound
Amerikansk dokumentarfilm fra 2008.

Portræt af den legendariske amerikanske jazz-guitarist, der levede fra 1915-2009. Les Paul var en af opfinderne af den moderne elektriske guitar, opfinder af overdubbing og multi-track optagelse. Musik, som vi kender det i dag, ville simpelthen ikke kunne lade sig gøre uden hans pionerarbejde. Her fortæller Les Paul selv om sin bemærkelsesværdige karriere. Desuden er der masser af både nutidige og arkivoptagelser af ham og hans Trio, og interview med folk som BB King, Jeff Beck, Jose Feliciano, Tony Bennett og Bonnie Raitt.[/quote]

Nåede lige at tænke: "Pis, også", inden det gik op for mig, at det varer til kl. 0:25. Så jeg får lige en den sidste lille time med. Tak for heads up! :thumbup:[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/nu/player/#/les-paul-c ... les-paul-c ... ound/44661</a><!-- m -->

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Michael Vajhøj »

Some Kind Of Monster på Zulu lige om lidt... Til dem der har lyst til at stene lidt Metallica... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

Hvis man kan tage NRK2, så er der livekoncert med Knut Reiersrud, som er en voldsomt dygtig norsk guitarist. Lige nu spiller han fx blues på sin sitar :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af IkkeMig »

DR K sender fra Roskilde 2011 hele aftenen og natten - jeg sal da sidde oppe og se PJ Harvey :)

Billede

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Jacob »

HU: DR K sender koncert med Joe Pass og NHØP fra CPH Jazzfestival i '82 netop nu! :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Smittefar »

ARRGGHH - den ville jeg sgu gerne have set
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af MacG »

[quote="Jacob"]HU: DR K sender koncert med Joe Pass og NHØP fra CPH Jazzfestival i '82 netop nu! :) [/quote]

PIS! (Men så var jeg der jo selv, så..)

Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af KrænDyt »

Lige nu på DR2: Da Johnny Cash ramte Søborg.
"I've got blisters on my fingers...!"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

[quote="KrænDyt"]Lige nu på DR2: Da Johnny Cash ramte Søborg.[/quote]

Og i aften er det så The Doors, som rammer (ramte) Søborg. Jeg kan huske, at DR viste klip fra den koncert, de spillede i DR-studiet, og det var virkelig interessant at se og høre.

Edit: Og når man er færdig med det der latterlige forsøg på at spille musik, så kan man skifte over til en sand kunstner. DR HD viser Britney Spears-koncert kl. 21.25!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Sasha »

Les Paul - Chasing Sound på DR K kl. 1.15

(for dem af os, der missede den i sidste runde)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af DarkoPage »

HU: DR2 viser "Da Led Zeppelin ramte Søborg" kl. 20:30 i aften, hvis man ikke lige fik set det første gang.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af FunkyValle »

[quote="DarkoPage"]HU: DR2 viser "Da Led Zeppelin ramte Søborg" kl. 20:30 i aften, hvis man ikke lige fik set det første gang.[/quote]
Jeg missede den, men den kan heldigvis genses her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/tv/se/da-led-zeppelin- ... -zeppelin- ... eborg-2#!/</a><!-- m -->
Og fandt også lige hele koncerten på dr.dk/bonanza.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Thomas Nissen
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Thomas Nissen »

Heads up; blå festival i Aalborg, specielt i dag; på toldbodsplads er der fed blues og rock, ganske gratis, hele dagen/aftenen. Jeg tror der er noget for alle, fra original musik til kopi af hendrix og srv :) aske jacoby spiller bla, samt kenny rogers :) kom da frisk. Hvis der er nogle gf'ere til stede så skriv da :)
Our music has depth, and attempts philosophical thought and meaning with discussions of infinity, eternity and mortality.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

Jeg kommer godt nok ikke i aften, men i morgen skal jeg ned og høre Lazy Lester og Burnin Red Ivanhoe, som jeg skal anmelde til avisen.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

HU: 'George Harrison - Living in the Material World' i aften, kl. 22:35 på DR K.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af sørendybdal »

super film ... men en marathon :-)
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

Måske en smule sent, men hvis der sidder nogle natteravne oppe, så viser NRK "Ladies and Gentlemen - The Rolling Stones". Livekoncert optaget i 1972. Er det Mick Taylor der spiller guitar (sammen med Keith selvfølgelig) på det tidspunkt? Det er i hvert fald en møghamrende dygtig og fed guitarist, jeg kan høre. Så Keith kan udelukkes :D

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af MacG »

[quote="Barf"]Måske en smule sent, men hvis der sidder nogle natteravne oppe, så viser NRK "Ladies and Gentlemen - The Rolling Stones". Livekoncert optaget i 1972. Er det Mick Taylor der spiller guitar (sammen med Keith selvfølgelig) på det tidspunkt? Det er i hvert fald en møghamrende dygtig og fed guitarist, jeg kan høre. Så Keith kan udelukkes :D [/quote]

Det var Mick Taylor.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af efrandsen »

Zulu sender Lemmy klokken 20 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Martin60 »

[quote="Barf"]Måske en smule sent, men hvis der sidder nogle natteravne oppe, så viser NRK "Ladies and Gentlemen - The Rolling Stones". Livekoncert optaget i 1972. Er det Mick Taylor der spiller guitar (sammen med Keith selvfølgelig) på det tidspunkt? Det er i hvert fald en møghamrende dygtig og fed guitarist, jeg kan høre. Så Keith kan udelukkes :D [/quote]

Gør dig selv en tjeneste og tjek ham ud :) Sticky Fingers, Exile on Main Street og Goats Head Soup er 3 super fede album, med tons af fed guitar!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen