Heads up!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"]15 koncerter fra Roskilde 2011 på DR K i næste uge: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/56344">http://gaf ... d/56344</a><!-- m -->[/quote]

Kaizer's Orchestra på DR K lige nu !

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]15 koncerter fra Roskilde 2011 på DR K i næste uge: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/56344">http://gaf ... d/56344</a><!-- m -->[/quote]

Okay, dagens koncerter var sgu ikke de mest sindsoprivende. Love Shop var OK, Veto kedeligt og MCR næsten til grin. Jeg tog mig selv i, at sidde og spille Angry Birds det meste af tiden :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af fortytwo »

Men i aften kommer der Raves.. :-D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"]Men i aften kommer der Raves.. :-D[/quote]

Ja, og dér er jeg ude og hører ægte, rigtig musik, ude i virkeligheden ... typisk ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Heads up!

Indlæg af efrandsen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="fortytwo"]Men i aften kommer der Raves.. :-D[/quote]

Ja, og dér er jeg ude og hører ægte, rigtig musik, ude i virkeligheden ... typisk ...[/quote]

Så må du bruge søndag på at se alle koncerterne på een gang :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Telemaster »

Rich Robinson, guitarist i The Black Crowes, spiller på Loppen i aften kl. 21. 100 kr. Det er ikke helt så fantastisk, som hvis det var hans bror, sangeren i The Black Crowes, men det er nu stadig en behagelig overraskelse for en gammel fan :-)
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af kraen »

Ikke musikrelateret:

Der er fadøl til 2 kr. på Bodegaen i Århus i aften (24/2) fra kl. 18-24.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Martin »

En lille heads up til natteravnene.

A Pink Floyd Miscellany: 1967-2005

Tilsyneladende kun tilgængelig i 24 timer - Fra hvornår ved jeg ikke. Jeg skal selv tidligt op i morgen (i dag), så får nok desværre ikke set det hele.
Five Fingers - Five Strings

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af DarkoPage »

[quote="Martin"]En lille heads up til natteravnene.

A Pink Floyd Miscellany: 1967-2005

Tilsyneladende kun tilgængelig i 24 timer - Fra hvornår ved jeg ikke. Jeg skal selv tidligt op i morgen (i dag), så får nok desværre ikke set det hele.[/quote]

Den blev sendt på DR K for ikke så længe siden.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Martin »

Ahh.. Så føler jeg mig lidt dum nu.. Kunne godt have brugt en ekstra times søvn, når der kun er 5 timer til jeg skal op. Men filmen var da fin nok, selv om jeg havde håbet på lidt mere live footage.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Barf »

DR2 viser filmen Børnehjemmet her klokken 20:30. Det er lidt en pseudo "Heads Up", da jeg aldrig selv har set filmen, men nu har jeg fået anbefalinger kastet i hovedet længe nok, så den skal da have en chance.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Heads up!

Indlæg af efrandsen »

DR2 viser Martin Scorseses nye dokumentar - Living in the material world - om George Harrison klokken 21! Den er virkelig god! ...og tre timer lang..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

HU: Tema-time på P6 Beat om Les Paul-guitaren - lige nu. Jacob Binzer er i studiet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"]HU: Tema-time på P6 Beat om Les Paul-guitaren - lige nu. Jacob Binzer er i studiet.[/quote]

Arhmen for helvede da også ! Er der nogen måde man kan høre den time af programmet efter det er sendt, i form af podcast el. lignende ??

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af sørendybdal »

HU: Hvis man, ligesom jeg, er brandærgerlig over, at der sandsynligvis ikke dumper en billet til Horsens 6.6 (med mindre nogen har én, de kan undvære ...) ind ad døren:
(Fra Metallicas Facebook): Saturday's performance at Rock Am Ring will be streamed live at OrionMusicAndMore.com! Tune in on Saturday around 9PM local time - which is 3PM EST, 2PM CST and Noon PST. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.orionmusicandmore.com/2012/r ... com/2012/r ... livestream</a><!-- m -->

Edit: Hvis man, som jeg, her nogle timer senere føler sig enormt heldig over alligevel at skulle i fængsel, kan man sføli også bruge RAR-koncerten som opvarmning ... :dance:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Dannyboy »

Slash spiller efter sigende med Ozzy (og Zakk Wylde) i Malmø på lørdag.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af Peter C »

Er Zakk med i Ozzy igen?

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af FunkyValle »

Er du lynene hurtig, kan du via dette link få gratis billetter til Håndboldfinalen i Herning på lørdag:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.billetlugen.dk/direkte/?toke ... ekte/?toke ... E9UQ%3d%3d</a><!-- m -->
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
cry, baby
Smoke On The Water
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af cry, baby »

DR/K

22:55
Les Paul - Chasing Sound
Amerikansk dokumentarfilm fra 2008.

Portræt af den legendariske amerikanske jazz-guitarist, der levede fra 1915-2009. Les Paul var en af opfinderne af den moderne elektriske guitar, opfinder af overdubbing og multi-track optagelse. Musik, som vi kender det i dag, ville simpelthen ikke kunne lade sig gøre uden hans pionerarbejde. Her fortæller Les Paul selv om sin bemærkelsesværdige karriere. Desuden er der masser af både nutidige og arkivoptagelser af ham og hans Trio, og interview med folk som BB King, Jeff Beck, Jose Feliciano, Tony Bennett og Bonnie Raitt.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Heads up!

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="cry, baby"]DR/K

22:55
Les Paul - Chasing Sound
Amerikansk dokumentarfilm fra 2008.

Portræt af den legendariske amerikanske jazz-guitarist, der levede fra 1915-2009. Les Paul var en af opfinderne af den moderne elektriske guitar, opfinder af overdubbing og multi-track optagelse. Musik, som vi kender det i dag, ville simpelthen ikke kunne lade sig gøre uden hans pionerarbejde. Her fortæller Les Paul selv om sin bemærkelsesværdige karriere. Desuden er der masser af både nutidige og arkivoptagelser af ham og hans Trio, og interview med folk som BB King, Jeff Beck, Jose Feliciano, Tony Bennett og Bonnie Raitt.[/quote]

Nåede lige at tænke: "Pis, også", inden det gik op for mig, at det varer til kl. 0:25. Så jeg får lige en den sidste lille time med. Tak for heads up! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen