Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af Asser »

Hej

Jeg har lige købt ny Macbook, da min gamle pc døde, og nu vil jeg så gerne flytte mit musikbibliotek, som i øjeblikket kun ligger på min iPod, over i iTunes på min nye computer. Jeg kan ikke få det til at fungere, og jeg kan læse på google, at det er et problem, hvis iPod'en tidligere er blevet brugt med en pc, og nu skal bruges sammen med en Mac. Jeg er ikke en haj til software og den slags, men er der nogle, der kan guide mig til, hvad jeg kan gøre, og evt. hvad software jeg skal have fat i for at flytte mit musik? Når jeg søger på google, kommer der selvfølgelig nogle svar op, men om det sådan er helt 100 % til at stole på alt sammen, det kan jeg ikke rigtig vurdere.

På forhånd tak.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af kraen »

Prøv at kigge på iExplorer (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.macroplant.com/iexplorer/">h ... plorer/</a><!-- m -->)

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af Asser »

Tak for det.
Kan det passe, at jeg skal købe programmet før det virker? Jeg har downloadet det, men hver gang jeg trykker "Auto transfer" spørger den, om jeg vil købe en registreringskode, eller om jeg vil fortsætte med demo-versionen, og vælger jeg demo-versionen, sker der intet.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af kraen »

Ja, jeg kender desværre ikke lige til nogle gratis alternativer, men der er givetvis nogle, hvis du søger lidt på Google.

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af Asser »

Ja okay. Men tak for hjælpen i hvert fald :)

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af Martin60 »

Gode gamle winamp kan det :)

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af Asser »

Tak. Det vil jeg prøve at tjekke ud :)

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af eitreach »

Det var jeg også nødt til at gøre forleden. Det er ikke så kompliceret.

Jeg gjorde det så på en Windows-maskine. Det kan velsagtens oversættes til en Mac:

Sæt din iPod til din maskine.

Åbn.. Finder? Gå ind på din iPod-enhed (ikke i iTunes - i Finder) og vis skjulte filer og mapper.

Åbn mappen "iPod_Control" - indeni mappen er der en mappe som hedder "Music". Kopiér den ud på dit skrivebord (det er ikke en nødvendighed, jeg kan bare godt lide det..)

Træk så denne mappe over i din iTunes. Eller få iTunes til at importere sange derfra. Begge dele virker.

Voila.. Press play.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Musikbibliotek fra iPod til iTunes

Indlæg af Asser »

Tak for det tip!
Det skal jeg lige tjekke ud.
Jeg har haft vildt travlt på det seneste, så jeg nåede ikke at få brugt det der iExplorer, men hvis det her virker, vil det jo være glimrende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen