Ny mobiltelefon?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Ny mobiltelefon?

Indlæg af Christian Mogensen »

Hejsa folkens

Jeg håber lidt på, at nogle af jer har valgt, at brede nørdgenet ud over lidt flere facetter af det teknologiske liv, end blot guitarer, forstærkerer o.lign. - i særdeleshed, mobiltelefoner.

Jeg vil gerne ha' en ny mobil, men aner ikke hvad der er op og ned i den jungle for tiden.
Her er mine prioriteter mht. sådan en nyanskaffelsen (fra vigtigst til ..... ikke-vigtigst)

1. Den skal fungere hurtigt! -Jeg gider ikke tænkepauser imellem menuskift osv.
2. Android 2.0/1/2 styresystem
3. Sms-venlig
4. Fornuftigt kamera
5. Mulighed for tilslutning til computer igennem usb (meget gerne USB 2)
6. Gerne mulighed for at hente brugbare programmer - gratis
7. Katodebias

Prisen skal helst lande på den studerendes side af 2.000,- men hvis det ikke kan lade sig gøre med mine krav, må jeg jo ud og spille noget mere balle :)

På forhånd tak
-Christian

Ps. Den første der foreslår noget produkt fra Apple skylder mig en øl.

bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af bastion »

Jeg ville spekulere i en HTC Wildfire eller Desire. Begge har det du søger - med undtagelse af katodebias, der skal du nok op i deres endnu uudgivne testenhed.

Samsungs Galaxy S får også gode anmeldelser, men den har jeg ikke haft fingrene i.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af Smittefar »

Jeg lurer selv lidt på den nye Samsung - Sidst jeg havde Samsungtelefon var softwaren noget hø, men hardwaren spillede fandme. Hvis det hele så kommer med Android, så er der vel grænser for, hvor meget softwaren kan sutte.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af K-P »

Jeg ville nok anbefale en Desire, da den har størst skærm og derfor gør det lidt nemmere at ramme tasterne på skærmen. Med binding kan den nok godt komme ned under 2000
Cogito sumere potum alterum

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af Stevi »

[quote="Christian Mogensen"]
Jeg vil gerne ha' en ny mobil, men aner ikke hvad der er op og ned i den jungle for tiden.
Her er mine prioriteter mht. sådan en nyanskaffelsen (fra vigtigst til ..... ikke-vigtigst)
...
7. Katodebias
Ps. Den første der foreslår noget produkt fra Apple skylder mig en øl.[/quote]

Skal den køre med EL34 eller 6L6, og vil du bruge preamp-drive eller pedaler?
See you in heaven if you make the list

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af IkkeMig »

Jeg synes, du skal købe en iPhone!



[quote="Christian Mogensen"]
Ps. Den første der foreslår noget produkt fra Apple skylder mig en øl.[/quote]

OK, så skidt. Men jeg synes det alligevel :thumbup:

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af andkrup »

du ku osse vente på at der kommer telefoner med den nye 1.5 gHz qualcomm. Ellers ser den nye HTC Desire HD ret fed ud <a href="http://www.engadget.com/2010/08/07/htc- ... actor-and/" rel="nofollow">http://www.engadget.com/2010/08/07/htc- ... or-and/</a>
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ny mobiltelefon?

Indlæg af eitreach »

Desire, eller Desire HD.

Jeg kunne godt tænke mig en HD, men min almindelige klarer sig sgu fint.. Der er ikke de store forskelle, udover skærmen, så vidt jeg husker.

Desire med 2.2 er møgfedt, og gider du ikke tilslutte via usb, kan du tether via wi-fi.. sammen med dine syv næreste venner. Eller folk som skylder øl. Det er stort set det samme, anyhow.

Desire med binding kan fåes for omkring 500 kroner. Nogle steder for færre, nogle lidt mere.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen