Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Smittefar »

Du er dygtig - Men her er en lille udfordring
[youtube]_B86nsx4l5w[/youtube]

Det lyder superfedt. Det er en lækkert produceret video.
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]Og så er der musikvideo: http://m.youtube.com/watch?v=_B86nsx4l5 ... =c4-feed-u[/quote]

Dygtig! Og jeg havde lige besluttet mig for ikke at begynde at nævne indlejrede videoer, men jeg kan se, at Smittefar ikke er så barmhjertig :lol:

Men så kunne jeg jo bruge tid på at få det hørt i stedet for. Det er fedt! Hvornår kan man forudbestille vinyl-versionen?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Du er dygtig - Men her er en lille udfordring
[youtube]_B86nsx4l5w[/youtube]

Det lyder superfedt. Det er en lækkert produceret video.[/quote]

Tak! Og hvad udfordringen angår, kan det heldigvis vare længe, inden jeg skal linke til video næste gang, så det kan da tænkes, at jeg er blevet endnu dygtigere til den tid :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]Og så er der musikvideo: http://m.youtube.com/watch?v=_B86nsx4l5 ... =c4-feed-u[/quote]

Dygtig! Og jeg havde lige besluttet mig for ikke at begynde at nævne indlejrede videoer, men jeg kan se, at Smittefar ikke er så barmhjertig :lol:

Men så kunne jeg jo bruge tid på at få det hørt i stedet for. Det er fedt! Hvornår kan man forudbestille vinyl-versionen?[/quote]

Takker! Du kan i princippet forudbestille vinyl nu og her, men ind til videre er det nu ikke planen, at der overhovedet kommer en vinyludgave :-( Vi gad ellers godt, men som det ser ud lige nu, er der er ikke rigtig økonomi i en fysisk udgivelse. Hvis det skulle ændre sig, skal jeg nok sige til!
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]
Takker! Du kan i princippet forudbestille vinyl nu og her, men ind til videre er det nu ikke planen, at der overhovedet kommer en vinyludgave :-( Vi gad ellers godt, men som det ser ud lige nu, er der er ikke rigtig økonomi i en fysisk udgivelse. Hvis det skulle ændre sig, skal jeg nok sige til![/quote]

Ærgerligt. Men jeg troede ikke, at rigtige kunstnere gik op i økonomi? :lol:

Jeg har set bands, der tog imod forudbestillinger og skulle have et vist antal før de ville producere fysisk. Jeg har set andre, der har lovet fysiske kopier, hvis der blev solgt X antal digitalt. Crocell forsøgte sig endda med en Kickstarter-kampagne for at lave en Vinyl-version af deres seneste skive (der dog er ude på CD).

Fælles for dem alle er, at det ikke blev til noget. Sådan er det nok bare i 2013 :(

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]
Takker! Du kan i princippet forudbestille vinyl nu og her, men ind til videre er det nu ikke planen, at der overhovedet kommer en vinyludgave :-( Vi gad ellers godt, men som det ser ud lige nu, er der er ikke rigtig økonomi i en fysisk udgivelse. Hvis det skulle ændre sig, skal jeg nok sige til![/quote]

Ærgerligt. Men jeg troede ikke, at rigtige kunstnere gik op i økonomi? :lol:

Jeg har set bands, der tog imod forudbestillinger og skulle have et vist antal før de ville producere fysisk. Jeg har set andre, der har lovet fysiske kopier, hvis der blev solgt X antal digitalt. Crocell forsøgte sig endda med en Kickstarter-kampagne for at lave en Vinyl-version af deres seneste skive (der dog er ude på CD).

Fælles for dem alle er, at det ikke blev til noget. Sådan er det nok bare i 2013 :( [/quote]

Det er nu heller ikke fordi, vi er vildt optagede af økonomi, men det her er et labour of love. Hver gang vi bruger en krone, skal vi selv tjene den. Lige nu har vi meget ringe mulighed for rent faktisk at afsætte vinyler, og så har det for lidt perspektiv at få dem trykt. Men meget kan ske i den kommende tid, og kan forsikre dig om, at vinyludgivelse står højt på prioritetslisten :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]
Takker! Du kan i princippet forudbestille vinyl nu og her, men ind til videre er det nu ikke planen, at der overhovedet kommer en vinyludgave :-( Vi gad ellers godt, men som det ser ud lige nu, er der er ikke rigtig økonomi i en fysisk udgivelse. Hvis det skulle ændre sig, skal jeg nok sige til![/quote]

Ærgerligt. Men jeg troede ikke, at rigtige kunstnere gik op i økonomi? :lol:

Jeg har set bands, der tog imod forudbestillinger og skulle have et vist antal før de ville producere fysisk. Jeg har set andre, der har lovet fysiske kopier, hvis der blev solgt X antal digitalt. Crocell forsøgte sig endda med en Kickstarter-kampagne for at lave en Vinyl-version af deres seneste skive (der dog er ude på CD).

Fælles for dem alle er, at det ikke blev til noget. Sådan er det nok bare i 2013 :( [/quote]

Nåja, forresten: metalpublikummet er ret unikt på den måde, at folk er enormt loyale og dedikerede. Tilfældigvis kender jeg en af gutterne fra Crovell fra en anden sammenhæng, og i deres tilfælde kan jeg sagtens forestille mig, at det giver mening med involvering af fans. Det dutter bare ikke rigtig med Forbandede Ungdom, synes jeg, for vi er ikke metal og vi har ingen fans :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]...og vi har ingen fans :-)[/quote]

Så kan det godt accepteres som "rigtig kunst" alligevel.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]...og vi har ingen fans :-)[/quote]

Så kan det godt accepteres som "rigtig kunst" alligevel.[/quote]

Så har forholdene ændret sig siden sidst, jeg fulgte med. Dengang hed det "ingen penge". Men vi er vist kvalificerede under alle omstændigheder... :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af fortytwo »

Jeg ER jo en mæcen!

Ja, det er lidt intern, men Møller griner sikkert lidt om lidt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"]Jeg ER jo en mæcen!

Ja, det er lidt intern, men Møller griner sikkert lidt om lidt..[/quote]

:clap:

Jeg måtte lige google ordet før jeg forstod. :D

Jeg er fan af Forbandede ungdom... og jeg er meget stolt af at have fået lov til at spille 12 strenget guitar på et af numrene!

Derudover er jeg glad for at have hjulpet til som tekniker og med teknisk fjernsupport. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]Jeg ER jo en mæcen!

Ja, det er lidt intern, men Møller griner sikkert lidt om lidt..[/quote]

Gu er du så :-) Det hedder forresten sukkerfar på moderne dansk, tror jeg :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"]Jeg ER jo en mæcen!

Ja, det er lidt intern, men Møller griner sikkert lidt om lidt..[/quote]

:clap:

Jeg måtte lige google ordet før jeg forstod. :D

Jeg er fan af Forbandede ungdom... og jeg er meget stolt af at have fået lov til at spille 12 strenget guitar på et af numrene!

Derudover er jeg glad for at have hjulpet til som tekniker og med teknisk fjernsupport. :D [/quote]

Forbandede Ungdom er også fan af dig og stolte af, at du har spillet på pladen samt bidraget med alskens assistance af teknisk kvalitet :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Og endnu en nyhed: Vi (nok kun mig, for at være ærlig) spiller akustisk minikoncert på Tjili Pop i kongens København nu på torsdag 31/10 kl. 20:30 i anledning af den årlige Spil Dansk Dagen. Det er samtidig vores scenedebut, så jeg glæder mig rigtig meget!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]Jeg ER jo en mæcen!

Ja, det er lidt intern, men Møller griner sikkert lidt om lidt..[/quote]

Gu er du så :-) Det hedder forresten sukkerfar på moderne dansk, tror jeg :-)[/quote]

Det ville jo så gøre dig til en holdt mand, så mæcen er vist bedre, det er lidt mere som KODAs blankbåndsmidler, dog uden ansøgningen.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Smittefar »

Ingen fans??? I har da på få dage opnået lige så mange facebookfans som jump - I MÅ. Være sellouts
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Ingen fans??? I har da på få dage opnået lige så mange facebookfans som jump - I MÅ. Være sellouts[/quote]

Det er sguda ikke fans. Det er gamle skolekammerater og familie og tidligere badmintonmakkere og sådan noget.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]Jeg ER jo en mæcen!

Ja, det er lidt intern, men Møller griner sikkert lidt om lidt..[/quote]

Gu er du så :-) Det hedder forresten sukkerfar på moderne dansk, tror jeg :-)[/quote]

Det ville jo så gøre dig til en holdt mand, så mæcen er vist bedre, det er lidt mere som KODAs blankbåndsmidler, dog uden ansøgningen.[/quote]

Jeg arbejder på at udvikle mig fra holdt til holden mand, og jeg siger tak for hesteskoen :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af fortytwo »

Jeg har forøvrigt fået et batteri mere, til næste gang i skal bruge kameraet.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]Jeg har forøvrigt fået et batteri mere, til næste gang i skal bruge kameraet.. ;-)[/quote]

Hæhæ, det lyder praktisk! :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen