Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af GodSpeedDK »

Var lige nødt til at lægge mit værktøj fra mig, skrue op for radioen og skråle med på Klaus Møller & Co. på P4 Fyn, for et øjeblik siden :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

God stil :-) Sangen er også hørt i København, så enten spiller flere af de regionale den, eller også har det være national P4. Vi er glade! :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]God stil :-) Sangen er også hørt i København, så enten spiller flere af de regionale den, eller også har det være national P4. Vi er glade! :-)[/quote]

Ikke alle regionerne - alle på nær Radio Midt/Vest, ser det ud til :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/musik/titel/under%20va ... under%20va ... 374377-1-1</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]God stil :-) Sangen er også hørt i København, så enten spiller flere af de regionale den, eller også har det være national P4. Vi er glade! :-)[/quote]

Ikke alle regionerne - alle på nær Radio Midt/Vest, ser det ud til :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/musik/titel/under%20va ... under%20va ... 374377-1-1</a><!-- m -->[/quote]

Aha. Interessant. Ku' være man sku' prøve det der google ved lejlighed... :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"][quote="Turtle"][quote="Telemaster"]God stil :-) Sangen er også hørt i København, så enten spiller flere af de regionale den, eller også har det være national P4. Vi er glade! :-)[/quote]

Ikke alle regionerne - alle på nær Radio Midt/Vest, ser det ud til :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/musik/titel/under%20va ... under%20va ... 374377-1-1</a><!-- m -->[/quote]

Aha. Interessant. Ku' være man sku' prøve det der google ved lejlighed... :-)[/quote]

Google? Jeg gik bare ind på dr.dk og valgte menupunktet "playlister" - mere avanceret behøver det såmænd ikke at være :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="Turtle"][quote="Telemaster"]God stil :-) Sangen er også hørt i København, så enten spiller flere af de regionale den, eller også har det være national P4. Vi er glade! :-)[/quote]

Ikke alle regionerne - alle på nær Radio Midt/Vest, ser det ud til :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/musik/titel/under%20va ... under%20va ... 374377-1-1</a><!-- m -->[/quote]

Aha. Interessant. Ku' være man sku' prøve det der google ved lejlighed... :-)[/quote]

Blærerøv:

"Medvirkende

Sang: Klaus Møller
Kor: Peter Hegård Ole Jeppesen
El orgel: Klaus Møller
Klaver: Klaus Møller
Keyboards: Klaus Møller
Guitar: Peter Hegård Klaus Møller
El bas: Klaus Møller Ole Jeppesen Banjo: Klaus Møller
Trommer: Klaus Møller Ole Jeppesen
Percussion: Klaus Møller Loops: Klaus Møller

Produktion

Producer: Peter Hegård
Ophav

Komponist: Peter Hegård Klaus Møller "

Det gamle motto fra AIDS-kampagnerne "Gør det sikkert, Gør det selv" rinder en i hu...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

Blærerøv? Hvad blæret er der ved at indrømme, at man spiller banjo???

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]Blærerøv? Hvad blæret er der ved at indrømme, at man spiller banjo???[/quote]

Det burde give karantæne. Fra alt. Forever. Men nu er han outet. Så kan vi tage vores forholdsregler.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"]

Blærerøv:

"Medvirkende

Sang: Klaus Møller
Kor: Peter Hegård Ole Jeppesen
El orgel: Klaus Møller
Klaver: Klaus Møller
Keyboards: Klaus Møller
Guitar: Peter Hegård Klaus Møller
El bas: Klaus Møller Ole Jeppesen Banjo: Klaus Møller
Trommer: Klaus Møller Ole Jeppesen
Percussion: Klaus Møller Loops: Klaus Møller

Produktion

Producer: Peter Hegård
Ophav

Komponist: Peter Hegård Klaus Møller "

Det gamle motto fra AIDS-kampagnerne "Gør det sikkert, Gør det selv" rinder en i hu...[/quote]

Jeg ved knageme ikke, hvorfor oplysninger, der oftest kun interesserer Gramex og Koda, pludselig er at finde på dr.dk. Og så er der endda fejl, for jeg bør også være krediteret som producer :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]Blærerøv? Hvad blæret er der ved at indrømme, at man spiller banjo???[/quote]

Alt. Alt ved at spille banjo er cool. Det er bare ikke alle, de forstår det. Perler for svin :-)
So many assholes, so few bullets

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="Turtle"]Blærerøv? Hvad blæret er der ved at indrømme, at man spiller banjo???[/quote]

Alt. Alt ved at spille banjo er cool. Det er bare ikke alle, de forstår det. Perler for svin :-)[/quote]

Jeg kan også spille (lidt) 5 strenget banjo.. Men det er ikke noget jeg snakker højt om..[/size] :oops:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af K-P »

Der er intet galt med at spille 5-strenget banjo. Saxofon derimod...
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]Der er intet galt med at spille 5-strenget banjo. Saxofon derimod...[/quote]

Yikes :-o
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]

Jeg kan også spille (lidt) 5 strenget banjo.. Men det er ikke noget jeg snakker højt om..[/size] :oops:[/quote]

- WHAT...???

Hva´ fa´en...??? Har I hørt det alle sammen: MACG KAN SPILLE 5-STRENGET BANJO!!!

Og ham har jeg kaldt min ven igennem efterhånden mange år...???

:-) :-) :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="MacG"]

Jeg kan også spille (lidt) 5 strenget banjo.. Men det er ikke noget jeg snakker højt om..[/size] :oops:[/quote]

- WHAT...???

Hva´ fa´en...??? Har I hørt det alle sammen: MACG KAN SPILLE 5-STRENGET BANJO!!!

Og ham har jeg kaldt min ven igennem efterhånden mange år...???

:-) :-) :-)[/quote]

Jeg er heller ikke så stolt af det... Men det var nogen cowbojdere der fik mig til det, og jeg inhalerede ikke...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Sasha »

Jamen, for f..., gamle jas - havde det da så bare været narkotika eller pædofili eller noget i den stil. Men af alle onder skulle det lige netop være banjo..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af mos »

Jeg vidste der var noget galt med den ellers så pæne mand :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Jamen, for f..., gamle jas - havde det da så bare været narkotika eller pædofili eller noget i den stil. Men af alle onder skulle det lige netop være banjo..?[/quote]

Nu har jeg den holdning at: Virkeligheden er kun for folk der decideret ikke kan håndtere drugs, og da jeg var i klub-branchen kaldte vi det andet for et selvregulerende løntillæg... (Som jeg naturligvis ikke benyttede mig af, faktisk har jeg fyret folk for at gøre det...)

Men historien er at jeg gerne ville finde ud af hvad Albert Lee egentligt gjorde, og fandt ud af at det er banjo-rolls han laver med højre hånd. Da jeg arbejdede i en guitarbutik, hvor nogle af landets bedste Bluegrass folk ofte kom, fik jeg lige fat på en banjomand, der viste mig nogen patterens (Som jeg stadig bruger når jeg leger Ry Cooder... Eller Jeff Beck!)

Det Jeff spiller her er er et banjoroll:

[youtube]XYPqv_VJ5AY[/youtube]

Og Pete Townhend spiller stadig banjo i privaten, det var det han startede på, så jeg er i godt selskab... 8-)

Og da jeg for nyligt faldt over en 5-strenge banjo kunne jeg faktisk et par af dem endnu..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af MacG »

[quote="mos"]Jeg vidste der var noget galt med den ellers så pæne mand :-)[/quote]

Hmm: Meget er jeg blevet kaldt over årene, men det slår alt!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Jeg har vist aldrig decideret pralet at at kunne spille banjo. Sandheden er nemlig, at jeg jeg ikke rigtig kan spille banjo. Jeg har aldrig sat mig ind i teknikken, så jeg spiller bare med fingrene eller et almindeligt plekter. Men jeg har en banjo, og jeg bruger den gerne, selvom resten af duoen Forbandede Ungdom typisk er mindre begejstret. Der er vist banjo på tre sange ud af pladens tolv styk, så det er da ikke så slemt :-)

Bonusinfo: og så er det i øvrigt anden gang, jeg spiller banjo på en single, der er i national rotation. What are the odds...
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen