Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Se lige kommentarne til videoen her. Samtalen tager ret hurtigt en uventet drejning :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Smittefar »

Det hedder altså Baño
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Det hedder altså Baño[/quote]

Det er altså noget andet. Ellers gør du det forkert.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Smittefar »

Nej - Jeg gør det HELT rigtigt
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Release bliver på Fingerbøllet/Christianshavn 21/11 kl. 19. Arrangementet omfatter en pilsner til de hurtige og en koncert med fuldt band. Det glæder jeg mig til! Kig endelig ind :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Så er det sgu i dag, pladen udkommer. Vi har ind til videre kun fået en enkelt anmeldelse, så det er lidt sløjt. Jeg håber på mange flere i løbet af ugen. Til gengæld er den positiv: http://www.capac.dk/wordpress/?p=16780

Der er også løbet lidt jobs i kalenderen, bl.a. på Ingolfs Kaffebar 5/12 og Loppen 7/12, sidstnævnte som support for The White Album. Og så er der jo vores release nu på torsdag 21/11 kl. 19 på Fingerbøllet, der som den eneste ind til videre er med fuldt band - det bliver megafedt, så kig endelig ind, hvis I er i hovedstaden. Vi giver endda en fadøl :-) Og der er flere shows derude, men det vender jeg tilbage til en den dertil indrettede tråd.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Hov, det er vist længe siden, jeg har underrettet fra førerbunkeren her i tråden, men nu er der for alvor grund til at trutte i trompeten, som man siger. Karrierens foreløbige højdepunkt er netop indtruffet, idet at vores nye single er UGENS POWERPLAY PÅ RADIO LANGELAND! Og så siger man, at det er svært at nå ud til den brede offentlighed med en såkaldt smal udgivelse. Pfff... Tag dén, Loomer!
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

Singlen hedder forresten Så vidt jeg husker, og er i øvrigt playlistet på P4, hvor jeg selv havde den udsøgte fornøjelse at høre den lidt tidligere i dag. Den og resten af albummet kan fortsat downloades fra iTunes eller streames fra Spotify, Wimp, Yousee Play, Telmore osv, og det skulle man tage at gøre! Jeg kan fx lokke med, at vor fælles bekendte Rasmus Skov a.k.a. Københavns næstbedste guitarist spiller tolvstrenget elguitar på den sang, der hedder Lys i dit neonhjerte. Selv spiller jeg mange forskellige slags guitarer og meget andet på resten af albummet. Sæt i gang!
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

Angående Spotify kan jeg tilføje, at der er så få afspilninger af singlerne, at hvis man kører en af jeres sange på repeat i et par timer, så er den pludselig den mest populære på pladen :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]Angående Spotify kan jeg tilføje, at der er så få afspilninger af singlerne, at hvis man kører en af jeres sange på repeat i et par timer, så er den pludselig den mest populære på pladen :lol:[/quote]

Hæ, fedt - keep up the good work! :thumbup:
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]Singlen hedder forresten Så vidt jeg husker, og er i øvrigt playlistet på P4, hvor jeg selv havde den udsøgte fornøjelse at høre den lidt tidligere i dag. Den og resten af albummet kan fortsat downloades fra iTunes eller streames fra Spotify, Wimp, Yousee Play, Telmore osv, og det skulle man tage at gøre! Jeg kan fx lokke med, at vor fælles bekendte Rasmus Skov a.k.a. Københavns[/size] næst[/size]bedste guitarist spiller tolvstrenget elguitar på den sang, der hedder Lys i dit neonhjerte.[/size] Selv spiller jeg mange forskellige slags guitarer og meget andet på resten af albummet. Sæt i gang![/quote]

det er det eneste jeg ser....

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]Singlen hedder forresten Så vidt jeg husker, og er i øvrigt playlistet på P4, hvor jeg selv havde den udsøgte fornøjelse at høre den lidt tidligere i dag. Den og resten af albummet kan fortsat downloades fra iTunes eller streames fra Spotify, Wimp, Yousee Play, Telmore osv, og det skulle man tage at gøre! Jeg kan fx lokke med, at vor fælles bekendte Rasmus Skov a.k.a. Københavns[/size] næst[/size]bedste guitarist spiller tolvstrenget elguitar på den sang, der hedder Lys i dit neonhjerte.[/size] Selv spiller jeg mange forskellige slags guitarer og meget andet på resten af albummet. Sæt i gang![/quote]

det er det eneste jeg ser....[/quote]

Et ord: gnistrende.
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]Og så siger man, at det er svært at nå ud til den brede offentlighed med en såkaldt smal udgivelse. Pfff... Tag dén, Loomer![/quote]

Kan man for øvrigt købe sig til sådan en ære? For så synes jeg, vi skal starte en indsamling - det ville være SÅ sejt at få et grindcore-nummer som "ugens powerplay" på Radio Langeland :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forbandede Ungdom/Mest Tilbage (reklame)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]Og så siger man, at det er svært at nå ud til den brede offentlighed med en såkaldt smal udgivelse. Pfff... Tag dén, Loomer![/quote]

Kan man for øvrigt købe sig til sådan en ære? For så synes jeg, vi skal starte en indsamling - det ville være SÅ sejt at få et grindcore-nummer som "ugens powerplay" på Radio Langeland :lol:[/quote]

Jeg kan desværre ikke prale af selv at have stået for kontakten, men jeg bliver fandeme sur, hvis jeg får en regning :-) Men hvis en halvtredser i samlebøssen kan få Lumsens helvedesmusik i lokalradioen i udkantsdanmarks, så spæder jeg gerne til!
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen